AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #21 Del Skrevet 25. april 2020 40 minutter siden, wintergirl skrev: Du må til utlandet. Norge er begrenset der. Hm, ja skjønner. Tror ikke jeg vil gå så drastisk til verks. Har fått noen positive kommentarer på bena mine opp gjennom, så tror mye av det ligger i mitt eget hode. Lurte vel egentlig bare på om det kan bli bedre hvis man trener på spesielle måter osv. Men takk for hjelp Når det gjelder lipødem ser det ikke ut som det jeg har. Jeg har bare mer muskuløse og dermed større legger enn resten av kroppen min. Men virker jo ikke som det er noe man får gjort noe med.. Anonymkode: 4b87f...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 25. april 2020 #22 Del Skrevet 25. april 2020 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm, ja skjønner. Tror ikke jeg vil gå så drastisk til verks. Har fått noen positive kommentarer på bena mine opp gjennom, så tror mye av det ligger i mitt eget hode. Lurte vel egentlig bare på om det kan bli bedre hvis man trener på spesielle måter osv. Men takk for hjelp Når det gjelder lipødem ser det ikke ut som det jeg har. Jeg har bare mer muskuløse og dermed større legger enn resten av kroppen min. Men virker jo ikke som det er noe man får gjort noe med.. Anonymkode: 4b87f...a9c Du er sikker kjempe flott, så ja, det sitter mye i hodet😊 Du vet vi kvinner er ganske selvkritiske. Men tenker at dette kan være noe for dem som har ganske svære muskler og sliter psykisk pga det😊 Der er nok ikke du i det hele tatt😊 Men utrolig hva de får til om dagen. Botox blir også brukt på calves, men også dette gjøres kun i andre land. Har sett og lest en del om litt av hvert skjønner du😄 Endret 25. april 2020 av wintergirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #23 Del Skrevet 25. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hm, ja skjønner. Tror ikke jeg vil gå så drastisk til verks. Har fått noen positive kommentarer på bena mine opp gjennom, så tror mye av det ligger i mitt eget hode. Lurte vel egentlig bare på om det kan bli bedre hvis man trener på spesielle måter osv. Men takk for hjelp Når det gjelder lipødem ser det ikke ut som det jeg har. Jeg har bare mer muskuløse og dermed større legger enn resten av kroppen min. Men virker jo ikke som det er noe man får gjort noe med.. Anonymkode: 4b87f...a9c Nei, om man er veldig plaget med lipødem må det en spesiell type fettsuging til som kun tilbys i utlandet. Jeg driver å går ned i vekt nå, er i øvre del av normal bmi, og vil se om det blir noen forskjell på leggene når jeg går tilbake til nedre sjiktet av normal bmi, slik jeg også evt også kan luke ut om det er lipødem jeg har. Skjønner deg godt, har komplekser for mine selv, si gjerne fra om du finner ut noe som fungerer. 😝 Anonymkode: ae64d...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå