AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Jeg har ikke funnet en tråd her før hvor man kan anbefale matvarer, snacks, søtsaker, drikke, osv. Det trenger ikke å være nye produkter, men alt som du liker som andre kanskje ikke har oppdaget. Det er mye produkter som jeg aldri har testet ut, kjøper som regel det jeg er vant med og er ikke så flink til å prøve nye ting. Nå som jeg bare er hjemme pga. coronasituasjonen har jeg kjøpt litt søtsaker. Fant havrekjeks på tilbud og de er så gode. Har alltid kjøpt de samme kjeksene når jeg skal unne meg godt, men disse var gode, havre i kombinasjon med sjokolade var helt topp. Anonymkode: b72ba...b16
Jytte Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 (endret) Møvenpick iskrem, vanilje, med et dryss kanel og ev. bringebær. Stekte osteskiver i stekeovn (ev. i micro) med krydder etter eget valg i stedet for potetgull, passer også til taco. Mørk sjokolade med quinoa. Nøtter uten salt. Vaniljekesam med et dryss kanel og ev. bær. Synes ofte ting blir for søtt fordi jeg bruker lite sukker til vanlig. Smaksløkene forandrer seg over tid når de venner seg til mindre sukker, og det gjelder også salt. Men jeg elsker f.eks. riskrem med hjemmelaget bringebærsaus, det er fast hver julaften. Liker også rabarbragrøt med fløte til, men det er ikke noe jeg får kick av og må ha flere ganger på rad. Minner meg på at når rabarbra kommer i butikkene skal jeg lage opp litt syltetøy. For meg kan en stripe tyttebærsyltetøy på et knekkebrød med ost være søtt nok. Vi er heldigvis forskjellige. Det er mye du kan lage salt snacks av, f.eks. grønnkål. Endret 23. april 2020 av Jytte 1
Leo Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Jeg kjøper ikke kjeks så ofte, men i helgen skulle jeg av plasshensyn kun ha en pakke kjeks som kunne passe til forskjellige typer pålegg og da falt valget på Røros Knekks. Det er en kjeks med masse sukker, så det er absolutt ikke hverdagsmat, men som snacks til for eksempel spekemat og oster var den helt klart en vinner! Og så er det i disse tider selvfølgelig ingen ulempe at den er produsert i Norge! 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 5 timer siden, Leo skrev: Jeg kjøper ikke kjeks så ofte, men i helgen skulle jeg av plasshensyn kun ha en pakke kjeks som kunne passe til forskjellige typer pålegg og da falt valget på Røros Knekks. Det er en kjeks med masse sukker, så det er absolutt ikke hverdagsmat, men som snacks til for eksempel spekemat og oster var den helt klart en vinner! Og så er det i disse tider selvfølgelig ingen ulempe at den er produsert i Norge! Den fikk jeg lyst til å smake. Hvor selger de dette? Meny? Anonymkode: b72ba...b16
Leo Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den fikk jeg lyst til å smake. Hvor selger de dette? Meny? Anonymkode: b72ba...b16 Det kan godt hende at Meny har, men jeg fant den hos Coop Extra faktisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå