AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Del Skrevet 20. april 2020 Jeg er jente og har sopp men har lyst å ha sex. Har hørt forskjellige ting om d er smittsomt eller ikke. Anonymkode: 35564...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #2 Del Skrevet 20. april 2020 Jeg har hatt sex med sopp. Så lenge du ikke synes det er ubehagelig, kan du ha sex. Anonymkode: 58568...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 20. april 2020 #3 Del Skrevet 20. april 2020 Velg en sopptype som ikke går i stykker så lett da... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #4 Del Skrevet 20. april 2020 Trodde alle viste at de måtte ta soppkur før de hadde sex igjen. Anonymkode: 29c2d...127 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 20. april 2020 #5 Del Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trodde alle viste at de måtte ta soppkur før de hadde sex igjen. Anonymkode: 29c2d...127 Alle visste det, ikke alle viste det. For mange er dette privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #6 Del Skrevet 20. april 2020 Du kan smitte partner, og så kan du få veeeeldig vondt etterpå fordi du har ubalanse i underlivet nå. Svie og hovenhet når hans safter blander seg med soppen. Hvis du bruker kondom så vil glidemiddelet gjøre så det svir. Anonymkode: d044b...c91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #7 Del Skrevet 20. april 2020 Vil ikke anbefale det, du kan bli enda mer plaget etterpå. Anonymkode: 61f50...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #8 Del Skrevet 20. april 2020 Hei, har vært mye plaget med sopp og har flere ganger hatt sex når jeg har det. Det er noen som sier at det smitter, andre sier at det ikke smitter.. eller smitter sjelden. Når jeg har hatt sex har det ikke smittet, men kan være at han "bærer" det så hvis jeg har sex med mannen igjen en stund etter at jeg er ferdig med soppen, så får jeg det igjen. Kan være vondt, så det kommer an på hvordan du har det. Jeg blir per dags dato nesten sengeliggende med sopp da det er så vondt... så du må nesten kjenne selv om du klarer å for eksempel tørke deg uten smerter. Anbefaler deg å vente, i hvert fall hvis du skal ha sex med personen igjen etter en stund. Får du soppinfeksjon for ofte og bruker mye canesten o.l. så blir du immun.... og må ta tablett hver gang😞 Anonymkode: b5bfd...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #9 Del Skrevet 20. april 2020 Grunnen til at dere får sopp er fordi dere barberer dere, btw. Vaginaen har lyst å ha hår der, da er den beskyttet og renser seg selv mye bedre. Har ikke hatt en eneste infeksjon etter jeg slutta for 7 år siden. Så jeg har sex akkurat når jeg vil. Anonymkode: d044b...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #10 Del Skrevet 20. april 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at dere får sopp er fordi dere barberer dere, btw. Vaginaen har lyst å ha hår der, da er den beskyttet og renser seg selv mye bedre. Har ikke hatt en eneste infeksjon etter jeg slutta for 7 år siden. Så jeg har sex akkurat når jeg vil. Anonymkode: d044b...c91 Stort sett får man sopp av antibitoka, ikke barbering. Anonymkode: dc97d...183 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #11 Del Skrevet 20. april 2020 Jeg lurer på det samme. Tror jeg ikke jeg har det egentlig bare føler jeg har det fordi jeg har hatt det så mye. Om jeg bare ser på en sjokolade typ, så kommer det tilbake. Anonymkode: dc97d...183 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #12 Del Skrevet 20. april 2020 En soppinfeksjon er ikke smittsom. Men det er ikke bra å få rifter i underlivet når du har det. For da kan du lett få en infeksjon på toppen. Du vil også irritere slimhinnene. Det beste er å vente til du er frisk. Anonymkode: 54d70...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #13 Del Skrevet 20. april 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at dere får sopp er fordi dere barberer dere, btw. Vaginaen har lyst å ha hår der, da er den beskyttet og renser seg selv mye bedre. Har ikke hatt en eneste infeksjon etter jeg slutta for 7 år siden. Så jeg har sex akkurat når jeg vil. Anonymkode: d044b...c91 Det finnes også oss som ikke barberer, som får sopp. Anonymkode: 61f50...eda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #14 Del Skrevet 20. april 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at dere får sopp er fordi dere barberer dere, btw. Vaginaen har lyst å ha hår der, da er den beskyttet og renser seg selv mye bedre. Har ikke hatt en eneste infeksjon etter jeg slutta for 7 år siden. Så jeg har sex akkurat når jeg vil. Anonymkode: d044b...c91 Jeg har hatt sopp en gang i mitt liv, det var når jeg IKKE barberte meg. (Dog gikk jeg på store mengder antibiotika) Så jeg fjerner håret mitt, og har sex akkurat når jeg vil Anonymkode: 92d57...377 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #15 Del Skrevet 20. april 2020 Det er ikke smittsomt. Man har sopp som en del av underlivsfloraen, men det er når det vokser for mye av det at det blir en infeksjon. Det er lurt for å unngå videre plager med underlivet at underlivet får ro når man har en soppinfeksjon som behandles. Anonymkode: 2e366...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #16 Del Skrevet 20. april 2020 6 timer siden, Whistler skrev: Velg en sopptype som ikke går i stykker så lett da... 😂😂😂 Anonymkode: c9c2f...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #17 Del Skrevet 20. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at dere får sopp er fordi dere barberer dere, btw. Vaginaen har lyst å ha hår der, da er den beskyttet og renser seg selv mye bedre. Har ikke hatt en eneste infeksjon etter jeg slutta for 7 år siden. Så jeg har sex akkurat når jeg vil. Anonymkode: d044b...c91 Greit nok at ja, håret er der for en grunn. Men det kan faktisk komme av at man har sex med noen også. Man kan få det pga hormonelle forandringer, av å bytte intimsåpe, av å vaske seg for mye, at det er klamt og tett mtp undertøy der nede. Tror ikke hovedgrunnen til at folk får sopp er barbering, men at det kan i noen tilfeller være grunnen. Overdreven vask og mye bruk av truseinnlegg tror jeg er det verste. Anonymkode: c9c2f...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #18 Del Skrevet 20. april 2020 Fikk veldig vondt etter sex. Viste seg at jeg hadde sopp. Så ville tatt kur og ventet med sex. Anonymkode: 0d132...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 20. april 2020 #19 Del Skrevet 20. april 2020 8 timer siden, Whistler skrev: Velg en sopptype som ikke går i stykker så lett da... Eller er giftig, Giften kan tas opp gjennom slimhinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå