Gå til innhold

Tinder og yrke

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, norw skrev:

Say what? Virker ikke som at du forstod innlegget mitt. 

Du snakker om "ordinære" damer. "Ordinære" damer i dag har faktisk gode utdannelser, bedre enn oss menn. Vi menn er bare flinkere til å karre oss til lederstillinger og høyere lønninger.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, edwardnigma skrev:

Du snakker om "ordinære" damer. "Ordinære" damer i dag har faktisk gode utdannelser, bedre enn oss menn. Vi menn er bare flinkere til å karre oss til lederstillinger og høyere lønninger

Med ordinære damer mener jeg blant annet damer med vgs, bachelorgrad, helt ok jobb osv. Altså, disse kan fortsatt være veldig attraktive (da styrer jeg også unna), men mtp jobb og utdanning er de ordinære. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, norw skrev:

Med ordinære damer mener jeg blant annet damer med vgs, bachelorgrad, helt ok jobb osv. Altså, disse kan fortsatt være veldig attraktive (da styrer jeg også unna), men mtp jobb og utdanning er de ordinære. 

🤔 Jeg har bachelor, men har en lederstilling som gjør meg til leder over mange som har master feks. Har en årsinntekt på oppunder 1 mill. Fint at du ser på meg som en ordinær dame, men litt farlig å vurdere folk på den måten. Tenker det er bra man oppgir yrke/stilling og ikke utdannelse, for det kan være mange veier til målet. Det er faktisk en god del mennesker med høye stillinger som har lite/lavere utdannelse, det er heldigvis mulig å jobbe seg oppover også.

Anonymkode: 37f3b...aa5

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

🤔 Jeg har bachelor, men har en lederstilling som gjør meg til leder over mange som har master feks. Har en årsinntekt på oppunder 1 mill. Fint at du ser på meg som en ordinær dame, men litt farlig å vurdere folk på den måten. Tenker det er bra man oppgir yrke/stilling og ikke utdannelse, for det kan være mange veier til målet. Det er faktisk en god del mennesker med høye stillinger som har lite/lavere utdannelse, det er heldigvis mulig å jobbe seg oppover også.

Anonymkode: 37f3b...aa5

Så du mener at en lederstilling med årsinntekt på oppunder 1 mill er en helt ok jobb. Deg om det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...