AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Del Skrevet 29. april 2020 Hvis jeg gjør det 5 ganger i uka, vil jeg da oppleve å bli slankere? Er normalvektig altså, men vil helst få ned 5 kg og vil fortsatt være normalvektig, men nærmer 20 i bmi enn nærmere 25. Jeg tror selv jeg spiser ganske Ok, og jeg spiser heller ikke mye. Men jeg blir ikke tynnere.:( Så kan det være så enkelt? Anonymkode: 6e76a...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 29. april 2020 #2 Del Skrevet 29. april 2020 Kommer an på calorier inn og calorier ut iform av bevegelse Det er det vektnedgang baserer seg på. hvordan spiser duda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Del Skrevet 29. april 2020 Hvis du trener rolig og lenge vil kroppen forbrenne fett istedenfor å tømme energi lagrene dine, for da blir du bare mer sulten. Tren styrke og gå lange rolige turer. Spis deg passelig mett. Prøv å spis mindre. Få i deg mye protein, det holder deg mett lenge. Kutt uy flytende kalorier, feks juice. Tenk langsiktig med ditt ønske. Tenk 2 kg ned per mnd. Gi det 3 mnd. Tren og spis riktig Anonymkode: 55dd7...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Del Skrevet 29. april 2020 Og en ting til... Muskler forbrenner fett.. Hr du lite muskler er det vanskelig for deg. Derfor børr du trene styrke. Det skal gjøre vondt. 8-12 repetisjoner med 3 sett. Du skal såvidt klare siste rep.. Anonymkode: 55dd7...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. april 2020 #5 Del Skrevet 29. april 2020 Hva legger du i å trene? Det man forbrenner mest av er jo selvsagt løping, zumba eller annen aktivitet man blir god og svett av. Man blir ikke slankere av å bare trene vekter, mens man trener vekter forbrenner man bare like mye som når man går tur, selv om du trener ganske tungt. På sikt vil du bygge muskler og forbrenne noe mer generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #6 Del Skrevet 30. april 2020 Hei. Takk for svar. Jeg trente styrke i studio 3 ganger ukentlig fra august- treningssenteret stengte.... og før jeg begynte med det så syklet jeg litt og gikk turer..... jeg er ikke så veldig glad i kondisjonstrening..... men vil det da være bedre å gå tur raskt enn å trene effektiv i 16 min? TS Anonymkode: 6e76a...6bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #7 Del Skrevet 30. april 2020 Du spiser for mange kalorier. Så enkelt er det Anonymkode: 5f805...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #8 Del Skrevet 30. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Takk for svar. Jeg trente styrke i studio 3 ganger ukentlig fra august- treningssenteret stengte.... og før jeg begynte med det så syklet jeg litt og gikk turer..... jeg er ikke så veldig glad i kondisjonstrening..... men vil det da være bedre å gå tur raskt enn å trene effektiv i 16 min? TS Anonymkode: 6e76a...6bc Ja. Du forbrenner like mye på å løpe 5 km som å gå 5 km. Du må ta distanse, ikke tid. For på 16 min har du løpt lenger enn du hadde gått. Gå lange turer. Minst 1 time. Går du opp trapper/bratte bakker så vil du få litt styrke samtidig. 1 time tur vær dag. Husk å spis som vanlig, heller litt mindre. Spiser du sunt vil kroppen fungere bedre generelt med oppgavene sine. Spis mat som metter, vær generelt i bevegelse i hverdagen ellers, finn en aktiv hobby, feks hagearbeid. Drikk protein shake til frokost og en etter trening. Anonymkode: 55dd7...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #9 Del Skrevet 30. april 2020 Og ta magnesium 350 mg (apotek) Anonymkode: 55dd7...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. april 2020 #10 Del Skrevet 30. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og ta magnesium 350 mg (apotek) Anonymkode: 55dd7...538 Hjelper dette for vektnedgang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå