Gå til innhold

Noen som kan anbefale meg en liten tursekk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er på jakt etter en liten tursekk som kan brukes på mindre turer, altså turer på bare noen timer. Trenger plass til en jakke, matpakke, vannflaske osv. Ergo trenger den ikke være stor. Når jeg søker på tursekk får jeg bare opp slike store sekker, og jeg trenger virkelig ikke en stor sekk... Jeg kunne så klart bare brukt en vanlig sekk men syns det er vondt for ryggen og vil helst ha en sekk med slik brystspenne. Noen anbefalinger? 

Anonymkode: b950a...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Stikk innom en sportsbutikk, der har de ofte stort utvalg av sekker i ulike størrelser. Evt sjekk ut skolesekker, mange er laget for å kunne bære tunge bøker, så de må da være fine til turer også bare du justerer den riktig :) 

Anonymkode: a9cfb...bfe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter meg til de to over. Jeg har riktignok 30l, men det er den beste sekken jeg har hatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over. Har samme sekk, kanskje noe gamlere versjon. 

Lav egenvekt og sitter tett og godt på ryggen! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg veksler mellom Osprey Talon 11 og Bergans Fløyen 6. Helt supre sekker begge to, veldig kjekt å ha med seg bare det man trenger på ryggen uten svær sekk eller å måtte bruke hoftesekk (som jeg ikke liker). 

Anonymkode: d25ce...ec1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen hjertelig takk for svar alle sammen! Da blir det nok en Osprey! Jeg liker ikke rumpetaske/slik hoftesekk, syns det er bedre å ha det jeg skal ha med meg på ryggen. 😄 

Anonymkode: b950a...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...