Gjest Aniita Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 På Match.com Vi snakket litt med meldinger på telefonen, så ringte han meg, og det var greit. Vi hadde en fin telefonsamtale, men etter dette, begynte han å sende meg meldinger om at jeg burde slette profilen min på match og kun snakke med ham. Jeg har da betalt for 3 måneder frem i tid der. Jeg ble irritert, og sa hva med deg, kan ikke du også da slette profilen din, og det ville han ikke. Han ville tydeligvis ikke at jeg skulle snakke med andre menn. Han er for øvrig afrikaner, vet ikke om han er asylsøker. Hva tenker dere om dette? Kontrollfreak.no? Er dette begynnelsen på noe som virker dårlig? Eller er det helt uskyldig og umodent?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #3 Skrevet 30. april 2020 Hei! Her var det mange røde flagg! Ville ikke involvert meg særlig mye mer med denne mannen da han egentlig viser ganske klart og tydelig allerede nå om hvem han er! Hadde dere begge slettet pga dere begynte å bli seriøse med hverandre hadde det vært noe annet, men at du skal og ikke han, samtidig som dere ikke en gang har møtt hverandre! nei dette lukter trøbbel! Bra du er skeptisk, luk ut og seil videre! Lykke til i jakten! Anonymkode: 878e6...8f7 14
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 Et bra tegn er det jo ikke. Jeg kan si litt rett ut, og ikke for å generalisere, men jeg føler det er en sånn "all men cheat" policy i mange afrikanske land som selvfølgelig gjelder kun for menn, og at utroskap for menn er veldig vanlig men at det ikke kan gå den andre veien. Så ja, jeg tror jeg selv ville back ut om jeg følte han var sånn i hvertfall. Sikkert bra afrikanske menn også, jeg sier ikke det men dere har ikke engang møttes og han vil at dere skal følge forskjellige regler.. Anonymkode: 5975b...1fa 3
Gjest MrTeddy29 Skrevet 30. april 2020 #5 Skrevet 30. april 2020 Hvor lenge har dere snakket med hverandre? Om dere bare har snakket et par dager, så er det MANGE faresignaler bare der.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #6 Skrevet 30. april 2020 Her var det mange røde, eller svarte om du vil, flagg. Høres ikke bra ut. Anonymkode: 9efd5...04c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #7 Skrevet 30. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Her var det mange røde, eller svarte om du vil, flagg. Høres ikke bra ut. Anonymkode: 9efd5...04c He-he. Anonymkode: cf627...86b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #8 Skrevet 30. april 2020 Afrikaner? Sikker på du tar sjansen på disse mennene med monsterkuk? Anonymkode: 4998b...02b
GrønnNellik68 Skrevet 30. april 2020 #9 Skrevet 30. april 2020 Typisk kultur disse har. Menn gjør hva de vil men kvinnen er underlagt mannens kontroll. Kom deg bort og Finn deg en med samme kultur som oss... dvs Skandinavia og Vest Europa. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #10 Skrevet 30. april 2020 Her er det nok kulturforskjeller ja. Å keve at man skal slette uten at man engang har møttes er jo helt latterlig, og spesielt når han ikke vil det selv. Jeg hadde bare fortalt han at sånn fungerer det ikke i Norge, her forventes det full likestilling på alle områder. Og jeg hadde ALDRI giddet å møte noen med en sånn holdning nei. Anonymkode: fbc04...eb4 4
GrønnNellik68 Skrevet 30. april 2020 #11 Skrevet 30. april 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det nok kulturforskjeller ja. Å keve at man skal slette uten at man engang har møttes er jo helt latterlig, og spesielt når han ikke vil det selv. Jeg hadde bare fortalt han at sånn fungerer det ikke i Norge, her forventes det full likestilling på alle områder. Og jeg hadde ALDRI giddet å møte noen med en sånn holdning nei. Anonymkode: fbc04...eb4 Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke holder seg til damer fra egen kultur. Da blir det ikke noe problem. Å tro at de kan oppføre seg som hjemme med en dame med helt annen kulter er egentlig trangsynt og ikke åpen for noe endring ... skal noe slikt funke må begge gi og ta likt. Been there Done that. Har erfaring på området. Finn deg en med samme kultur 😊 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #12 Skrevet 30. april 2020 5 minutter siden, Bente1234 skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke holder seg til damer fra egen kultur. Da blir det ikke noe problem. Å tro at de kan oppføre seg som hjemme med en dame med helt annen kulter er egentlig trangsynt og ikke åpen for noe endring ... skal noe slikt funke må begge gi og ta likt. Been there Done that. Har erfaring på området. Finn deg en med samme kultur 😊 Eller hvorfor kvinner lokkes til menn fra denne kulturen? Størrelse kanskje? Anonymkode: bdad2...ab8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #13 Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Eller hvorfor kvinner lokkes til menn fra denne kulturen? Størrelse kanskje? Anonymkode: bdad2...ab8 Anonymkode: 6a9ff...d3a 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #14 Skrevet 30. april 2020 Styr langt unna. Anonymkode: 5bdea...01b
GrønnNellik68 Skrevet 30. april 2020 #15 Skrevet 30. april 2020 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller hvorfor kvinner lokkes til menn fra denne kulturen? Størrelse kanskje? Anonymkode: bdad2...ab8 Nei d er d ikke. Kan svare for meg selv hvorfor... om d gjelder andre vet jeg ikke. I mitt tilfelle var jeg rundt 30 vært single hele livet. Vært forelsket mange ganger men avvist hver gang. Ergo man skjønner at jeg ikke er verd noe for en norsk mann. Det kunne jeg godt ha levd med. Så var det det evige maset fra venner og familie om at det aldri blir noe barnebarn du finner deg ikke noe mann. Når du hører det gnålet år etter år så føler en seg anderledes. Man fikser ikke det som ser ut som en selvfølge for alle andre. Da jeg traff han jeg ble gift med hadde jeg en utrolig hjertesorg og der var det en som ga trøst og håp. Alt annet var jeg blind for tror jeg. Så ikke de røde flaggene og tok imot interessen fra denne afrikanske mannen med åpne armer. Jeg ble aldri forelsket i han men dum nok til å tenke. Dette er det beste jeg kan få.. live with it... Klarte det i 6 år men da klarte jeg ikke mer og kjente jeg måtte ut. Jeg var redusert til under ett null i menneske verd. Jeg fikk ikke ha Facebook .. ikke snakke med andre menn... ikke ute av huset lenge av gangen. Og en hel masse pliktsex som ikke ga meg noe... Så jeg føler jeg har tatt straffa mi for å rote meg borti en utlending... og på en måte angrer jeg alt men angrer ikke de to barna jeg fikk. Selv om også det ikke gikk bra. Jeg føler egentlig jeg har fått nok straff og håper å kunne legge bak meg vonde ting og få det beste ut av det jeg har igjen å leve. Så anbefaler ikke mann med veldig forskjellig kultur ... er sjelden det funker. Lykke til. ❤️ Endret 30. april 2020 av Bente1234
Gjest Aniita Skrevet 30. april 2020 #16 Skrevet 30. april 2020 Her var det mange fine tilbakemeldinger. Og det fikk bekreftet at jeg tenker rett angående han. Jeg har bare snakket med han ett par ganger på telefon og aldri møtt ham. Og det er ikke noe med størrelsen å gjøre. Tenkte bare som så at jeg denne gangen skulle ha et åpent sinn, og gi ham en sjanse, håpte at så bra det hadde vært om han var en skikkelig kul type, og at vi kanskje hadde god kjemi osv. Bente, sorry for det ass. Det er nok noe i det ja, å føle at man ikke fortjener bedre, så man tar seg til takke med det man får. Ikke bra.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #17 Skrevet 30. april 2020 Jeg vil bare si til dere som sier at afrikanske kvinner er undertrykt, så er disse kvinnene virkelig ikke redde for å snakke opp for seg selv, og er på ingen måte submissive heller. Jeg hører ofte fra svarte menn at de ønsker å date hvite kvinner fordi de er mer submissive. Men det er en annen kultur, og vi er ikke vandt til å måtte holde menn i øra på samme måte som de. Alt i alt er det fordeler og ulemper. Norske menn er sykt tørre og kjedelige i forskjell, så det kommer an på hva man ser etter. 😅 Anonymkode: 5975b...1fa
Gjest Aniita Skrevet 30. april 2020 #18 Skrevet 30. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bare si til dere som sier at afrikanske kvinner er undertrykt, så er disse kvinnene virkelig ikke redde for å snakke opp for seg selv, og er på ingen måte submissive heller. Jeg hører ofte fra svarte menn at de ønsker å date hvite kvinner fordi de er mer submissive. Men det er en annen kultur, og vi er ikke vandt til å måtte holde menn i øra på samme måte som de. Alt i alt er det fordeler og ulemper. Norske menn er sykt tørre og kjedelige i forskjell, så det kommer an på hva man ser etter. 😅 Anonymkode: 5975b...1fa Enig.
GrønnNellik68 Skrevet 30. april 2020 #19 Skrevet 30. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bare si til dere som sier at afrikanske kvinner er undertrykt, så er disse kvinnene virkelig ikke redde for å snakke opp for seg selv, og er på ingen måte submissive heller. Jeg hører ofte fra svarte menn at de ønsker å date hvite kvinner fordi de er mer submissive. Men det er en annen kultur, og vi er ikke vandt til å måtte holde menn i øra på samme måte som de. Alt i alt er det fordeler og ulemper. Norske menn er sykt tørre og kjedelige i forskjell, så det kommer an på hva man ser etter. 😅 Anonymkode: 5975b...1fa Afrika er stort ... noen steder er så klart ikke kvinner undertrykt. Men Egypt som jeg kjenner best til.. hm ja damer har ingenting de skulle sagt.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #20 Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, Bente1234 skrev: Afrika er stort ... noen steder er så klart ikke kvinner undertrykt. Men Egypt som jeg kjenner best til.. hm ja damer har ingenting de skulle sagt. Egypt er på en måte mer midtøsten enn Afrika-Afrika. Nå snakker jeg generelt sett. I relasjon til hverandre er kvinner der høylytte og ikke redd for å sette mannen på plass. Anonymkode: 5975b...1fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå