absinthia Skrevet 29. april 2020 #1 Del Skrevet 29. april 2020 Jeg har lyst til å begynne å gå på rollerblades igjen. Jeg hadde et par fra K2 som jeg var veldig fornøyd med, men de kjøpte jeg for sånn omtrent 20 år siden, på tilbud for ca 1700. Jeg har sjekket ut en del nettbutikker for dette, men de er utsolgt for min størrelse (37) innen min prisklasse. Jeg er litt skeptisk til alt under 1500, da jeg regner med at man stort sett får det man betaler for. Er det noen her som har et merke de er fornøyd med? Jeg er ute etter skøyter med brems som passer til å trene fitness med, hjullager må være minimum abec5. Kom gjerne med dine erfaringer angående forskjellige merker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 30. april 2020 Forfatter #2 Del Skrevet 30. april 2020 Jeg er optimist og dytter litt i tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Del Skrevet 5. mai 2020 Ny dytt😁 Anonymkode: 123f2...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 7. mai 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 7. mai 2020 På 5.5.2020 den 16.10, AnonymBruker skrev: Ny dytt😁 Anonymkode: 123f2...40f Bra at vi er fler! Jeg lurer enda på dette, men har nå satt makspris til ca 3000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #5 Del Skrevet 7. mai 2020 For en haug med år tilbake husker jeg at merket "Rollerblade" var ansett for å være rimelig greit. Jeg hadde selv et par fra dem, som varte i mange år, gode kulelagre og behaglige å stå i. Men dette er jo tilbake til før årtusenskiftet, selv om en rask google viser at merket lever og prisene kan se ut til å være ca. det du leter etter. Anonymkode: b6427...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 7. mai 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 7. mai 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For en haug med år tilbake husker jeg at merket "Rollerblade" var ansett for å være rimelig greit. Jeg hadde selv et par fra dem, som varte i mange år, gode kulelagre og behaglige å stå i. Men dette er jo tilbake til før årtusenskiftet, selv om en rask google viser at merket lever og prisene kan se ut til å være ca. det du leter etter. Anonymkode: b6427...7b8 Takk for tipset! 🙂 Hvordan var de i størrelsen? Ser at de ikke har inne min størrelse i nettbutikk. I K2 sine, brukte jeg 37 og trivdes med det. - Dvs.. de har min størrelse, hos SkatePro, men i barneskøyter og da får jeg bare abec3 i kulelager. Dersom jeg hadde gått opp til 100-110 mm i hjulstørrelse, ville jeg hatt bedre utvalg, men jeg tenker jeg klarer meg med 80-90. Jeg er kjempeskeptisk til å kjøpe fra nettbutikk, fordi jeg ikke får prøvd de først. Vet at f.eks merket Roces ofte er små og at noen går opp to nummer, men ser ikke disse anbefalingene på alle Roces inline skøyter. Har forsket litt på noen av merket Tempish, men må nok høre hvordan de er i størrelse, før jeg tør å bestille noe. Endret 7. mai 2020 av absinthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 11. mai 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 11. mai 2020 Johoo... Tro det eller ei, jeg fant meg plutselig et par fra K2 til litt over 2000 likevel. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå