AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #1 Skrevet 27. april 2020 Hei jeg er lurer simpelt på en ting: one night stands og fuckfriends er det ting kun vi menn ser etter? Det virker ikke som det er like stor interesse bøant kvinnfolk. Hvor finner man evt de damene som interesserer seg for dette? Anonymkode: 028b5...75e
norw Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 Overhodet ikke. Veldig mange damer som "ligger rundt", fordi de kan. Men de kan også velge og vrake, i hvert fall de som har et litt ålreit utseende, så å få napp er ikke så lett.
draug 75 Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 Jamnt over er vel menn mer på hugget, og er vel mer i overensstemmelse med sitt forventa handlemønster der de er interesserte i engangsopplegg. For kvinner er det mer at man skal holde tilbake mer i tråd med forventningene. Men man har jo hørt jenter siden videregående: han er jo grei, solid til å stole på og bla bla, men det er liksom ikke det jeg vil ha nå - jeg er ikke klar for det seriøse forholdet, jeg vil ha det gøy en stund. Litt brutalt oversatt: hun vil ikke ha kjæreste, hun vil pule rundt, eller ha en pulevenn som hun later som er kjæreste. Over til det andre spørsmålet som hvor man finner "disse kvinnene": overalt. De er der, og det er med det som når du var på konfirmantleir og ville kline: enten vil hun, eller ikke. Det handler mest om å få til at hun vil med deg. Så enkelt er det i teorien, det som er "umulig" i praksis.
GrønnNellik68 Skrevet 27. april 2020 #4 Skrevet 27. april 2020 Det passer ikke for alle ... jeg har lært etter å ha prøvd det at jeg blir for fort betatt og sex gjør at jeg knytter meg til mannen og jeg går ut som den tapende part følelsesmessig. Så vondt vil jeg ikke meg selv igjen. Heller uten sex enn det der. Men det er meg. Sikkert andre som er anderledes. 8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #5 Skrevet 27. april 2020 Nå er det ikke så mye mer en en ukes tid siden det ble laget en tråd her om kvinner kunne ha slike forhold, altså ff, mange gutter i denne tråden mente at kvinner som hadde hatt slike bekjentskaper ikke var så mye vært.. Det er en utrolig slutshamming ute å går blant menn og kvinner om en kvinne utviser den samme seksuelle appetitt men ikke ønsker seg en partner nett i øyeblikket dessverre! Selv har jeg 3 forskjellige ff og trives veldig godt med det, men det er nok ikke for alle kvinner. Anonymkode: 19d07...325 5
Gjest Lasox Skrevet 27. april 2020 #6 Skrevet 27. april 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg er lurer simpelt på en ting: one night stands og fuckfriends er det ting kun vi menn ser etter? Det virker ikke som det er like stor interesse bøant kvinnfolk. Hvor finner man evt de damene som interesserer seg for dette? Anonymkode: 028b5...75e Nei, overhodet ikke. Har både blitt invitert til ONS og trekant har avvist begge gangene. Er ikke interessert i det. Utvikler for lett følelser for en og vil heller ha et langvarig forhold, men tydelig at ingen er interessert i det. Man må bare være "heldig" med timing sted og timing. Det vil jo alltid være forskjellige folk til ulike tider på de forskjellige stedene. Så man må bare treffe en dame som er interessert i deg. Men, tror forsatt det er større andel av oss menn som er interessert til ONS enn kvinner. Endret 27. april 2020 av Lasox
Bamseklemmer Skrevet 27. april 2020 #7 Skrevet 27. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg er lurer simpelt på en ting: one night stands og fuckfriends er det ting kun vi menn ser etter? Det virker ikke som det er like stor interesse bøant kvinnfolk. Hvor finner man evt de damene som interesserer seg for dette? Enkel matematikk sier at det er lik fordeling, men jeg tror viktigere med kjemi hos kvinnene. Beviser du at du er til å stole på, hyggelig og er nøye med prevensjon øker sjansene betraktelig. Spørsmålet er egentlig hvor kjekk du er, for en som ikke har de egenskapene å behandle en kvinne har som regel ingen sjanse uansett. Ikke alle liker FF og ONS da, de fleste gjør det bare for å bevise atraktivitet eller bare for å blåse ut litt seksuell frustarsjon😉
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #8 Skrevet 27. april 2020 Kvinke her. Har ikke noe i mot et løsere forhold der vi i blant møtes for blant annet sex, men det er ikke noe jeg aktivt søker ut. Det skjer mer naturlig etter å ha møttes som en date og fubnet ut at det var hyggelig - men ikke forholdspotensiale. Et ONS gidder jeg ikke søke ut, for jeg får så utrolig lite ut av det. Kombinasjonen av å aldri klare komme første gang jeg er med noen nye uansett hvor mye jeg prøver og at mannen ofte ikke tar seg tid med min nytelse (selv hvor godt det er uten å klare komme) ved et ONS gjør det svært lite attraktivt. Derfor har jeg få ONS, og ihvertfall ikke i fylla. De få ONS som er blitt er fordi vi enten ikke har kunne møttes igjen pga avstand før den andre har havnet i noe seriøst eller med noen der sexen rett og slett var dårlig. Sjeldent vi ikke møtes igjen flere ganger. Anonymkode: 43c0e...811 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #9 Skrevet 27. april 2020 Er kvinne og vil ha kjæreste, men kan tenke meg fast FF hvis det tar tid å finne kjæreste. Men ONS ønsker jeg ikke lenger. Har hatt endel av det før og gått lei av det. Har også hatt faste FFer før, og det er mye bedre enn ONS så sant man ikke utvikler følelser. Da blir det komplisert. Anonymkode: db542...bc8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #10 Skrevet 27. april 2020 Jeg føler ikke at tiden strekker til for seriøse kjæresteforhold akkurat nå, og leter etter en ff. Mitt problem er at jeg ofte får følelser hvis jeg først finner noen jeg i det hele tatt kunne tenke meg å ha sex med, så det er risky business. Mine kjærlighetssorger varer så innmari lenge. Anonymkode: 2ec48...649 1
herzeleid Skrevet 28. april 2020 #11 Skrevet 28. april 2020 Det er nok ikke noe kun menn ser etter, men det virker å være noe som henger høyere for menn og som en har litt ulikt forhold til og standarder for.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #12 Skrevet 28. april 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg er lurer simpelt på en ting: one night stands og fuckfriends er det ting kun vi menn ser etter? Det virker ikke som det er like stor interesse bøant kvinnfolk. Hvor finner man evt de damene som interesserer seg for dette? Anonymkode: 028b5...75e Det må da være på ulike sex sider ? Du finner jo mange av dem her på KK om de er vågale nok til å stå frem med nicket sitt. Men de vil jo helst være anonyme. Selv er jeg imot ons og ff da det er risiko sex som kan utsette deg for både sykdommer og et ødelagt og kynisk følelses liv som gjør at du ikke klarer å knytte deg så sterkt til en partner, og som øker risikoen for utroskap og brudd. Altså serie monogami eller åpne forhold. Anonymkode: 7abd1...d99
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #13 Skrevet 1. mai 2020 Jeg ser etter kun kosevenn (har en nå) fordi jeg orker ikke å investere meg emosjonelt. Jeg kom ut fra et dårlig brudd, studerer og jobber så jeg synes det er enkelt å ha en kosevenn når vi begge har tid. Det er nå ikke for alle siden man kan lett knytte til en person, men jeg klarer det siden jeg orker ikke et forhold. Jeg er ikke fan av ONS men jeg har hatt det før fordi jeg trodde vi kunne fungere som kosevenner, men personligheten vår matchet ikke. Anonymkode: 70f38...34b
pia mater Skrevet 1. mai 2020 #14 Skrevet 1. mai 2020 Tror nok kanskje kvinner foretrekker ff istedet for ons. Da vet du hva du går til, og han kjenner deg og kroppen din. Ons er greit nok, men er nok ikke der jeg har opplevd størst "kvalitet". Da handler det mer om flørtingen og spenningen med det. Har hatt gode erfaringer med ff, selv om det kan bli litt "kluss" med følelser. Så tydelige kjøreregler er helt nødvendig for å unngå sjalusi og sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #15 Skrevet 1. mai 2020 Jeg er kvinne og har hatt begge deler og har ikke hatt noen problemer i forhold til det. Men man kjenner jo seg selv best; hva er det man vil og være tydelig i forhold til det. Anonymkode: cffe1...3b2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #16 Skrevet 1. mai 2020 Jeg og de fleste single venninnene mine har en eller flere faste ff som vi møter regelmessig. For min del er jeg ikke interessert i forhold og følelser, men er veldig glad i sex og nærhet, så da dekker jeg mine behov på den måten. Men jeg går ikke for hvem som helst, jeg må være tiltrukket av personen, vi må ha god kjemi og jeg må like vedkommende som person. ONS er uaktuelt da det som regel alltid blir dårlig sex! Anonymkode: 27979...df3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #17 Skrevet 1. mai 2020 Hva ser du etter da? Kommer jo helt ann på hvor du leter, etter hva og selvfølgelig din personlighet og alder. Anonymkode: 13ea4...8c5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #18 Skrevet 1. mai 2020 Det var dette med ærlighet da! Si at man er ute etter et fast forhold, men egentlig bare vi ha en ff er råtten gjort mot den man gjør det mot. Jeg er overhodet ikke interessert i noen løse forbindelser, bare et fast varig forhold. Dette sier jeg klart ifra om hele tiden, og har jeg en datingprofil så skriver jeg det helt klart der også. Så ender det allikevel opp med en som ikke ønsker en fast relasjon. Det er da man skal se på interessen, om de bare vil treffes av og til. Da er det bare å gå videre, jeg tar det ikke en gang opp med de. Da er ikke ærligheten der en gang, og da blir det bare med noen få "dates" og ikke mer en det. Jeg er en mann og noen damer har lurt på hvorfor jeg ikke er interessert i sex før det har gått noen måneder. Årsaken er jo at jeg vil vente å se om det kan bli et fast forhold, har følelser før akkurat det skjer. En kvinne som reagerer på det? Jeg vet at det ikke er den rette. Anonymkode: da49f...3c4 1
pia mater Skrevet 1. mai 2020 #19 Skrevet 1. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var dette med ærlighet da! Si at man er ute etter et fast forhold, men egentlig bare vi ha en ff er råtten gjort mot den man gjør det mot. Jeg er overhodet ikke interessert i noen løse forbindelser, bare et fast varig forhold. Dette sier jeg klart ifra om hele tiden, og har jeg en datingprofil så skriver jeg det helt klart der også. Så ender det allikevel opp med en som ikke ønsker en fast relasjon. Det er da man skal se på interessen, om de bare vil treffes av og til. Da er det bare å gå videre, jeg tar det ikke en gang opp med de. Da er ikke ærligheten der en gang, og da blir det bare med noen få "dates" og ikke mer en det. Jeg er en mann og noen damer har lurt på hvorfor jeg ikke er interessert i sex før det har gått noen måneder. Årsaken er jo at jeg vil vente å se om det kan bli et fast forhold, har følelser før akkurat det skjer. En kvinne som reagerer på det? Jeg vet at det ikke er den rette. Anonymkode: da49f...3c4 Utrolig enig i det første! Ingen vits i å leke med følelser for å få seg et ligg. Det er så ufint gjort at jeg har ikke ord. Sex er, for mange, en stor del av et forhold. For meg blir det unaturlig å gå noen måneder før man ligger sammen, hvis begge er interessert og ønsker å få til et forhold av det. Å vite at man har noenlunde samme behov og liker samme ting er greit før det har gått for lang tid. Men selvfølgelig, hadde jeg møtt en jeg tror er drømmemannen og han ville ventet med sex, ja da venter vi. Men tror nok det krever noe mer følelser i starten for å gjøre det. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #20 Skrevet 1. mai 2020 Jeg er kvinne, men lurer på det samme som deg, TS. Hvor finner man noen som er interessert? Må må gå til tilfeldige og spørre? Anonymkode: e3da1...b9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå