Gå til innhold

Mannen min og analkløe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fastlegen er rette instans her, før han må på avvenning for sitt qtips misbruk. 

Anonymkode: 89548...569

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan vet du at det er i ræva og ikke ørene han bruker q-tips? Kanskje han sliter med masse ørevoks? Det kan jo ofte være ekkel farge på den. 

Anonymkode: 3f342...bc1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere må for det første ha søppelbøtte på badet.

For det andre må han jo gjøre noe med dette, for egen del? Det må jo være utrolig ubehagelig å klø såpass mye i rumpa hele dagen? Spesielt at han ikke en gang kan smøre seg med krem når du til og med har kjøpt den...

Anonymkode: a4222...954

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville som flere her fått problemer med seksuelt samkvem med vedkommende i ettertid. Og ville hatt få problemer med å fortelle nøyaktig hvorfor.

Anonymkode: e5fc3...366

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjem bort q-tipsene? Og legg kremen der q-tipsene vanligvis er? 😂 

neida. Men ville tatt det opp med han på en ordentlig måte. Forklart hvor uvel jeg blir av det, og at det åpenbart er et problem. Så hadde jeg tilbudt meg å bestille legetime for han, og å bli med om det er for ubehagelig å gå alene. (Før jeg blir halshugd, folk er forskjellige - noen kan ha behov for partneren sin på venterommet før man skal gjøre noe ubehagelig). 

Anonymkode: 28bcf...0a0

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
42 minutter siden, Jodaneida skrev:

Hvorfor ikke ha en søppelkasse ved do? Jeg hadde ikke likt andres tamponger på hylla.. Pakka inn i dopapir eller ei

Vi har søppelkassen ved siden av vasken, for det er der den får plass. Er ikke plass ved siden av do, og hadde den fått plass der hadde vi risikert at ettåringen hadde tømt den x antall ganger om dagen. Ved siden av vasken når han den ikke. Jeg liker heller ikke tampongen på hylla, og stort sett husker jeg det. Men det er normalt og menneskelig å glemme ting innimellom. 

Anonymkode: 4dd02...765

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
42 minutter siden, Påkrevd skrev:

Det et en viss forskjell. Du samler vel ikke brukte tamponger i en toalettmappe?😅

Haha! Nei, det gjør jeg ikke. Men det er jo en gammel slager her på KG om hun som «fikk lov» til å skifte bind og tamponger i senga, hvorpå hun samlet dem i en pose ved siden av senga, fordi typen hennes var så snill og synes synd på henne 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det er i ræva og ikke ørene han bruker q-tips? Kanskje han sliter med masse ørevoks? Det kan jo ofte være ekkel farge på den. 

Anonymkode: 3f342...bc1

Det er enkelt å se forskjell på ørevoks og bæsj altså. Greit nok at ørevoks ikke ser delikat ut heller men det er da ikke mørkebrunt.

Anonymkode: 736a8...bda

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke normalt å klø så mye. Kan være eksem eller hemorider.

For eksem får han muligens en krem eller salve. 

Han kan prøve å se selv om det er hemorider. De kan selvsagt sitte innenfor åpningen også. Hvis han tror det er hemorider fordi han kan se dem, så kan han prøve krem for dette. Du får kjøpe det du da TS siden han syns det er så flaut. 

Sopp i rumpa på en mann tror jeg ikke det er. 

Hvis det er det at han ikke orker å gå til legen så kanskje han kan prøve sånn online lege tjeneste? Denne legen kan sikkert ikke skrive ut resept men kan iallfall gi gode råd. Hvis eksem så kan det jo være godt nok med reseptfri krem/salve. 

Ellers... litt spesielt å glemme kløpinnene sine. Men stakkars. Fyren trenger nok litt hjelp

Endret av Sensi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han må bare pelle seg til legen. Det der er jo dødsekkelt. Har du kjøpt engangshansker han kan bruke når han smører på kremen? Kanskje det stopper på det?

Anonymkode: ff047...8a7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Søppelbøtte på badet kommer ikke til å gjøre han til en mindre gris. Problemet ligger ikke der. Han sier han skal ringe legen i morgen tidlig. Vi får vel se på det.. 

Anonymkode: 5d69e...e86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde nok ikke latt tannbørsten min ligge fremme på det badet.......

Anonymkode: 830fb...775

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde nok ikke latt tannbørsten min ligge fremme på det badet.......

Anonymkode: 830fb...775

Herregud han ville aldri.......eller???

Anonymkode: bdc9f...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søppelbøtte på badet kommer ikke til å gjøre han til en mindre gris. Problemet ligger ikke der. Han sier han skal ringe legen i morgen tidlig. Vi får vel se på det.. 

Anonymkode: 5d69e...e86

Men det vil jo flytte q-tipsen fra vasken eller toalettmappa og over til søpla. Det er jo en klar forbedring.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Hvordan gikk dette TS? Har han vært hos legen? Hadde vært null sex til han dro til legen for min del. Æææsj!!! 🤮🤮

Anonymkode: 5c67e...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Fyfaen ble litt kvalm nå, jeg.. ser for meg å våkne på natta av at kjæresten legger armen rundt med også lukter det bæsj fra fingrene hans...

Anonymkode: f9a24...369

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke plukket opp på badet, men latt han gjøre det selv. Så hadde jeg sagt at om han ikke vil bruke kremen flytter jeg ut av senga. En mann som foretrekker q-tips i ræva framfor behandling er turn-off for meg.

Anonymkode: 31ef3...357

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke plukket opp på badet, men latt han gjøre det selv. Så hadde jeg sagt at om han ikke vil bruke kremen flytter jeg ut av senga. En mann som foretrekker q-tips i ræva framfor behandling er turn-off for meg.

Anonymkode: 31ef3...357

Haha det her er den beste tråden jeg har lest på KG i hele mitt liv 😂

Tviler ikke på at det finnes så udelikate folk en gang, har jo hørt om mye rart for å si det sånn. 

Anonymkode: 7a0c3...1be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...