Gå til innhold

Spise hva du vil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du en hel dag kunne spist hva du ville i ubegrenset mengde, uten en eneste konsekvens. Hva hadde du spist? Hadde du spist kvalmende mengder?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke annerledes enn slik jeg spiser i hver dag. 

Blir bare kvalm, uvel og dårlig av å spise dårlig, eller spise for mye fett og sukker. Sover dårlig på toppen. 

Hvis "uten konsekvenser" hadde betydd at jeg også slapp dette ville jeg nok svart det samme - ville spist som vanlig. Dette er mat jeg liker og er vant med, føler aldri lyst/behov for annen type mat. 

Anonymkode: 3a385...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alt dette som gir negative konsekvenser til vanlig heller, men dette er noe av det jeg ville spist på en drømmedag:

Jeg ville laget meg et slags koldtbord som jeg ville plukket av hele dagen. Det skulle inneholdt fetaost og vannmelon, god potetsalat, karbonader med løk, kald svinestek med surkål, ferske reker (ferdigskrevet, haha!), varmrøkt laks, varmrøkt makrell, gode oster med tilbehør og kjeks.. ++

Til dessert ville jeg også hatt buffet. Litt av alle favorittene fra både barndom og som voksen: Tilslørte bondepiker, Dronning Maud-pudding, en skikkelig saftig sjokoladekake eller gulrotkake, kanskje en varm pai med iskrem.

Med andre ord: Jeg ville arrangert konfirmasjon, haha!! 

Anonymkode: 159a5...2c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke alt dette som gir negative konsekvenser til vanlig heller, men dette er noe av det jeg ville spist på en drømmedag:

Jeg ville laget meg et slags koldtbord som jeg ville plukket av hele dagen. Det skulle inneholdt fetaost og vannmelon, god potetsalat, karbonader med løk, kald svinestek med surkål, ferske reker (ferdigskrevet, haha!), varmrøkt laks, varmrøkt makrell, gode oster med tilbehør og kjeks.. ++

Til dessert ville jeg også hatt buffet. Litt av alle favorittene fra både barndom og som voksen: Tilslørte bondepiker, Dronning Maud-pudding, en skikkelig saftig sjokoladekake eller gulrotkake, kanskje en varm pai med iskrem.

Med andre ord: Jeg ville arrangert konfirmasjon, haha!! 

*Ferdigskrelte reker

Skrevet

Jeg føler at jeg spiser det jeg vil hver dag. Jeg klarer jo aldri å spise så store mengder uansett at jeg hadde blitt kvalm av det. Spiser så masse forskjellig mat hele tiden. Kjøper nøyaktig det jeg har lyst på i butikken, bruker av det jeg har hjemme, og spiser med god samvittighet. Tror at man blir langt sunnere av å spise litt av alt, heller enn mye av noe. 🥨

Skrevet

Oi? Helt uten konsekvenser? skal vi se

Frokost : Amerikanske pannekaker med lønnesirup, juice og kaffe, 

Lunsj: Burger eller en fetende pastarett

Middag: Pizza

Innimellom her ville det gått i Nybakte kanelsnurrer, is, smågodt og Sourcream and onion potetgull eller Owl cheese Chruncers Texas Ranch. Og masse Pepsi Max eller kanskje Ingefærøl, og sikkert litt frukt( elsker vannmelon, epler, druer og ananas)

Jeg hadde nok vært av den typen som spiser til jeg hadde blitt kvalm og uvel.

• Liker 2
Skrevet

Enkelt! Kreps, reker, krabbe, hummer i grådige mengder. 

(Reagerer på skalldyr 😫, så må være forsiktig med inntaket)

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Pjolterbeist said:

Enkelt! Kreps, reker, krabbe, hummer i grådige mengder. 

(Reagerer på skalldyr 😫, så må være forsiktig med inntaket)

Ja, hvorfor ikke. Og blåskjell. eg reagerer ikke på det en gang, det er bare noe av det beste jeg kan tenke meg. Ferske reker, nykokte krabber, gjerne litt varme fremdeles og store, saftige kreps. Jeg kan egentlig klare meg uten hummer, men ok, en liten en skulle jeg nok klare å få ned. :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er glutenallergiker så ville spist alt av boller, kjeks, hvitløksbrød, sauser, pålegger osv. jeg ikke tåler - men elsker😋😋😋

Anonymkode: 29317...d0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ekstremt glad i sjokolade, så det ville blitt skammelige mengder av forskjellige sjokolader. 
Mandler, hasselnøtter, valnøtter og paranøtter i mengder.
Jeg ble litt inspirert av konfirmasjonsbuffeten over her, og ville også hatt en buffet. Der skulle det vært
-masse roastbiff med remulade
-ferdigskrelte reker
-diverse tapas-klassikere som spanske kjøttboller, marinerte scampi, dadler med bacon og ostefylte paprika

Anonymkode: a4775...c57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pizza. Pasta. Foccacia. Olivenolje. Fett og carbz🤪

Anonymkode: 1ea00...c5e

• Liker 1
Skrevet

Frokost: baconpannekaker, slike som bestefar pleide å lage, verdens beste! Og ananas, fordi det er digg

Lunsj: sushi

Middag: Pizza med tyyyynn bunn, pepperoni og mozzerella og andre godsaker, eller en skikkelig god pastarett 

Snacks; kanelbolle, nybakt brownies, toblerone, smågodt (krokodiller, rosa skumputer ol)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pasta. Elsker alt som har med pasta å gjøre.

Anonymkode: d996d...cbc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...