Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 30.4.2020 den 2.36, Aniita skrev:

Vi hadde en fin telefonsamtale, men etter dette, begynte han å sende meg meldinger om at jeg burde slette profilen min på match og kun snakke med ham. Jeg har da betalt for 3 måneder frem i tid der. Jeg ble irritert, og sa hva med deg, kan ikke du også da slette profilen din, og det ville han ikke. Han ville tydeligvis ikke at jeg skulle snakke med andre menn. Han er for øvrig afrikaner, vet ikke om han er asylsøker.

Men du har jo alle fakta her, det som forbauser meg er at du overhodet vurderer å ta dette videre med slike tilbakemeldinger fra en mann. Er det lurt å pisse på et strømgjerde? Man trenger neppe spørre andre om deres erfaringer fra å ha gjort noe slikt. Du vet svaret om du er noenlunde i lodd.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Aniita
Skrevet
32 minutter siden, Antiviruset skrev:

Men du har jo alle fakta her, det som forbauser meg er at du overhodet vurderer å ta dette videre med slike tilbakemeldinger fra en mann. Er det lurt å pisse på et strømgjerde? Man trenger neppe spørre andre om deres erfaringer fra å ha gjort noe slikt. Du vet svaret om du er noenlunde i lodd.

Enig med deg. Men som jeg skrev over så er det ofte slik at om man er vant med å ta til takke med hva som helst så kan man ofte feks unnskylde dårlig oppførsel og håpe på at de mente sikkert ikke det sånn og sånn og de er sikkert ålreite innerst inne.

Skrevet
11 minutter siden, Aniita skrev:

Enig med deg. Men som jeg skrev over så er det ofte slik at om man er vant med å ta til takke med hva som helst så kan man ofte feks unnskylde dårlig oppførsel og håpe på at de mente sikkert ikke det sånn og sånn og de er sikkert ålreite innerst inne.

Ingen er ålreite innerst inne, det du ser er det du får alltid. Det er heller ikke vanskelig å forholde seg til, og det å tro at man kan endre et slikt menneske er farlig! De er ikke bare naivt det er veldig farlig for vedkommende. Noen ganger når man har med psykopater å gjøre så er det ikke alltid at man får det man ser heller, de er gode på å skjule hva de er for noe veldig lenge til de har fanget deg i sitt nett. Men at det er noen røde flagg? Helt klart men noen er så forelsket at de overser dette også. 

Gjest Aniita
Skrevet
1 minutt siden, Antiviruset skrev:

Ingen er ålreite innerst inne, det du ser er det du får alltid. Det er heller ikke vanskelig å forholde seg til, og det å tro at man kan endre et slikt menneske er farlig! De er ikke bare naivt det er veldig farlig for vedkommende. Noen ganger når man har med psykopater å gjøre så er det ikke alltid at man får det man ser heller, de er gode på å skjule hva de er for noe veldig lenge til de har fanget deg i sitt nett. Men at det er noen røde flagg? Helt klart men noen er så forelsket at de overser dette også. 

Sant det. Jeg skal bli flinkere til å sette ned foten. Jeg har vært sånn hele livet at jeg tror jeg kan forandre folk, men det er som du sier umulig og potensielt farlig.

AnonymBruker
Skrevet

Min eritreiske kollega fant seg en fra hjemlandet. For vi norske var jo så vanskelige. 

Anonymkode: a64c2...f66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kreve at du sletter match FØR dere møtes, før dere er enige om at nå er vi i et forhold er jo bare sprøtt. 

Anonymkode: 66429...218

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2020 den 8.07, AnonymBruker skrev:

Afrikaner? Sikker på du tar sjansen på disse mennene med monsterkuk?

Anonymkode: 4998b...02b

🤦‍♀️

Men ts; det er store kulturforskjeller mellom en som er oppvokst med afrikansk kultur og deg med norsk kultur. Jeg var venn med en som var oppvokst i Sør-Afrika i en periode, men vennskapet tok fort slutt når jeg ble bedre kjent med han og hans kvinnesyn. Nå kommer det nok an hvor lenge han du har kjent har bodd i Norge, hvor i Afrika han kommer fra og hvilket miljø han vanker i, men du skal ikke se bort i fra at han oppriktig mener at du bør slette din konto, mens han selv kan fortsette å prate/date med flere kvinner. Jeg ville styrt unna uansett, det høres ikke helt bra ut.

Anonymkode: a8896...543

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min eritreiske kollega fant seg en fra hjemlandet. For vi norske var jo så vanskelige. 

Anonymkode: a64c2...f66

Det er sånn d går tilslutt. Gjorde min eks og. Fant ei ung fra hjemlandet for jeg ble for vanskelig å ha med å gjøre😂

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kreve at du sletter match FØR dere møtes, før dere er enige om at nå er vi i et forhold er jo bare sprøtt. 

Anonymkode: 66429...218

Jeg blir skremt hvis en mann sa noe sånt nå... 

Skrevet
14 timer siden, Aniita skrev:

Sant det. Jeg skal bli flinkere til å sette ned foten. Jeg har vært sånn hele livet at jeg tror jeg kan forandre folk, men det er som du sier umulig og potensielt farlig.

For din egen del ikke rot deg borti Noe du vil angre resten av livet. Vil du gi opp friheten din som fri og selvstendig kvinne som vi får lov å være i vårt vakre land?? Føle på misnøye fra han hver gang du gjør noe du tar for gitt at du kan?? Som plutselig ikke er greit for han. Jeg kan vel si min eks forandret seg en del ikke pga meg men han fikk nytt syn på ting etter han kom til Norge. Eks omskjæring av menn.. han var veldig opptatt av sex og omskjært. Her fant han forskning på at menn som er omskjært ikke er like sensitive som de som har forhuden inntakt. Dermed sønnene hans er ikke omskjært han vil de skal være som de er. Så noe godt kom ut av å være i Norge. 

Gjest Aniita
Skrevet
13 timer siden, Bente1234 skrev:

For din egen del ikke rot deg borti Noe du vil angre resten av livet. Vil du gi opp friheten din som fri og selvstendig kvinne som vi får lov å være i vårt vakre land?? Føle på misnøye fra han hver gang du gjør noe du tar for gitt at du kan?? Som plutselig ikke er greit for han. Jeg kan vel si min eks forandret seg en del ikke pga meg men han fikk nytt syn på ting etter han kom til Norge. Eks omskjæring av menn.. han var veldig opptatt av sex og omskjært. Her fant han forskning på at menn som er omskjært ikke er like sensitive som de som har forhuden inntakt. Dermed sønnene hans er ikke omskjært han vil de skal være som de er. Så noe godt kom ut av å være i Norge. 

Det var bra det at sønnene hans ikke er omskjært. 

Nei, jeg prøver best jeg kan nå å luke ut tapere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...