AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Del Skrevet 24. april 2020 Kjenner jeg begynner å bli møkklei alle som legger ut bilder på IG, snap og FB om at de overnatter i hengekøye. "Alle" gjør det... Hver føkkings helg. Skjønner at det er mer lettvint enn å drasse på En storsekk med ett telt men hva med å ikke dokumentere alt og kose seg uten å på død og liv dokumentere det i sosiale medier? Folk driter i det. Jeg også helt til nå når det ble så jævelig mye. Mulig det dukker opp ekstra mye hos meg siden jeg titter innom kontoene mine max en gang per dag og får ALT i fleisen da, men jeg sverger halvparten av bilder av folk i tur og mark ligger i en sovepose i en sprekt farget hengekøye fra sportsbutikk... Gjerne med ett bål foran seg og skriblerier om hvor fantastisk livet er. Mange av dem er byfiser som ila natten plutselig ble Lars Monsen 2 pga Coronakrisen som eeeeelsker å være ute i skog og mark.. Anonymkode: f7ce7...9ba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2 Del Skrevet 24. april 2020 Uff så synd det er på deg som måååå sitte å se på alle som koser seg på tur Anonymkode: 7f24a...52d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 24. april 2020 #3 Del Skrevet 24. april 2020 Synes det er verre med alt søppelet og toalettrestene en del av de legger fra seg. Lars Monsen, not so much... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #4 Del Skrevet 24. april 2020 Når tar trenden med å vise fram alt man gjør på sosiale medier slutt? Anonymkode: b59eb...777 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvario Skrevet 24. april 2020 #5 Del Skrevet 24. april 2020 Synes det er ufattelig irriterende med denne trenden jeg også. Vi har brukt hengekøyer i mange år, og nå er det plutselig fult av folk alle stedene vi bruker å sove🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #6 Del Skrevet 24. april 2020 3 timer siden, Cordelia skrev: Synes det er verre med alt søppelet og toalettrestene en del av de legger fra seg. Lars Monsen, not so much... Var i Nord Norge i fjor sommer. Folk dreit på veiskuldra og la igjen dasspapiret de hadde tørka sei i ræva med. i dag finnes det døgnåpne bensinstasjoner med vannklosetter overalt og halvparten farter rundt i campingvogner og campingbiler med toalett. Allikevel driter folk på veiskuldra. det haster sikkert skikkelig, siden de ikke rekker løpe noen meter unna veien. Og det er sikkert veldig kaldt siden folk ikke tar seg bryet med å legge over en stein eller noe mose etterpå. Anonymkode: f7ce7...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #7 Del Skrevet 24. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff så synd det er på deg som måååå sitte å se på alle som koser seg på tur Anonymkode: 7f24a...52d Noe sier met at du har hengekøye. Anonymkode: f7ce7...9ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #8 Del Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noe sier met at du har hengekøye. Anonymkode: f7ce7...9ba Nei 🤷🏼♀️ Syns bare det er et snodig fenomen at folk absolutt må klage på mennesker som koser seg i naturen. Finn deg noe annet å finne på liksom Anonymkode: 7f24a...52d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 24. april 2020 #9 Del Skrevet 24. april 2020 Kan ikke forstå at dette kan være plagsomt for andre? Selv hadde jeg aldri giddet å ut på tur med ei hengekøye, men det er meg revnene likegyldig at andre har slike lyster 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #10 Del Skrevet 24. april 2020 De fleste av de klare nok ikke å sette opp en telt uansett. Anonymkode: c5714...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 24. april 2020 #11 Del Skrevet 24. april 2020 Høres ut som du selv trenger deg en tur ut i skog og mark😆 Skjønner ikke at man orker å bruke energi på å irritere seg over sånt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #12 Del Skrevet 24. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Var i Nord Norge i fjor sommer. Folk dreit på veiskuldra og la igjen dasspapiret de hadde tørka sei i ræva med. i dag finnes det døgnåpne bensinstasjoner med vannklosetter overalt og halvparten farter rundt i campingvogner og campingbiler med toalett. Allikevel driter folk på veiskuldra. det haster sikkert skikkelig, siden de ikke rekker løpe noen meter unna veien. Og det er sikkert veldig kaldt siden folk ikke tar seg bryet med å legge over en stein eller noe mose etterpå. Anonymkode: f7ce7...9ba Har bodd i Norg-Norge i 20 år og aldri opplevd dette. Ikke vanlig. For øvrig må jeg si at jeg føler meg litt inspirert av denne hengekøye-trenden. Pleier å besøke familie på Sørlandet om sommeren, og de har hengekøye i hagen. Synes det er utrolig deilig å ligge i hengekøya og lese og bare slappe av. Men har ikke hatt med meg en hengekøye på tur i skogen foreløpig. Er dessverre ikke store nok trær her oppe heller til det tror jeg. Synes det er greit å legge ut litt på sosiale medier, men å legge ut fem "stories" daglig der samtlige er hengekøye-relatert, er litt too much... Anonymkode: 727e3...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #13 Del Skrevet 25. april 2020 Vi mennekser er flokkdyr. Når det er noe som er trendy er det mange som hiver seg på. Med sosiale medier er det også mange som vil dele alt hele tiden. Nå er det hengekøye, neste gang er det kanskje noe helt annet. Får bare håpe de koser seg på tur og ikke bruker opp hele opplevelsen på å lage snaps, oppdatere fb, Instagram, tiktok osv. Når jeg er på tur liker jeg å legge bort mobilen litt. Anonymkode: 30b1d...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #14 Del Skrevet 25. april 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har bodd i Norg-Norge i 20 år og aldri opplevd dette. Ikke vanlig. For øvrig må jeg si at jeg føler meg litt inspirert av denne hengekøye-trenden. Pleier å besøke familie på Sørlandet om sommeren, og de har hengekøye i hagen. Synes det er utrolig deilig å ligge i hengekøya og lese og bare slappe av. Men har ikke hatt med meg en hengekøye på tur i skogen foreløpig. Er dessverre ikke store nok trær her oppe heller til det tror jeg. Synes det er greit å legge ut litt på sosiale medier, men å legge ut fem "stories" daglig der samtlige er hengekøye-relatert, er litt too much... Anonymkode: 727e3...538 Nord-Norge* 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi mennekser er flokkdyr. Når det er noe som er trendy er det mange som hiver seg på. Med sosiale medier er det også mange som vil dele alt hele tiden. Nå er det hengekøye, neste gang er det kanskje noe helt annet. Får bare håpe de koser seg på tur og ikke bruker opp hele opplevelsen på å lage snaps, oppdatere fb, Instagram, tiktok osv. Når jeg er på tur liker jeg å legge bort mobilen litt. Anonymkode: 30b1d...07b Samme her. Føler at å koble av er en del av det å være ute i naturen, hadde ikke orket å oppdatere Instagram og Snap så voldsomt når jeg liksom skal slappe av... Anonymkode: 727e3...538 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 25. april 2020 #15 Del Skrevet 25. april 2020 Herregud. Alt man skal irritere seg over. Ts og de som er enig med vedkommende, ta dere en bolle eller ti. Eller skaff dere et liv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå