AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Hei. Lurer på om jeg gjør noe galt når det gjelder tampongene. Noen ganger blør jeg gjennom ganske raskt, og når jeg da tar ut tamponger ser jeg at den ikke er «full» eller hva jeg skal kalle det. Hender at den bare har blod på ene siden, og at andre ikke har trukket til seg noe. Er det fordi jeg setter inn feil, eller er det dårlig absorbering? Btw, bruker ob i forskjellige størrelser Anonymkode: 1dc99...48f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 vel, tamponger skal opp og bakover så langt at du ikke kjenner den uten å være inni røret med fingeren, det er derfor tråden er der. Du skal heller ikke kjenne den når den er der inne, når du går, sitter eller lignende -tror nok du ikke dytter den langt nok inn. Prøv og tenk først opp, så bakover, og se hvordan det går da. Husker jeg brukte litt tid på å trene på å få det til jeg også, og tror nok det er helt normalt å knote litt med dette bare for å ha sagt det. Anonymkode: e6574...dde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå