AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #21 Skrevet 1. mai 2020 Kvinne her. Jeg liker å ha ff, men det er imidlertid vanskelig å finne. Det må være noen jeg kan være "venn" med, og samtidig finne tiltrekkende og ha god sex med, uten at det er potensiale for at følelsene utvikler seg noe mer. Jeg er ikke interessert i å møtes, pule og dra igjen, men jeg er avhengig av å bli kjent med personen for at en sånn interesse skal holde seg oppe - samtidig som man naturligvis ikke ønsker følelser fra noens side. Akkurat nå har jeg to fuckfriends. Han ene har jeg utrolig god kjemi med og vi har utrolig bra sex. Han er kjekk og synes jeg er fin. Hvis vi møtes blir han gjerne et par timer ekstra der vi bare snakker og har det gøy. Likevel er ikke han den typen jeg faller for, og jeg er ikke typen han faller for. Han andre er veldig åpenlyst bare veldig glad i sex, samtidig som vi rett og slett har det gøy sammen. Han er heller ikke av typen jeg kulle falt for, men han er utrolig god i senga, og vi kan ha dype samtaler. Så når jeg velger å ikke innlede noe med noen: - Blir ikke tiltrukket - Dårlig sex - Redd for at den kan være interessert i mer - Seksuell kjemi, men ikke naturlig flow i samtalen ellers Anonymkode: 4bb6a...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #22 Skrevet 1. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Akkurat nå har jeg to fuckfriends. Han ene har jeg utrolig god kjemi med og vi har utrolig bra sex. Han er kjekk og synes jeg er fin. Hvis vi møtes blir han gjerne et par timer ekstra der vi bare snakker og har det gøy. Likevel er ikke han den typen jeg faller for, og jeg er ikke typen han faller for. Han andre er veldig åpenlyst bare veldig glad i sex, samtidig som vi rett og slett har det gøy sammen. Han er heller ikke av typen jeg kulle falt for, men han er utrolig god i senga, og vi kan ha dype samtaler. Anonymkode: 4bb6a...f4f Jeg lurer på, når man har flere partnere, hvordan det er i forhold til prevensjon og type sex. Jeg skjønner at man bruker kondom ved samleie. Men ved oralsex vil man jo ikke bruke kondom. Må man bare avstå fra oralsex så lenge man ikke har bare en fast partner? Dette var egentlig et spørsmål til dere som har flere partnere. Anonymkode: 49d2e...247
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #23 Skrevet 1. mai 2020 Jeg føler at alle har en ff nå. Jeg er kvinne og ønsker ikke et forhold. Samtidig ønsker jeg sex og nærhet. ONS er ikke noe for meg, så FF er helt perfekt. Det tar litt tid å finne en god match da. Man må selvfølgelig finne en som passer seksuelt, men jeg vil også ha vennedelen av opplegget. Jeg er ikke redd for å få følelser, og jeg er egentlig ikke bekymret for mannfolka heller da de gjerne egner seg bedre i sånne typer relasjoner enn kvinner (for å generalisere skikkelig). Jeg er helt tydelig på at man avslutter relasjonen hvis det blir komplisert. Det skal være gøy, deilig og spennende. Jeg opplever imidlertid at det er lite tak i mange menn. Det er helt greit om de ikke ønsker en sånn type relasjon, men det virker på meg som at flere ønsker det og forventer at det skal dette ned i fanget deres. Det er sikkert mange menn som opplever det samme den andre veien, så det er vel ulempen med å speide etter noen. Jeg har heldigvis funnet en god en nå da. Anonymkode: 2f6a1...76e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå