Noska72 Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 (endret) Jeg har vært på Tinder en stund og lar meg stadig imponere av at 90% av dere må på en eller annen måte tro at dere er Guds gave til mannen! — Dere tar aldri første skritt men venter på at mannen skal gjøre dette. — Dere evner ikke å holde igang en samtale, bare svarer kort på spørsmål og kommer sjelden med noen selv. — Dere skal skrive i ukesvis og månedsvis før dere i det hele tatt tør tenke tanken på ett uforpliktende møte for å se om det er kjemi. Som jo da som oftest ender opp med at man går hver til sitt, noe som jo kunne vært avklart på ett langt tidligere tidspunkt. Og dere tror også at bilder med kule filter, katter, hunder, skog osv gjør dere mere attraktive for menn! Ett profil bilde skal fortelle hvem dere er så man slipper å lure på det ihvertfall.! Det eneste dere oppnår er at sånne som jeg som er en godt voksen mann med god jobb og inntekt og både hus og bil på plass som man jo bør ha når man blir godt voksen ikke gidder å kaste bort tid på sånne som dere uansett om dere er fine eller ikke. og for ordens skyld så er jeg en hyggelig og kjekk mann med mye humor og har aldri hatt problemer med å finne meg damer med det som bakgrunn. Syns egentlig litt synd på dere, er vel en grunn for at dere er singel da🙂 Sånn, da fikk jeg ut det jeg hadde på hjertet, fortsatt god helg🙂 Endret 18. april 2020 av Noska72 Aa 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 2 minutter siden, Noska72 skrev: Jeg har vært på Tinder en stund og lar meg stadig imponere av at 90% av dere må på en eller annen måte tro at dere er Guds gave til mannen! — Dere tar aldri første skritt men venter på at mannen skal gjøre dette. — Dere evner ikke å holde igang en samtale, bare svarer kort på spørsmål og kommer sjelden med noen selv. — Dere skal skrive i ukesvis og månedsvis før dere i det hele tatt tør tenke tanken på ett uforpliktende møte for å se om det er kjemi. Som jo da som oftest ender opp med at man går hver til sitt, noe som jo kunne vært avklart på ett langt tidligere tidspunkt. Og dere tror også at bilder med kule filter, katter, hunder, skog osv gjør dere mere attraktive for menn! Ett profil bilde skal fortelle hvem dere er så man slipper å lure på det ihvertfall.! Det eneste dere oppnår er at sånne som jeg som er en godt voksen mann med god jobb og inntekt og både hus og bil på plass som man jo bør ha når man blir godt voksen ikke gidder å kaste bort tid på sånne som dere uansett om dere er fine eller ikke. og for ordens skyld så er jeg en hyggelig og kjekk mann med mye humor og har aldri hatt problemer med å finne meg damer med det som bakgrunn. Syns egentlig litt synd på dere, er vel en grunn for at dere er singel da🙂 Sånn, da fikk jeg ut det jeg hadde på hjertet, fortsatt god helg🙂 Føler meg heldigvis ikke truffet av denne siden jeg _alltid_ skriver først hvis jeg matcher sist og oppfører meg ordentlig. Vær litt grei med sånne som meg og ikke skjær alle over én kam. Anonymkode: 944d8...94e 10
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 7 minutter siden, Noska72 skrev: Jeg har vært på Tinder en stund og lar meg stadig imponere av at 90% av dere må på en eller annen måte tro at dere er Guds gave til mannen! — Dere tar aldri første skritt men venter på at mannen skal gjøre dette. — Dere evner ikke å holde igang en samtale, bare svarer kort på spørsmål og kommer sjelden med noen selv. — Dere skal skrive i ukesvis og månedsvis før dere i det hele tatt tør tenke tanken på ett uforpliktende møte for å se om det er kjemi. Som jo da som oftest ender opp med at man går hver til sitt, noe som jo kunne vært avklart på ett langt tidligere tidspunkt. Og dere tror også at bilder med kule filter, katter, hunder, skog osv gjør dere mere attraktive for menn! Ett profil bilde skal fortelle hvem dere er så man slipper å lure på det ihvertfall.! Det eneste dere oppnår er at sånne som jeg som er en godt voksen mann med god jobb og inntekt og både hus og bil på plass som man jo bør ha når man blir godt voksen ikke gidder å kaste bort tid på sånne som dere uansett om dere er fine eller ikke. og for ordens skyld så er jeg en hyggelig og kjekk mann med mye humor og har aldri hatt problemer med å finne meg damer med det som bakgrunn. Syns egentlig litt synd på dere, er vel en grunn for at dere er singel da🙂 Sånn, da fikk jeg ut det jeg hadde på hjertet, fortsatt god helg🙂 Haha hei bitter 😂 Anonymkode: c36af...17f 13
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 jeg prater bare med folk jeg finner interessante, så kanskje du ikke var interessant for dem.. Med de holdningene du viser her kan jeg godt skjønne hvorfor.. Du virker ikke som en person jeg får lyst til å prate med.. Dessuten får jeg en haug med meldinger så jeg har egentlig nok med å svare de som sender melding til meg. Anonymkode: 4c73e...a1c 12
Noska72 Skrevet 18. april 2020 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Føler meg heldigvis ikke truffet av denne siden jeg _alltid_ skriver først hvis jeg matcher sist og oppfører meg ordentlig. Vær litt grei med sånne som meg og ikke skjær alle over én kam. Anonymkode: 944d8...94e Så bra, fortsett med det så finner du den rette til slutt🙂 1
Noska72 Skrevet 18. april 2020 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Haha hei bitter 😂 Anonymkode: c36af...17f Hehe er så langt fra bitter som jeg kan komme, kanskje du føler deg truffet🙂 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #7 Skrevet 18. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg prater bare med folk jeg finner interessante, så kanskje du ikke var interessant for dem.. Med de holdningene du viser her kan jeg godt skjønne hvorfor.. Du virker ikke som en person jeg får lyst til å prate med.. Dessuten får jeg en haug med meldinger så jeg har egentlig nok med å svare de som sender melding til meg. Anonymkode: 4c73e...a1c Amen. Og jeg har det forøvrig mest for tidsfordriv. Anonymkode: c2aef...6e1
Noska72 Skrevet 18. april 2020 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: jeg prater bare med folk jeg finner interessante, så kanskje du ikke var interessant for dem.. Med de holdningene du viser her kan jeg godt skjønne hvorfor.. Du virker ikke som en person jeg får lyst til å prate med.. Dessuten får jeg en haug med meldinger så jeg har egentlig nok med å svare de som sender melding til meg. Anonymkode: 4c73e...a1c Tja, jeg tenker nå at sveiper man høyre så må det være litt interesse, og da bør man jo kunne veksle mer en 2 setninger 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #9 Skrevet 18. april 2020 13 minutter siden, Noska72 skrev: Jeg har vært på Tinder en stund og lar meg stadig imponere av at 90% av dere må på en eller annen måte tro at dere er Guds gave til mannen! — Dere tar aldri første skritt men venter på at mannen skal gjøre dette. — Dere evner ikke å holde igang en samtale, bare svarer kort på spørsmål og kommer sjelden med noen selv. — Dere skal skrive i ukesvis og månedsvis før dere i det hele tatt tør tenke tanken på ett uforpliktende møte for å se om det er kjemi. Som jo da som oftest ender opp med at man går hver til sitt, noe som jo kunne vært avklart på ett langt tidligere tidspunkt. Og dere tror også at bilder med kule filter, katter, hunder, skog osv gjør dere mere attraktive for menn! Ett profil bilde skal fortelle hvem dere er så man slipper å lure på det ihvertfall.! Det eneste dere oppnår er at sånne som jeg som er en godt voksen mann med god jobb og inntekt og både hus og bil på plass som man jo bør ha når man blir godt voksen ikke gidder å kaste bort tid på sånne som dere uansett om dere er fine eller ikke. og for ordens skyld så er jeg en hyggelig og kjekk mann med mye humor og har aldri hatt problemer med å finne meg damer med det som bakgrunn. Syns egentlig litt synd på dere, er vel en grunn for at dere er singel da🙂 Sånn, da fikk jeg ut det jeg hadde på hjertet, fortsatt god helg🙂 Høres ut som det er en grunn til at du er singel også. Hilsen voksen dame som ikke er singel. Anonymkode: 4e02d...77f 7
Noska72 Skrevet 18. april 2020 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Høres ut som det er en grunn til at du er singel også. Hilsen voksen dame som ikke er singel. Anonymkode: 4e02d...77f Hadde ikke regnet med at dere damer ikke ville komme med noe annet en sånn da. Ja selvsagt er det en grunn jeg som alle andre, det har ingenting med dette å gjøre. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #11 Skrevet 18. april 2020 16 minutter siden, Noska72 skrev: og for ordens skyld så er jeg en hyggelig og kjekk mann med mye humor og har aldri hatt problemer med å finne meg damer med det som bakgrunn. Hei Noska. Jeg er også en mann. Jeg telte gjennom innboksen min nå, og har i skrivende stund 53 samtaler liggende (pluss sikkert 50 til som har blitt slettet av diverse årsaker). Jeg har ikke startet én eneste av disse samtalene – absolutt alle er det jenta som har startet. Jeg betrakter meg som helt normalt kjekk. Kanskje du ikke er så hyggelig, kjekk og humoristisk som du selv tror? Anonymkode: f520d...b6e 10
Miah Skrevet 18. april 2020 #12 Skrevet 18. april 2020 Jeg har vært litt av og på på Tinder, og dette med at man ikke evner å holde i gang en samtale er noe jeg ser mye også hos menn. Jeg har startet en del samtaler selv, og finner alltid noe annet å innlede med enn "hei, hva for en jente er du da?" (osv.). Jeg sier ikke at man trenger å finne opp kruttet på nytt, men det er som regel alltid noe mer interessant man kan klare å begynne med enn slike ting. Og kanskje jeg noen ganger har svart på noen menn som jeg etter tre meldinger merker at samtalen bare er gørr med, kanskje jeg bør slutte med det da. Poenget er at lite initiativ ikke er uvanlig, uavhengig av kjønn. Da passer man kanskje bare ikke sammen, eller den ene er egentlig ikke interessert. Mange swiper litt som et tidsfordriv. Når det gjelder dette med at mange kvinner ikke sender melding først så kan jeg egentlig skjønne det. Mange venn swiper på absolutt alle. Noen ganger aner jeg ikke om fyren mener at jeg er innenfor hans "nivå", og da er det bedre å bare se om man får en melding. De jeg selv sender melding til først er de jeg synes virker over snittet interessante for min del, og det har ført til mange samtaler og noen møter. Og ja, jeg vil helst skrive litt med noen før jeg orker å møte dem. Ikke i månedsvis, men noen menn vil jo møtes etter fire meldinger frem og tilbake med nærmest null innhold. Skulle jeg møtt alle jeg skriver så lite med så hadde jeg knapt hatt tid til å støvsuge gulvet en gang i uken. Jeg skal ville å møte fyren, det vil jeg gjerne ikke etter veldig lite kontakt. 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #13 Skrevet 18. april 2020 8 minutter siden, Noska72 skrev: Hehe er så langt fra bitter som jeg kan komme, kanskje du føler deg truffet🙂 Nei, i motsetning til deg trenger jeg ikke tinder. Lykke til 😅 Anonymkode: c36af...17f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #14 Skrevet 18. april 2020 6 minutter siden, Noska72 skrev: Tja, jeg tenker nå at sveiper man høyre så må det være litt interesse, og da bør man jo kunne veksle mer en 2 setninger mange sveiper høyre på alle ! Anonymkode: 4c73e...a1c 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #15 Skrevet 18. april 2020 20 minutter siden, Noska72 skrev: — Dere skal skrive i ukesvis og månedsvis før dere i det hele tatt tør tenke tanken på ett uforpliktende møte for å se om det er kjemi. Jeg har helt motsatt oppfatning. Jeg føler at jeg er den bremsende faktoren, og at kvinnene generelt vil møtes tidlig. Etter at de har hatt bittelitt prat for å luke ut de verste nutcasene, da, naturligvis. 20 minutter siden, Noska72 skrev: Det eneste dere oppnår er at sånne som jeg som er en godt voksen mann med god jobb og inntekt og både hus og bil på plass som man jo bør ha når man blir godt voksen ikke gidder å kaste bort tid på sånne som dere uansett om dere er fine eller ikke Apropos «Guds gave til det motsatte kjønn», mener du...? 🤣 Høres mest ut som du tror du selv er en gave til den utkårede kvinnen som måtte være så heldig å bli beæret med din interesse. 🤣 Kanskje kvinner flest ser etter flere egenskaper enn hus og bil? Mange menn har hus og bil, ikke glem det. Generelt er et godt tips å ikke klage over andre. Du kan ikke endre andre, du kan bare endre deg selv. Hvis verden er urettferdig, så får du se deg i speilet og finne ut hvordan du kan bedre situasjonen din. Det er mye lettere enn å endre verden. Anonymkode: f520d...b6e 6
Ariana807 Skrevet 18. april 2020 #16 Skrevet 18. april 2020 26 minutter siden, Noska72 skrev: Jeg har vært på Tinder en stund og lar meg stadig imponere av at 90% av dere må på en eller annen måte tro at dere er Guds gave til mannen! — Dere tar aldri første skritt men venter på at mannen skal gjøre dette. — Dere evner ikke å holde igang en samtale, bare svarer kort på spørsmål og kommer sjelden med noen selv. — Dere skal skrive i ukesvis og månedsvis før dere i det hele tatt tør tenke tanken på ett uforpliktende møte for å se om det er kjemi. Som jo da som oftest ender opp med at man går hver til sitt, noe som jo kunne vært avklart på ett langt tidligere tidspunkt. Og dere tror også at bilder med kule filter, katter, hunder, skog osv gjør dere mere attraktive for menn! Ett profil bilde skal fortelle hvem dere er så man slipper å lure på det ihvertfall.! Det eneste dere oppnår er at sånne som jeg som er en godt voksen mann med god jobb og inntekt og både hus og bil på plass som man jo bør ha når man blir godt voksen ikke gidder å kaste bort tid på sånne som dere uansett om dere er fine eller ikke. og for ordens skyld så er jeg en hyggelig og kjekk mann med mye humor og har aldri hatt problemer med å finne meg damer med det som bakgrunn. Syns egentlig litt synd på dere, er vel en grunn for at dere er singel da🙂 Sånn, da fikk jeg ut det jeg hadde på hjertet, fortsatt god helg🙂 Håper du også er klar over at mye du skriver her kunne blitt skrevet om menn også. Hva skjer når jeg som kvinne tar kontakt med en mann jeg får et match med? Jo i de fleste tilfeller fjerner han matchen uten å si noe. Tro meg jeg har mange ganger prøvd å holde gang i en samtale med menn som kommer med korte svar uten å prøve å spørre om noe tilbake. Jeg er veldig tydelig på at jeg ikke er interessert i å sitte å skrive med noen for lenge før et møte, for kjemi online sier null komma nix på hvordan kjemien er fysisk. Jeg har ingen filter på mine bilder, men er dog skyldig i å ha kattene mine med på bilder. Jeg bruker bildene til å vise hvem jeg er. Et første bilde, en avslappa selfie jeg tok en gang jeg var ute i finværet, som faktisk ikke ble så værst. Har noen bilder av brettspill som jeg liker å spille, har med kattene, jeg er med på noen av dem. Har bilde av bakvert. Et morosomt meme. Flere ting som viser hvem jeg er. Har også brukt opp all plass til å skrive på profilen for å fylle ut enda mer om hvem jeg er. Og skog og fjellbilder bader det av på tinder, tror nesten 80% av alle mannfolk har friluftsbilder på profilen. Jeg er singel da jeg ikke finner den søte, sjarmerende, nerdete, romantiske, morsomme mannen jeg ser etter som deler min interesse for gaming, tv og film. Skulle ikke tro at det var så vanskelig, men det er det jammen meg altså. Virker som om kravet mitt om førerkort er for mye, sa jeg har snakket med alt for mange menn 30+ som ikke har klart fått fingeren ut å tatt den 😳 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #17 Skrevet 18. april 2020 Det er en del menn som er sånn og. Venter på at dama skal skrive først. Og skal helst chatte i flere mnd før å møtes. Svarer bare kort. Da tar jeg det for en som har massesveipet høyre ... unmatcher før jeg får sagt hei. 90% tror de er avansert i senga og bare der ... am out... er som regel godt overdrevet😂 Anonymkode: 56e9d...5c8 1
Gjest Bohrman Skrevet 18. april 2020 #18 Skrevet 18. april 2020 (endret) Så hva gjør du på Tinder? Ute etter de resterende ti prosentene? Lykke til med det. «Galskap er å gjøre det samme om og om igjen og forvente et annet resultat» - Albert Einstein Noe å tenke på mens du sveiper. Endret 18. april 2020 av Bohrman
Gjest Wincel Skrevet 18. april 2020 #19 Skrevet 18. april 2020 Du tar feil. Hvis dama finner mannen veldig attraktiv gjør de alt arbeidet selv. Du er nok ikke så interessant eller attraktiv som du tror. Dessuten slipper damer unna med å holde på slik du skriver, for norske menn er så desperate at de finner seg i hva som helst. Hadde menn kollektivt boikottet og gitt faen i slike damer, så hadde de aller fleste endret seg
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #20 Skrevet 18. april 2020 Det samme gjelder menn. Svarer kort, har rare filter, stygge bilder, bilder av andre damer, begynner med sexprat med en gang, bilder av seg selv med bar overkropp, vil bare skrive og skrive osv. Jeg tenker forresten at det er litt urealistisk å forvente at samtalen skal flyte med alle. Stort sett gjør det jo ikke det og her kommer kjemi osv inn. Det er litt som å lete etter nåla i høystakken og da må man gjennom noen frosker. Man må nesten belage seg på at 90% eller mer vil det ikke fungere med. Anonymkode: a7d88...78f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå