Gjest Mol Skrevet 12. september 2002 #1 Del Skrevet 12. september 2002 Har tenkt å kjøpe de pillene som er spesiellt beregna på mensmerter. (reseptfrie) Er det noen som husker navnet på dem? Setter stor pris på raskt svar, da jeg skal kjøpe de i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2002 #2 Del Skrevet 12. september 2002 Er ikke sikker på om det er disse du er ute, men Ibux hjelper før du får sagt AU! om det er hodepine eller menssmerter...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 12. september 2002 #3 Del Skrevet 12. september 2002 Er det lurt av dere damer og spise piller hele tiden da? Mensen er jo ikke annet enn bevis for at kvinnekroppen fungerer som den skal.... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 12. september 2002 #4 Del Skrevet 12. september 2002 Om du har skikkelige mens smerter vil ikke ibux hjelpe det grann. Hos meg har smertene blitt bare verre og verre så jeg gikk fra paracet til ibux, da ibux slutta å fungere for meg sa de til meg på apoteket at ibux hovedsakelig ikke var ment til bruk på menssmerter. Jeg har gått tom for narkotikaen min selv selvfølgelig, så jeg aner ikke hva den heter. Men pakka er grønn og hvit. Spør på apoteket om de kan hjelpe deg. De vet mer om disse medikamentene Jeg har som prinsipp IKKE å diskutere mens og pms med guttebasser som er totalt uten empatifølelse. (empati = muligheten til å sette seg inn i andre menneskers situasjon) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 12. september 2002 #5 Del Skrevet 12. september 2002 Er det lurt av dere damer og spise piller hele tiden da? Neppe, men så har man ikke mensen 30/31 dager i måneden heller......... men det var kanskje noe nytt for deg..... Ibux hjelper nok for moderate mens smerter. Hjelper i hvert fall for meg, og det står på pakka at de hjelper mot det så da så.... Men med skikkelige smerter må du nok over på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mol Skrevet 12. september 2002 #6 Del Skrevet 12. september 2002 Tusen takk for svar alle sammen! Hvis ingen kommer på hva de heter, så tror jeg liksågodt jeg kjøper en pakke Ibux.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 12. september 2002 #7 Del Skrevet 12. september 2002 Er det Naproxen du tenker på? Den var på resept for en tid siden, men fås nå på apoteket uten resept. Jeg pleide å få den på resept for sterke hodesmerter, men brukte den da også for menssmerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 12. september 2002 #8 Del Skrevet 12. september 2002 JESSSSSS, Naproxen var tingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effie Skrevet 13. september 2002 #9 Del Skrevet 13. september 2002 Enig, Thea! :D Jeg får voldsomme menssmerter hver måned og Naproxen er det eneste som har hjulpet/hjelper for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 13. september 2002 #10 Del Skrevet 13. september 2002 Ja, waco la oss komme oss tilbake til det naturlige. Da jeg lå en hel dag foran do-skåla og spydde, og ikke klarte å stå på egne bein fordi jeg hadde slike smerter. Mensen er en naturlig ting og det er f... meg helt naturlig å ha det sånn, men jeg skulle likt å sett deg med de smertene. Kom ikke å uttalt deg om ting du ikke har noen peiling på. Noen piller er man bare nødt til å ta for den fysiske smerten er for stor til å hold ut. Og du waco, regner med at du alltid bruker kondom. Slik at du skåner oss jenter mot å ta de rikitg farlige pillene. "Hvis dagens p-piller var til menn ville de aldri ha blitt godtatt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 13. september 2002 #11 Del Skrevet 13. september 2002 Ledox er et reseptfritt legemiddel mot menstrasjonssmerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 14. september 2002 #12 Del Skrevet 14. september 2002 Hei" Ibux funka ikke det grann for meg heller. Smertene ble bare verre. Bruk Naproxen,Ledox eller Alpoxen. De er spesielt for menssmerter,og du kan være sikker på at de fungerer. Det Alle tre har ihvertfall fungert for meg. Stakkars oss jenter som sliter med menssmerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 14. september 2002 #13 Del Skrevet 14. september 2002 Hadde det likedan med spying på do, og måtte ha varme på magen(Varmeflaske) Men mosjon hjelper. Og etter at jeg fikk gullet mitt, så har jeg ingen smerter!- Kjenner pitttelitte murring når jeg får den, men så er jeg heeeeelt smertefri! Deilig!!!!! Elsker livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå