Gå til innhold

Paykolog, tatovering med piercing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Definitivt! Jeg mener til og med at sjansen for at barnet hadde fått reell hjelp kunne vært større, nettopp fordi psykologen er litt utenfor boksen, og da er sjansen stor for at h*n også tenker utenfor boksen. Altfor mange psykologer som er støpt i samme sjeen.

Anonymkode: 45d76...3d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at jeg håper så inderlig at venninnen din ikke blir påvirket av dine fordommer.

Anonymkode: 45d76...3d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvor, hva og hvor mye. Jeg innrømmer ærlig at jeg har fordommer mot folk som har tatoveringer i ansiktet eller på hodet ellers, og mener det kan tyde på både dårlig dømmekraft og manglende impulskontroll, samt et tydelig behov for å skille seg ut, provosere og være ekstrem. Er det noe jeg ønsker at en psykolog faktisk er i besittelse av, så er det både dømmekraft og impulskontroll, samt at jeg ønsker at psykologens framtoning ikke skal ta fokus fra terapien. 

Som jeg sier: hvor, hva og hvor mye har noe å si. Det er åpenbart himmelvid forskjell mellom å ha en blomst bak øret og et hakekors i panna. 

At de som ser mest gærne ut er flinkest, mest empatiske og mest intelligente er det reneste bullshit. Joda, det finnes sikkert flinke, empatiske og intelligente blant de som er ansiktstatovert, men du finner jammenmeg det motsatte også. 

Når det gjelder piercinger gjelder selvsagt også noe av det samme - det handler om mengder. 

Jeg er overrasket over hvor tolerante enkelte ønsker å framstå som, og mener ærlig talt at flere som har svart her i tråden er lite troverdige. Ikke fordi de er uenige med meg, men fordi det tydeligvis er veldig viktig å understreke hvor tolerante de er at det nesten tipper over.

Anonymkode: 22e52...da1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvis det er det, hvorfor ber butikker de ansatte om å skjule piercingene, og hvorfor er det ikke lov med tatoveringer om man er sykepleier? 

Anonymkode: 4111d...553

Atte hva? Hvor bor du som har sånne regler? Jobber i dagligvare, har flere tattoveringer, jobber med noen som har piercing! Har ei svigersøster som er sykepleier med tattovering på både arm og bein, ene er godt synlig når hun er på jobb med korte ermer, aldri vært en kommentar på det i det hele tatt.

Anonymkode: d77bb...6f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs hvor, hva og hvor mye. Jeg innrømmer ærlig at jeg har fordommer mot folk som har tatoveringer i ansiktet eller på hodet ellers, og mener det kan tyde på både dårlig dømmekraft og manglende impulskontroll, samt et tydelig behov for å skille seg ut, provosere og være ekstrem. Er det noe jeg ønsker at en psykolog faktisk er i besittelse av, så er det både dømmekraft og impulskontroll, samt at jeg ønsker at psykologens framtoning ikke skal ta fokus fra terapien. 

Som jeg sier: hvor, hva og hvor mye har noe å si. Det er åpenbart himmelvid forskjell mellom å ha en blomst bak øret og et hakekors i panna. 

At de som ser mest gærne ut er flinkest, mest empatiske og mest intelligente er det reneste bullshit. Joda, det finnes sikkert flinke, empatiske og intelligente blant de som er ansiktstatovert, men du finner jammenmeg det motsatte også. 

Når det gjelder piercinger gjelder selvsagt også noe av det samme - det handler om mengder. 

Jeg er overrasket over hvor tolerante enkelte ønsker å framstå som, og mener ærlig talt at flere som har svart her i tråden er lite troverdige. Ikke fordi de er uenige med meg, men fordi det tydeligvis er veldig viktig å understreke hvor tolerante de er at det nesten tipper over.

Anonymkode: 22e52...da1

så egentlig da, for å korte ned alle ordene dine til noe konkret så kan man ikke dømme alle basert på ens egen oppfatning fordi det finnes samme type folk i alle kategorier sånn  e g e n t l i g 😄

Anonymkode: 17c35...a2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

så egentlig da, for å korte ned alle ordene dine til noe konkret så kan man ikke dømme alle basert på ens egen oppfatning fordi det finnes samme type folk i alle kategorier sånn  e g e n t l i g 😄

Anonymkode: 17c35...a2a

Nei, for å korte ned alle ordene, istedenfor å vri på dem: det kan være god grunn til å utvise skepsis, og de som blindt påstår noe annet lyver. 

Anonymkode: 22e52...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heller tatovering og piercing enn andenebb. 

Anonymkode: c12c4...46b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...