AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Kan ikke kontrolere impulser eller følge avtaler. Blir bombadert med meldinger. Ukontrolerbart sinne. Til og med på møte med offentlige instanser. Ingen selvinsikt og tar ikke til seg råd. Han virker til å skjønne og gjør det motsatte. Han kan gjør ting som er skadelig for barnet sitt ved å sette det i ubehaglige situasjoner eller gjøre ting som er mot legens anbefaling. Så er det merkelig ordbruk. Ord og utrykk blir brukt på feil måte og i feil samenheng. Han er truende, veldig nedlatende og sjalu. Jeg vet ikke hva som feiler denne personen. Ut fra disse symtumene, hva kan det være? Anonymkode: 1ca7e...9ef
Lipyros Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Det må nesten en fagutdannet ta en vurdering på. Det kan være flere ting - eller en blanding av flere ting. Men er det et barn i fare så håper jeg du melder i fra til noen som kan hjelpe og det helst i går. 1
Fireflies Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 Ingen kan diagnotiseres noen over nett. Vedkomne trenger å snakke med spesialister.
Silva Pluvialis Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 26 minutter siden, Lipyros skrev: Det må nesten en fagutdannet ta en vurdering på. Det kan være flere ting - eller en blanding av flere ting. Men er det et barn i fare så håper jeg du melder i fra til noen som kan hjelpe og det helst i går. Enig. Jeg håper også at du melder ifra om barnet er i fare.
Fireflies Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 1 minutt siden, Gorilla skrev: Enig. Jeg håper også at du melder ifra om barnet er i fare. Ja, som Gorilla skriver. Det du faktisk kan og skal gjøre er å melde i fra om at barnet er i fare for skadelige handlinger.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #7 Skrevet 22. april 2020 Først og fremst så får du slå opp med denne fyren dersom det er kjæresten din du snakker om. Så får du ddrite i han og la folk leve sitt eget liv sånn de ønsker å leve det. Anonymkode: 28171...f16
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #8 Skrevet 23. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Først og fremst så får du slå opp med denne fyren dersom det er kjæresten din du snakker om. Så får du ddrite i han og la folk leve sitt eget liv sånn de ønsker å leve det. Anonymkode: 28171...f16 Jeg er separert fra denne fyren men har ett barn med han. Anonymkode: 1ca7e...9ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå