AnonymBruker Skrevet 18. januar #21 Del Skrevet 18. januar Spent på hva folk tenker i 2024 Anonymkode: c94d8...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #22 Del Skrevet 18. januar Ullvott skrev (På 25.4.2020 den 21.48): Torvin(d) var fint Har aldri hørt det, men det er en sammensetning som klinger godt. Den andre mulige kombinasjonen av bestefedrenavnene; Øyvald var ikke så bra. Øyvald var fint Anonymkode: 3d6d9...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #23 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Øyvald var fint Anonymkode: 3d6d9...d75 Øyvald er forøvrig også et navn, akkurat som Torvind. Og Torvind er bedre enn Torvin, det er sikkert en grunn til at D-en er der! Å sløyfe bokstaver i hytt og pine er en uting. Anonymkode: 3d6d9...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #24 Del Skrevet 18. januar Torvin er et flott navn, det er ikke heimesnikra 😊 det betyr Tors venn. Jeg hadde en lærer som het det ( skal ikke si om han hadde d på slutten eller ikke, men tror ikke det.) Anonymkode: 667c8...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #25 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Torvin er et flott navn, det er ikke heimesnikra 😊 det betyr Tors venn. Jeg hadde en lærer som het det ( skal ikke si om han hadde d på slutten eller ikke, men tror ikke det.) Anonymkode: 667c8...b6b -vin og -vind er ikke det samme. TS kan ikke bruke Torvin, det blir ikke oppkalling mer Anonymkode: 3d6d9...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #26 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): -vin og -vind er ikke det samme. TS kan ikke bruke Torvin, det blir ikke oppkalling mer Anonymkode: 3d6d9...d75 Nei nei, det syns jeg er litt flisespikkeri - men det må de selvfølgelig vurdere selv 😊 Anonymkode: 667c8...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå