AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Del Skrevet 21. april 2020 ? Anonymkode: 1a417...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Del Skrevet 21. april 2020 Nei, da blir man enda mer støl. Bedre å vente noen dager. Anonymkode: cdb09...c2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Del Skrevet 21. april 2020 Hvorfor ikke? hvis du orker Anonymkode: e8a77...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Del Skrevet 21. april 2020 Har hørt fra flere steder at en muskel bør hvile 48 timer etter at man har trent den, så ikke to bein-dager på rad f.eks. Men er lurt å ta en rolig gåtur om man er støl, rolig bevegelse hjelper Anonymkode: a5289...f7e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #5 Del Skrevet 21. april 2020 Nei, at en er støl betyr at kroppen trenger restituering. Anonymkode: 1d9e4...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #6 Del Skrevet 21. april 2020 Man kan trene andre muskelgrupper enn de som er støle. Hvis du f.eks er støl i armene etter vektløfting, kan du f.eks sykle eller dra på spinning. Anonymkode: f8709...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #7 Del Skrevet 22. april 2020 Det er ikke farlig å trene når man er støl, men hvis du er fersk på trening og jobber med å begynne å trene, er det bedre å vente til dag 3. Stillheten er alltid verst to dager etter hvis det ikke bare er litt lett stølhet man kan få som en trent person når man har gjort noe annerledes en økt. Anonymkode: 9672b...33f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 22. april 2020 #8 Del Skrevet 22. april 2020 (endret) Det gjør ingenting. Endret 22. april 2020 av OPIgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #9 Del Skrevet 22. april 2020 Man KAN trene ja. Mener du å spørre om det er smart? Anonymkode: aa19f...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #10 Del Skrevet 22. april 2020 Kan fint trene når man er støl. Har jeg alltid gjort og da går stølheten raskere vekk. Restitusjon er mer for de som skal bygge muskler, altså som i fitness/bodybuilding. Anonymkode: eb448...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #11 Del Skrevet 23. april 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Man KAN trene ja. Mener du å spørre om det er smart? Anonymkode: aa19f...e6b Ja Anonymkode: 1a417...6fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #12 Del Skrevet 24. april 2020 Jeg har trent aktivt i sikkert 15 år og blir fortsatt støl selv om jeg er godt trent. Det er nok fordi jeg er vant til å presse meg mye og gjør det fortsatt når jeg trener. Om jeg ikke skulle trent når jeg var støl, ville jeg bare kunne trene 2 dager i uka typ. Jeg merker ingen negative effekter av å trene når jeg er støl. Anonymkode: b570a...99e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 26. april 2020 #13 Del Skrevet 26. april 2020 Ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #14 Del Skrevet 26. april 2020 Trener selv når jeg er støl. Anonymkode: d731e...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #15 Del Skrevet 26. april 2020 Jeg trener uansett. Hvis jeg har ekstrem gangsperre i bena så tar jeg kanskje ikke den tyngste økta jeg kan komme på, men jeg kan ikke unngå å trene bare fordi jeg er støl, da hadde jeg trent for sjeldent. Dessuten er det deilig å bli varm i kroppen når jeg er støl, og jeg synes stølheten gir seg raskere når jeg trener ofte. Anonymkode: bc6e8...6c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #16 Del Skrevet 30. april 2020 Nybegynnere kan være veldig støle og det er det du må vurdere. Godt trente kan være sånn halveis støl og det er da det kan gå fint å trene igjen. Saken er at hvis du er støl er ikke kroppen din lile sterk og det er lett å gjøre feil teknikk eller å bevege seg feil slik at du kan få skade. Samtidig får du kansje ikke en like god økt, siden du ikke klarer ditt aller beste når du er støl. Du må tenke på kvalitetsøktene. Ikke ta kvalitetaøkt når du er støl. Ta en god økt når kroppen er klar for det. Bår du er støl kan du trene. Du må bare tenke mogisk iforhold til kroppen din. Hvordan du føler deg. Er du støl i beina så er det bra å ikke presse musklene enda mer. Gå en rolig tur er bra. Bevegelse er bra Anonymkode: 7fca9...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #17 Del Skrevet 30. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nybegynnere kan være veldig støle og det er det du må vurdere. Godt trente kan være sånn halveis støl og det er da det kan gå fint å trene igjen. Saken er at hvis du er støl er ikke kroppen din lile sterk og det er lett å gjøre feil teknikk eller å bevege seg feil slik at du kan få skade. Samtidig får du kansje ikke en like god økt, siden du ikke klarer ditt aller beste når du er støl. Du må tenke på kvalitetsøktene. Ikke ta kvalitetaøkt når du er støl. Ta en god økt når kroppen er klar for det. Bår du er støl kan du trene. Du må bare tenke mogisk iforhold til kroppen din. Hvordan du føler deg. Er du støl i beina så er det bra å ikke presse musklene enda mer. Gå en rolig tur er bra. Bevegelse er bra Anonymkode: 7fca9...ea1 Beklager skrivefeil. Omg.. Anonymkode: 7fca9...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #18 Del Skrevet 18. mai 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er man flink nok til å tøye ut, så blir man neppe like støl.. Anonymkode: 045d4...5b5 Det stemmer ikke. Forskning har avkreftet den myten for lenge siden. Anonymkode: 44855...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #19 Del Skrevet 18. mai 2020 On 4/21/2020 at 8:15 PM, AnonymBruker said: Nei, da blir man enda mer støl. Bedre å vente noen dager. Anonymkode: cdb09...c2f Ehh...det er vel gjerne det motsatte som skjer. At en ny treningsrunde, kanskje ikke så tung, vil hjelpe på stølheten... Anonymkode: e5587...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #20 Del Skrevet 18. mai 2020 En digresjon, men da jeg testet ut kosthold, i forbindelse med fordøyelsesproblemer, fant jeg ut at jeg på optimalt kosthold omtrent ikke ble støl. Ellers blir jeg ekstremstøl, som influensavondt, selv om jeg i utgangspunktet er i brukbar form og ikke trener så innmari hardt. Anonymkode: ba071...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå