AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Noe så genialt! Det er sunt, billig, lett å lage forskjellig retter av, og jeg er mett i timesvis. Hvorfor oppdaget jeg ikke dette før? 😃 Anonymkode: b5edc...1b9
Brunhilde Skrevet 30. april 2020 #2 Skrevet 30. april 2020 21 hours ago, AnonymBruker said: Noe så genialt! Det er sunt, billig, lett å lage forskjellig retter av, og jeg er mett i timesvis. Hvorfor oppdaget jeg ikke dette før? 😃 Anonymkode: b5edc...1b9 Du oppdaget det jo nå Kikerter er utrolig anvendelig til mange ting, jeg bruker det blant annet i supper når det passer med resten av ingrediensene.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 17 timer siden, Brunhilde skrev: Du oppdaget det jo nå Kikerter er utrolig anvendelig til mange ting, jeg bruker det blant annet i supper når det passer med resten av ingrediensene. Haha, jo bedre sent enn aldri! Anonymkode: b5edc...1b9
Sliten&kjørt52 Skrevet 1. mai 2020 #4 Skrevet 1. mai 2020 Ei jeg kjenner skrøt så av det, -mente jeg måtte ha det i hus, kjøpte 2 pakker. -Aner ikke hva jeg skal bruke det i / til... 👀 a.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå