Loke37 Skrevet 2. mai 2020 #61 Skrevet 2. mai 2020 Må barn eksponeres for alt så tidlig som mulig i dag ? Eller er det faktisk en grunn til at politi og barneombudet faktisk ikke anbefaler det ? 1
Sansa20 Skrevet 2. mai 2020 #62 Skrevet 2. mai 2020 1 time siden, Loke37 skrev: Må barn eksponeres for alt så tidlig som mulig i dag ? Eller er det faktisk en grunn til at politi og barneombudet faktisk ikke anbefaler det ? Dette er mulig feil, men vanskelig for mange foreldre å si nei hvis dette er tilfellet : Hva om du eller jeg hadde vært 10 år selv og alle dine nærmeste kamerater /venner hadde hatt snapchat ,hadde du ikke følt deg utenfor ? Du vil gjerne ikke være den kjipe moren og faren da det kan være lett for å bli ertet ..
Loke37 Skrevet 2. mai 2020 #63 Skrevet 2. mai 2020 2 timer siden, solietta skrev: Dette er mulig feil, men vanskelig for mange foreldre å si nei hvis dette er tilfellet : Hva om du eller jeg hadde vært 10 år selv og alle dine nærmeste kamerater /venner hadde hatt snapchat ,hadde du ikke følt deg utenfor ? Du vil gjerne ikke være den kjipe moren og faren da det kan være lett for å bli ertet .. Er ikke ett problem her i Oslo der vi bor, min sønn blir 12 i år. Tror det er tre-fire i klassen hvor foreldrene har sagt ja. Jeg er lett den kjipe mora. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #64 Skrevet 3. mai 2020 22 timer siden, Loke37 skrev: Må barn eksponeres for alt så tidlig som mulig i dag ? Eller er det faktisk en grunn til at politi og barneombudet faktisk ikke anbefaler det ? Må ikke, men man er forskjellig og vurderer ting forskjellig Anonymkode: e460d...7c9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #65 Skrevet 15. oktober 2022 Gammel tråd men likevel aktuell. Fikk helt sjokk da jeg pga en voldsepisode på skolen vår fikk vite at de fleste gutta i klassen (5.trinn) har Snap . Og foreldrene har skylapper. Argumentet er feks "vi har valgt å gjøre det slik". De gjemmer sin ettergivenhet og naivitet bak det at alle kan ta et fritt valg. I det siste så har det blitt en greie her å filme at et barn blir utsatt for vold, og så deler de filmen. Bare for å ha en film å dele. Barn på 5 trinn altså. 10 år. Anonymkode: 3105d...1e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå