Gå til innhold

Duo eller kombivogn?


*tine*

Anbefalte innlegg

Synes også Emmaljunga så veldig fin ut  :) Selges den også i Norge ja?

Den selges på Rudo barnevognhuset på Grønland i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte Mutsy bagvogn igår, og sportsdelen i tillegg.

Var så fin atte :-)

Kjempefornøyd og håper jeg fortsetter å være det når den taes ibruk til vinteren :-)

Gratulerer! Jeg har sett den i champagnefarge på Baby Shop. Jeg synes den er kjempe lekker!!! Hadde jeg skulle kjøpt vogn nå ville jeg ha valgt den. Særlig bagdelen synes jeg er kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte en duovogn, og er fornøyd med den. Men! Guttungen er bare 10 mnd gammel og jeg har idag vært å bestilt trille til han. Duovogna er tung å løfte inn og ut av bilen. Spesielt når jeg nå er 6 mnd på vei. I tillegg tar den jo mye plass i bagasjerommet. Vi har ikke stv.

Så faktisk vil jeg heller anbefale deg å kjøpe en bagvogn. Og senere en trille når du får bruk for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg har sett den i champagnefarge på Baby Shop. Jeg synes den er kjempe lekker!!! Hadde jeg skulle kjøpt vogn nå ville jeg ha valgt den. Særlig bagdelen synes jeg er kul.

Ja ikke sant, det var der vi kjøpte den også - og i champagnefarge faktisk :-)

Var jo den mannen falt for, han syntes de andre var fryktelig kjedelige når han først hadde fått øyne for den til Mutsy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel mer eller mindre bestemt oss for Emmaljunga Edge Duo Combi. Var å kikket på den i går, og den er bare så fin :) Men, er det noen som har kjøpt denne (eller andre fra Emmaljunga) i Sverige? Evt. hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 3barnsmamma

Brukte Først en bagvogn til min første. Den skulle liksom være den største på markedet. Men da gutten var 3 mnd begynte den å bli for kort i lengden. Da var det å finne en ny vogn. Kjøpte da en Simo sportsvogn. Gutten lå som en konge i den :)

Fikk mitt andre barn og hadde kvitta meg med gamle vogner. Hadde en vanlig bærebag igjen etter nr 1. Kjøpte da en vanlig sportsvogn igjen fra Simo. Brukte bagen når jeg skulle kjøre bil før eller etter vogntur. For da la jeg bagen rett inn i bilens sikkerhetsnett til å begynne med før vi skaffet sete.

Sistemann. Kjøpte på nytt en Simo sportsvogn. En Urban sport. Hadde sete helt fra begynnelsen med klikk system. Brukte ikke bag i vogna eller bil. (Bagen ble kun brukt som seng om vi var i lange besøk. Hadde den alltid med i bilen da babyen var liten og sov mye.

Sportsvogna var utrolig romslig , dyp og lun. En drøm og trille.

Jeg har ikke skjønt dette dypvogn/Duo/kombi hysteriet. Bortkasta penger spør du meg. Ungene vokser utrolig fort ut av dem. Nei kjøp en romslig sportsvogn. Og trenger dere bag så kjøp en som er rimelig men passer i vognen. Trenger ikke å være samme merke bare den passer oppi. De vokser fort ut av dem uansett. Tenk nøye igjennom om du virkelig trenger bag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...