AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Del Skrevet 24. april 2020 Noe andre som er enige med meg at dette er en grusomt tung øvelse? :-D Jeg kjører bare 10-12 kg hantler og synes det er mer enn nok foreløpig. Bare å gjøre bevegelsen alene er egentlig slitsomt, men manualer hjelper til holde balansen... Jeg har også brukt ganske lang tid for å få inn riktig teknikk. Det er en ganske vanskelig øvelse synes jeg, men begynner å få teket på den nå... (tror jeg). Kjenner hvert fall det brenner godt i fremre lår og legg. Anonymkode: f8444...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 24. april 2020 #2 Del Skrevet 24. april 2020 Det er nok den øvelsen jeg har det største elsk/hat-forholdet til. Hat fordi den er blytung, elsk fordi den er effektiv. Det tar lang tid å bygge opp rett teknikk og et imponerende antall kilo i denne øvelsen. Det kan være lurt å få noen til å se på teknikken din. Du skal forsåvidt ikke kjenne så mye i leggene. 10-12 kg er imidlertid veldig bra så lenge teknikken er god! Til og med 5 kg med god teknikk er bedre enn 25 kg med dårlig teknikk. Muskelkontakt, balanse og teknikk er nøkkelen👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Del Skrevet 24. april 2020 1 time siden, Khloe skrev: Det er nok den øvelsen jeg har det største elsk/hat-forholdet til. Hat fordi den er blytung, elsk fordi den er effektiv. Det tar lang tid å bygge opp rett teknikk og et imponerende antall kilo i denne øvelsen. Det kan være lurt å få noen til å se på teknikken din. Du skal forsåvidt ikke kjenne så mye i leggene. 10-12 kg er imidlertid veldig bra så lenge teknikken er god! Til og med 5 kg med god teknikk er bedre enn 25 kg med dårlig teknikk. Muskelkontakt, balanse og teknikk er nøkkelen👌 I disse dager (i mangel av treningsstudio og tyngre vekter) har jeg også prøvd meg på ettbeins-markløft. Dette er også en teknisk krevende øvelse, både mtp å få til god muskelkontakt og for balanse. Man blir jo bare forvirret av å se youtube videoer, da ulike "eksperter" anbefaler ulike måter å gjøre det på :-D Anonymkode: f8444...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 25. april 2020 #4 Del Skrevet 25. april 2020 (endret) Bruk myoreps for å forkorte lidelsen 😊 Så mange reps du klarer så tre reps fire ganger med en bittelite pause i mellom, da knuser du raskt muskelen. Jeg kan faktisk merkelig nok synes øvelsen er bedre å utføre med mer vekt. Bruk også goblet squat og etbrins-markløft, det er gode variasjoner. Endret 25. april 2020 av Fallabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #5 Del Skrevet 25. april 2020 7 timer siden, Fallabella skrev: Bruk myoreps for å forkorte lidelsen 😊 Så mange reps du klarer så tre reps fire ganger med en bittelite pause i mellom, da knuser du raskt muskelen. Jeg kan faktisk merkelig nok synes øvelsen er bedre å utføre med mer vekt. Bruk også golvet squat og etbrins-markløft, det er gode variasjoner. Du mener goblet squat? Anonymkode: a6602...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 25. april 2020 #6 Del Skrevet 25. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du mener goblet squat? Anonymkode: a6602...11f En liten mulighet for det ja 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå