AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Hei Kort og godt: den siste måneden har jeg og typen hatt samleie et par ganger og det vekslet litt mellom bruk av kondom og ikke. Han kom hver gang utenfor meg. Han trekker seg ut i god tid og det er ingen tvil om at han har hatt utløsning utenfor meg. Men her sitter jeg og mensen er 4 dager for sen. Jeg er slik som heller får mensen 1-2 for tidlig heller noen dager for sent. Er det noen vits i å uroe seg eller å teste? Anonymkode: 093b8...4f3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Hoppe av i svingen har da aldri vært sikker prevensjon, én svømmer i precum'n er nok. Sjekk deg du... Anonymkode: d6dfd...23e 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hoppe av i svingen har da aldri vært sikker prevensjon, én svømmer i precum'n er nok. Sjekk deg du... Anonymkode: d6dfd...23e I følge forskning inneholder vel precumen ingen sperm? Anonymkode: 093b8...4f3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 41 minutter siden, AnonymBruker said: I følge forskning inneholder vel precumen ingen sperm? Anonymkode: 093b8...4f3 Precum kan inneholde sperm. Hoppe av i svingen er bare dumskap Anonymkode: 4cfad...65c 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #5 Skrevet 21. april 2020 Veldig ofte kommer jo menn litt, når de prøver å holde tilbake. Både da og ellers kan det skje. Du burde ta test Anonymkode: 870c6...186
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 På 21.4.2020 den 12.22, AnonymBruker skrev: Hei Kort og godt: den siste måneden har jeg og typen hatt samleie et par ganger og det vekslet litt mellom bruk av kondom og ikke. Han kom hver gang utenfor meg. Han trekker seg ut i god tid og det er ingen tvil om at han har hatt utløsning utenfor meg. Men her sitter jeg og mensen er 4 dager for sen. Jeg er slik som heller får mensen 1-2 for tidlig heller noen dager for sent. Er det noen vits i å uroe seg eller å teste? Anonymkode: 093b8...4f3 Jeg ble gravid i februar, på akkurat samme måte som du og kjæresten hadde sex; han trakk seg ut i god tid, og hadde utløsning på magen min. Men, ble likvel gravid. Spiral neste. Anonymkode: f9cf6...2b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå