Gjest Khloe Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Hei! Jeg skal lage middag i forbindelse med bursdagen til min bedre halvdel. Vi skal være 6 personer (familie). Vi skal også ha kake og kaffe. Lurte på lasagne, men vil det da holde med en stor form (42 x 29)? Lasagne er på en måte siste "kjedelige" alternativ. Hva annet kan jeg lage? Og hvor mye mat skal jeg beregne. Fire spiser normalt og to spiser som hester, så bør hvertfall beregne mat til åtte personer.
sstinemor Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Hva liker mannen din best? Spør han hva han vil ha☺️
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Favoritt middagen til mannen din.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Lasagne er helt supert! Det kan du jo lage i forveien også, og så bare sette den i ovnen når det nærmer seg. Jeg ville nok lagd to sånne familiepakninger hvis du skal lage toro, og heller la det bli litt rester. Lag en frisk salat og baguetter til. Anonymkode: 6589e...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 Jeg tenker at formen nok vil holde, men det vil bli tomt (og du vil dermed lure på om du laga nok). Spørs jo selvfølgelig hvor høy du lager den da.. Anonymkode: e51ea...c8e
Gjest Khloe Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 Jeg har fått et klart og tydelig "samma for meg, bare det er godt" fra mannen😁 Han spiser heldigvis alt
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. april 2020 #7 Skrevet 28. april 2020 7 minutter siden, Khloe skrev: Jeg har fått et klart og tydelig "samma for meg, bare det er godt" fra mannen😁 Han spiser heldigvis alt Da syns jeg du skal gå for lasagne, det er kjempegodt og langt fra kjedelig 🙂
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #8 Skrevet 2. mai 2020 Kommer helt an på hva dere liker. Selv syns jeg bacalao er kjempegodt. Lasagne er også også, særlig hjemmelagd. Server gjerne focaccia og aioli til begge rettene. Lasagnen kan også få en salat ved siden av også. Anonymkode: 3bc4a...819
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå