AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Jeg elsker bringebær, kan gjerne spise 1-2 kurver hver dag. Problemet mitt er at de mugner, ofte over natten. Jeg studerer kurvene før jeg kjøper. Passer på at alle ser helt fine ut. Kjøper 2-3 kurver. Spiser gjerne 1 samme dag. Neste morgen skal jeg ha en kurv til, men da er 90% av bærene mugne. noen som vet hvorfor? jeg oppbevarer de i kjøleskap, 4 grader. De slår seg ikke på veien hjem, jeg er veldig forsiktig med de. Skjedd mange ganger. vil ikke fryse de, da jeg synes det smaker utvannet av bærene etterpå. Vil helst slippe å gå på butikken hver dag for å kjøpe, samt at jeg ønsker å ha de til frokost. tips? Anonymkode: c2fda...cd1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Lenge siden du vasket kjøleskapet? En runde med klor kan kanskje hjelpe. Anonymkode: 5702f...edd
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden du vasket kjøleskapet? En runde med klor kan kanskje hjelpe. Anonymkode: 5702f...edd Kjøleskapet var helt nytt for 5 måneder siden. Vasker det 1 gang i uken ca. Anonymkode: c2fda...cd1
mercury_ Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 Legg de i en skål med kaldt vann og noen spiseskjeer eddik i fem minutter. Det skal drepe bakterier osv. Så heller du av vannet og legger bærene til tørk på et kjøkkenpapir i noen minutter. Så inn i en ren boks eller skål i kjøleskapet. Håper det hjelper!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 6 minutter siden, mercury_ skrev: Legg de i en skål med kaldt vann og noen spiseskjeer eddik i fem minutter. Det skal drepe bakterier osv. Så heller du av vannet og legger bærene til tørk på et kjøkkenpapir i noen minutter. Så inn i en ren boks eller skål i kjøleskapet. Håper det hjelper! Takk! Men smaker de ikke edikk da? Anonymkode: c2fda...cd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå