Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Iso1 skrev (8 timer siden):

Da håper jeg at det ikke kommer noe rant. Kan ikke folk bare leve som det passer dem da? At det skal ha noe å si for andre er veldig rart. 

Les mitt forrige svar til deg en gang til. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor noen her får for seg at det som blir skrevet er hets? Forskjell på hets og bekymring. Men i dagens samfunn er vi blitt så nærtagende/hårsåre at alt blir feil, uansett. 

• Liker 2
Skrevet
Snusmumrikk1 skrev (21 minutter siden):

Hvor noen her får for seg at det som blir skrevet er hets? Forskjell på hets og bekymring. Men i dagens samfunn er vi blitt så nærtagende/hårsåre at alt blir feil, uansett. 

De færreste av oss finner fram popcornet og gleder oss til en rant fra noen vi er bekymret for. Tror også ingen formulerer sin bekymring på en måte som garantert kan oppfattes negativt av den du er så bekymret over. Den you tube kommentaren har null og niks med bekymring å gjøre.

• Liker 2
Skrevet
Snusmumrikk1 skrev (29 minutter siden):

Det er også stort sett de samme som oppfatter det som hets. Hets og bekymring er to veldig forskjellige ting. 

• Liker 1
Skrevet

Tror bare folk har blitt for hårsåre, vil dere seriøst se på et menneske skli helt ut og miste seg selv for så å tenke "fri vilje må man da da"? Jeg er oppdratt til at man MÅ jobbe, man MÅ rydde og vaske, og man MÅ ta vare på seg selv. Om man klarer å lage mat på mandag videoer og dra til london klarer man faktisk å ta ut av oppvaskmaskinen og gå ut på tur med barnet sitt også. De som lager så mye mat kunne fint klart å lage noen sunne matvideoer istedenfor kun pasta og "snadder". Jeg personlig har gått ned flere kilo bare ved å endre kostholdet mitt selv om jeg ikke er særlig aktiv i hverdagen, så det står kun på viljen dems. Det er der problemet til flere av oss ligger, at de bare legger ut mer og mer om livet de lever med penger fra nav og nudler til frokost lunsj og kvelds. Jeg synes det er skremmende at de ikke ser det selv, og provoserende at de prøver å normalisere et så daft liv for det er ikke normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...