Gå til innhold

"Rotter er så ekle"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler ikke halen 😨

Anonymkode: 1d5c8...ee4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er så ekkelt med den halen, det er da noe av sjarmen med dem. De kan jo ikke være 100% søte heller, det ville blitt kjedelig.

Anonymkode: ce960...292

Skrevet
På ‎30‎.‎04‎.‎2020 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Det får jeg høre annenhver gang jeg sier jeg jobber med matematikk.

Anonymkode: eed68...79a

Hehe, det kan jeg tenke meg ja  😂

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2020 den 8.55, Myrmica skrev:

Å, jeg er ganske selvstendig, må vite. 

Og jeg har som sagt full forståelse for at andre ikke liker dyra mine, det er helt greit.

Men sånn generelt sett, er det ikke ganske uhøflig å si sånne ting? Om naboen har en veteranbil han er stolt av, så sier jeg ikke direkte til ham at jeg synes bilen er dritstygg, og hater biler fordi de bråker og forurenser, selv om jeg kanskje synes det? Det er jo normal høflighet. Men spør alle som har utradisjonelle kjæledyr, de fleste har nok blitt fortalt ganske nedsettende ting om dyra sine, som går helt på tvers av normale høflighetsregler. 

Ja greit nok at du synes det er uhøflig. Jeg synes ikke det. Jeg bryr meg ikke om folk sier bilen min ikke er pen. For det er den ikke. Katta mi er heller ikke direkte estetisk vakker, og om noen påpeker det så, javel tenker jeg da. Jeg Har også et hus som trenger oppussing, men bryr meg ikke om andre mener at det et en del å gjøre med huset for å få det tipp topp. Moren min kan ha en personlighet som mange folk ikke liker, og det sier de til meg iblant at hun er krass, og det er okei for meg at de synes det. Så lenge disse tingene ikke gjentar seg igjen og igjen over lengre tid da blir jeg jo lei av å høre på det. 
Poenget er at det hjelper ikke å klage til andre om hvor uhøflige alle andre folk er. Enten må du si fra til dem det gjelder eller så får du overse det. 

Anonymkode: 9cb8c...1ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...