Gjest nilleline Skrevet 21. juni 2005 #1 Del Skrevet 21. juni 2005 var på en privat chat for første gang og det tok litt av...ble tent, men angrer på at jeg gjorde dette. er gift...er dette utroskap? mannen min fikk nyte godt av tenningen min når han kom hjem..men jeg ville ikke likt at han gjorde det samme. noen som har gjort som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 21. juni 2005 #2 Del Skrevet 21. juni 2005 Hvis du gjør noe som du selv ikke ville ha likt at mannen din gjorde, så er det vel galt? Ikke sant? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rune Skrevet 15. juli 2012 #3 Del Skrevet 15. juli 2012 ei som vil ha nett sex med meg da. snill hyggelig og gavmild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #4 Del Skrevet 15. juli 2012 Stiller spørsmålstegn med hvorfor du har behov for å chatte med ukjente menn i det heletatt jeg da.. Jeg ville blitt veldig lei meg om kjæresten min hadde gjort dette mot meg.. Anonym poster: 563bc1fc20a1d9842e7f65dc1c3f1462 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 15. juli 2012 #5 Del Skrevet 15. juli 2012 Ja, jeg mener at det er utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 15. juli 2012 #6 Del Skrevet 15. juli 2012 Kan dere ikke ha gruppenettsex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Buddy Skrevet 15. juli 2012 #7 Del Skrevet 15. juli 2012 var på en privat chat for første gang og det tok litt av...ble tent, men angrer på at jeg gjorde dette. er gift...er dette utroskap? mannen min fikk nyte godt av tenningen min når han kom hjem..men jeg ville ikke likt at han gjorde det samme. noen som har gjort som meg? Kan ihvertfall si så mye at dette fort kan utvikle seg til et farlig spill. Når du har kommet over det verste "sjokket", er sannsynligheten stor for at du igjen vil prøve dette når anledningen ligger an til det, og som sagt er sjansen stor for at det neste gang vil føles mindre "sjokkartet", og så er karusellen igang. Som andre har påpekt er det også galt fordi du ikke ville ha likt det selv, om det var mannen din som bedrev slike ting. Jeg vil nesten kalle det en form for utroskap, da det i høy grad innehar følelser av seksuell karakter, trigget av intim kommunikasjon med andre. Husk, det er stor forskjell på seksuell opphisselse fremkalt av visuelle inntrykk ute i offentligheten, og dette... Jeg anbefaler deg å stoppe dette nå, mens du enda føler anger. Se på det som en uheldig glipp som aldri skal gjenta seg, så er alt i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 15. juli 2012 #8 Del Skrevet 15. juli 2012 Hvorfor skal hun på død og liv gi slipp på noe som hunhøyst sansynlig kan dele sammen ed manen? Hvorfor kan e ikke sprite opp sexlivet sitt med litt gruppenettsex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #9 Del Skrevet 15. juli 2012 Denne tråden er hele SJU år gammal. Regner med at ting har endra seg litt for TS, hehe! Anonym poster: c71f3898a69290cbdad46a8d7d67940f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Buddy Skrevet 15. juli 2012 #10 Del Skrevet 15. juli 2012 Denne tråden er hele SJU år gammal. Regner med at ting har endra seg litt for TS, hehe! Anonym poster: c71f3898a69290cbdad46a8d7d67940f Ja, så sannelig. Så ikke det nei... Da har nok denne problemstillingen kommet til en ende ja, på ene eller andre måten, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå