AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #1 Del Skrevet 30. april 2020 Stemmer det at en mann med liten snopp kan kompensere med å kjøpe dyr bil? Eller blir han gjennomskuet? Hva slags bil vil du som kvinne at kjæresten skal ha? Lamborghini til å skryte mest mulig, eller en fornuftig familiebil som viser at mannen er mer opptatt av økonomi, trafikksikkerhet, familie og hensynsfull kjøring? Dette spørsmålet er ikke økonomirelatert. Så blås i at Lamborghini-duden sikkert har god råd, og at du velger han som har penger. Har selv en nokså normal familiebil, selv om jeg ikke har familie. den er i største laget for en matpakkekjører, men den var et godt kjøp. Den er på ingen måte stylet og imponerende. Bare fornuftig og kjedelig på alle vis. Anonymkode: 99783...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #2 Del Skrevet 30. april 2020 Jeg tror vel heller det er det at menn FØLER at det kompenserer for liten penis! At en dame skal tenke det samme er veldig abstrakt. Enten så aksepterer hun penisen eller ikke, men tror ikke at bilen har noe å si i det tilfellet. 😋 Anonymkode: e7cbb...450 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #3 Del Skrevet 30. april 2020 hvilken veske drar menn Anonymkode: 7d7bf...5fe 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Del Skrevet 30. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: hvilken veske drar menn Anonymkode: 7d7bf...5fe Alle vesker Anonymkode: bba1c...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #5 Del Skrevet 30. april 2020 Hva med en gammel sykkel!🤣 Anonymkode: fef6d...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #6 Del Skrevet 30. april 2020 Vil forøvrig ikke ha liten snopp, men liker store pickuper. Ford raptor osv. Menn med elbiler og små biler er syyykt turn off for min del. Anonymkode: 020fd...cef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #7 Del Skrevet 30. april 2020 Jeg bryr meg virkelig ikke om hva slags bil mannen har. Min mann hadde ikke lappen når vi ble sammen, så lite betyr en mann sin bil for meg Mener også at hvis du skal "dra dame" med fin bil, så er både du og potensiell dame ganske materialistiske. Som er langt unna min egen smak, men hver sin stil Anonymkode: 7920c...808 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #8 Del Skrevet 30. april 2020 Ingen bil som drar Damer, men deg som person. Grei klesstil og omsorgsfull /snill Anonymkode: b7a86...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 30. april 2020 #9 Del Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen bil som drar Damer, men deg som person. Grei klesstil og omsorgsfull /snill Anonymkode: b7a86...a23 Mange biler drar damer, som et greit utgangspunkt som kan si noe om økonomiske midler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #10 Del Skrevet 30. april 2020 Det er en veldig dårlig bil hvis den ikke klarer å dra en dame. Anonymkode: 86fb5...659 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #11 Del Skrevet 30. april 2020 Datet en som hadde Porsche som ekstrabil. Det fungerte som penisforlenger for en mann i midtlivskrise og hele greia var egentlig bare trist. Ikke noe som imponerte meg. Jeg blir heller ikke imponert over gamle, kule biler. Så nei, jeg bryr meg faktisk ikke så veldig om bilden din er billig eller dyr. Anonymkode: e4645...baa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #12 Del Skrevet 30. april 2020 16 minutter siden, norw said: Mange biler drar damer, som et greit utgangspunkt som kan si noe om økonomiske midler. Men biler drar ikke nødvendigvis mange damer. Anonymkode: 0f229...13a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 30. april 2020 #13 Del Skrevet 30. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men biler drar ikke nødvendigvis mange damer. Anonymkode: 0f229...13a Jo, det vil jeg tro. Kanskje ikke mange prosent av damene der ute, men uansett et greit antall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 30. april 2020 #14 Del Skrevet 30. april 2020 Spørsmålet et vel heller om du virkelig vil ha noe å gjøre med de damene som eventuelt blir «dratt» på grunn av hvilken bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #15 Del Skrevet 30. april 2020 Hater biler, eneste de duger til er å komme seg steder. Anonymkode: 99506...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. april 2020 #16 Del Skrevet 30. april 2020 Denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 30. april 2020 #17 Del Skrevet 30. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Stemmer det at en mann med liten snopp kan kompensere med å kjøpe dyr bil? Eller blir han gjennomskuet? Hva slags bil vil du som kvinne at kjæresten skal ha? Lamborghini til å skryte mest mulig, eller en fornuftig familiebil som viser at mannen er mer opptatt av økonomi, trafikksikkerhet, familie og hensynsfull kjøring? Dette spørsmålet er ikke økonomirelatert. Så blås i at Lamborghini-duden sikkert har god råd, og at du velger han som har penger. Har selv en nokså normal familiebil, selv om jeg ikke har familie. den er i største laget for en matpakkekjører, men den var et godt kjøp. Den er på ingen måte stylet og imponerende. Bare fornuftig og kjedelig på alle vis. Anonymkode: 99783...a1a Alle biler kan dra damer hvis du bare knytter tauet hardt nok... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #18 Del Skrevet 30. april 2020 Det er nok ikke mange damer som bryr seg om hvilken type bil en har. Hjelper ikke med en flott bil, om eieren er tom i topplokket! Men dere menn kan jo innbille dere det. Anonymkode: 6e34a...6e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbehave Skrevet 30. april 2020 #19 Del Skrevet 30. april 2020 Nå driter jeg i både penis og bil, men jeg elsker veteranbiler fra 50- og 60-tallet. Jeg synes Ferrari og Lamborghini er harry. Liker ikke folk som skal vise fram hvor mye penger de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skiftenøkkel Skrevet 30. april 2020 #20 Del Skrevet 30. april 2020 amatør, det handler om antall baums i speilet. bilmerke er ubetydelig 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå