Gå til innhold

Jenter se her! Har dere opplevd dette i underlivet??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den siste uken har jeg opplevd luft i skjeden. Altså, det kommer ingen lyder hverken ved samleie eller generelt, jeg bare kjenner lufta både når jeg sitter og når jeg går. Det kjennes ofte ut som at det «kommer ut noe» og jeg må stadig løpe på do for å sjekke, men der er det ingenting. Det er så ekkelt for jeg er så redd det «detter ut noe» hver gang! 

I tillegg kjennes det også ofte ut som at det «renner» der inne. Kjennes liksom ut som det renner noe tyntflytende. Må også da løpe på do for å sjekke om ikke det er blod, men det er altså ingenting. 

Har aldri opplevd dette før og i det siste har det vært helt ekstremt. Får ikke konsentrert meg på jobb og må flere ganger fly inn og ut av toalettet for å sjekke. 

Noen andre her som har opplevd det og kan fortelle meg hva som foregår??

Anonymkode: 9279f...bbd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har det slik stadig vekk, spes dagen etter samleie og rundt eggløsning og rundt mensperioden. Har alltid antatt at det er luft som har forvillet seg inn og som skal ut😅 har ikke opplevd det som plagsomt og heller ikke sjekka så ofte. Kjennes det ut som luft så er det nok det. Og kjennes det rennende ut så legg i et lite innlegg og sjekkeprogrammet du likevel skal på toalettet. Aldri opplevd lyder heldigvis☺️

Anonymkode: 1adce...b33

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det slik stadig vekk, spes dagen etter samleie og rundt eggløsning og rundt mensperioden. Har alltid antatt at det er luft som har forvillet seg inn og som skal ut😅 har ikke opplevd det som plagsomt og heller ikke sjekka så ofte. Kjennes det ut som luft så er det nok det. Og kjennes det rennende ut så legg i et lite innlegg og sjekkeprogrammet du likevel skal på toalettet. Aldri opplevd lyder heldigvis☺️

Anonymkode: 1adce...b33

Men kan du ha det sånn i flere dager? Har lagt på både bind og truseinnlegg flere ganger men underlivet mitt liker ikke det særlig godt så prøver å unngå det. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men kan du ha det sånn i flere dager? Har lagt på både bind og truseinnlegg flere ganger men underlivet mitt liker ikke det særlig godt så prøver å unngå det. 

Prøv økologiske truseinnlegg av bomull som puster,de tåler underlivet bedre.Fåes kjøpt på helsekostbutikk eller ånglamark sine hos coop.

Anonymkode: 419be...5b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...