Gå til innhold

Ikke regn med en vaksine

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Krantz95 skrev:

Da har du ikke lest mange av mine poster. Jeg ivrer for den svenske måten å gjøre det på. Sverige har fortsatt ledige intensivplasser, og har ikke stengt ned mye. De vil komme raskere gjennom pandemien enn oss.

Så lenge man har ledig sykehuskapasitet vil nok antall døde bli likt (selvfølgelig justert for befolkningstørrelse, demografi, grunnleggende helse ol.).

Så hensikten er å få fylt samtlige intensivplasser med covid-19 pasienter så fort som mulig? 

Du får henvende deg til Høie, C. Stoltenberg og Nakstad  og høre om de synes det er en god ide.

Anonymkode: 62a69...9cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hensikten er å få fylt samtlige intensivplasser med covid-19 pasienter så fort som mulig? 

Du får henvende deg til Høie, C. Stoltenberg og Nakstad  og høre om de synes det er en god ide.

Anonymkode: 62a69...9cb

Ikke samtlige, men flere av dem enn nå.

De du nevner har nå ved å åpne opp bestemt seg for å slippe smitten mer løs, og det er bra. Jeg trenger da ikke henvende meg til dem siden de allerede er på god vei til å gjøre slik Sverige gjør. Om kanskje enda noen få uker vil flere skoleklasser gå tilbake til skolebenken, og da nærmer vi oss enda mer Sveriges metode.

• Opprett ny...