poli10 Skrevet 18. april 2020 #21 Skrevet 18. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke hver bidige dag, men hvertfall prøve så ofte han kan og greier. ALT er bedre enn ingenting. -ts Anonymkode: 409f9...ec3 Men hvorfor kan ikke heller du jobbe med deg selv? Det er ingen andre sin jobb å sørge for at du er lykkelig. Enhver er sin egen lykkes smed. 2
Maestro Skrevet 18. april 2020 #22 Skrevet 18. april 2020 Jeg ble sånn da jeg ble utbrent. Måtte ha bekreftelse fra alt og alle. Det er jo utrolig slitsomt! Nå som jeg er så og si frisk, jobba meg gjennom et sabla sirkus så er ikke det behovet der lenger. Jeg vet med meg selv at jeg er flink og bra. Dette må du jobbe med selv. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #23 Skrevet 18. april 2020 18 minutter siden, poli10 skrev: Men hvorfor kan ikke heller du jobbe med deg selv? Det er ingen andre sin jobb å sørge for at du er lykkelig. Enhver er sin egen lykkes smed. Holder på med det. Men uavhenging om jeg hadde vært Usikker eller ikke, ville jeg hørt fine kommentarer fra kjæresten min. -ts Anonymkode: 409f9...ec3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #24 Skrevet 18. april 2020 Men det er jo ikke vanlig å snakke hver dag om hvor pen kjæresten er. Man blir jo vant til hvordan folk ser ut. I forelskelsesfasen kan jo det være litt mer komplimenter, men å rose hverandres ytre hver dag blir da litt voldsomt. Og hvis man først skal ha komplimenter, vil man ikke heller høre at man er klok eller god eller smart eller snill eĺler morsom eller interessant? Pen er jo bare forbigående. Anonymkode: 4cfb5...083 2
poli10 Skrevet 18. april 2020 #25 Skrevet 18. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holder på med det. Men uavhenging om jeg hadde vært Usikker eller ikke, ville jeg hørt fine kommentarer fra kjæresten min. -ts Anonymkode: 409f9...ec3 Nei, hadde du vært sikker på deg selv, så hadde du ikke brydd deg om slike ting. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo ikke vanlig å snakke hver dag om hvor pen kjæresten er. Man blir jo vant til hvordan folk ser ut. I forelskelsesfasen kan jo det være litt mer komplimenter, men å rose hverandres ytre hver dag blir da litt voldsomt. Og hvis man først skal ha komplimenter, vil man ikke heller høre at man er klok eller god eller smart eller snill eĺler morsom eller interessant? Pen er jo bare forbigående. Anonymkode: 4cfb5...083 Dette. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #26 Skrevet 18. april 2020 Synest det går over til å være et problem når kompliment og nærhet går fra "har lyst å gi partneren" til "må gi partneren hele tiden for at h*n skal føle seg bra i det hele tatt". Da kjører en raskt forholdet inn i et dårlig spor som kan føre til at kjæresten din forbinder det som skal være positivt å ville gi med noe negativt i lengden. Anonymkode: 3b9bb...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #27 Skrevet 18. april 2020 Hadde nok måttet kaste inn håndkleet her, gitt. Anonymkode: 991cb...4b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå