Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

De har alltid hatt stort fokus på mat. Husker en gang for rundt 10 år siden da Guro var temmelig slank. De hadde tatt båten til København og Pia hadde blitt akutt kvalm i byen. Hovedfokus var fortsatt på å "få i seg noe mat". Til tross for kraftig kvalme inntok hun både pølse og burger. Jeg tror de er helt oppriktig tror at sult er farlig.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mickan skrev (4 minutter siden):

De har alltid hatt stort fokus på mat. Husker en gang for rundt 10 år siden da Guro var temmelig slank. De hadde tatt båten til København og Pia hadde blitt akutt kvalm i byen. Hovedfokus var fortsatt på å "få i seg noe mat". Til tross for kraftig kvalme inntok hun både pølse og burger. Jeg tror de er helt oppriktig tror at sult er farlig.

Du er nok inne på noe der ja. De vil jo aldri klare å gå ned i vekt, om de er redd for å være sulten 🙄 

Synes at det er merkverdig at Guro ikke selv ser at hun er på vei utfor stupet 😳

• Liker 4
Skrevet

Dem bør få hjelp,spisinga dems må være en form for spiseforstyrrelse.Overspising.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (6 minutter siden):

Dem bør få hjelp,spisinga dems må være en form for spiseforstyrrelse.Overspising.

Det sitter nok laaaaaangt inne å få hjelp til den slags 😄 Da må de jo gi mye slipp på det de elsker aller mest; mat og fråtsing 😄

• Liker 3
Skrevet
lew skrev (1 time siden):

Dem klarer jo ikke passe på gutten,dem har han i sele noen ganger når dem er ute.Sikkert for at dem klarer ikke ta han igjen om han skulle løpe avgårde.Tragisk.

Du antar mye, barn som har autisme er ofte i sele fordi de stikker av og har lite konsekvenstenking

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Sol, admin. 

Skrevet

Noen som vet om tvillingene drikker alkohol? Syns det er litt rart å ikke ta en tur på puben når man er i London, det er jo så koselig! Ikke at man trenger å drikke alkohol heller, men jeg syns alltid det er trivelig med en tur på puben når jeg er i UK hvertfall :) Mange artige folk der. 

Veldig fokus på mat i det de la ut fra turen, og det virket som de tok med ekstra mat hjem på hotellrommet også. 

• Liker 2
Skrevet
Orly skrev (2 timer siden):

Du antar mye, barn som har autisme er ofte i sele fordi de stikker av og har lite 

Ja fult klar over det,men hatt mye autisme barn rundt meg,ingen har vært i bånd eller måtte være innafor et gjerde som dem tydlig viser i vloggene.Når man ser G leier sønnen så går han i samme tempo som sin mor,noe som er veldig tankevekkende.Sier bare hun burde vært i form til løpt etter evt.

Skrevet
lew skrev (21 minutter siden):

Ja fult klar over det,men hatt mye autisme barn rundt meg,ingen har vært i bånd eller måtte være innafor et gjerde som dem tydlig viser i vloggene.Når man ser G leier sønnen så går han i samme tempo som sin mor,noe som er veldig tankevekkende.Sier bare hun burde vært i form til løpt etter evt.

Merkelig , for det er veldig vanlig i sele 

Skrevet

På lista over gjøremål: pakke ut, sette på vask, sette på vask, sette på vask🤣 

Guro må få sove så leeeeeenge hun vil👍

Som noen kommenterte, sååå mye fint i London og så finner man bare det verste av det verste....

Luuuub nuuuuubs!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kløftfrid skrev (11 minutter siden):

På lista over gjøremål: pakke ut, sette på vask, sette på vask, sette på vask🤣 

Guro må få sove så leeeeeenge hun vil👍

Som noen kommenterte, sååå mye fint i London og så finner man bare det verste av det verste....

Luuuub nuuuuubs!

Var helt med på at Guro skulle få hvile litt ut etter å ha flyttet fra eksmann og inn i leiligheten til Pia, det var sikkert en ganske kjip og stressende tid for henne. Men nå som det har gått evigheter? Hvorfor er det sånn at Guro MÅ få sove så lenge hun vil, men ikke Pia? Hvorfor skal hun måtte liste seg rundt i hjemmet sitt for å ikke vekke søster? 

Synes Guro må få litt orden på livet sitt nå, ta tak i søvnproblemer og helsesituasjonen sin sånn at hun kan få et liv som er mer forenlig med det å være småbarnsmor. Og så må Pia og mor begynne å stille litt krav. De legger alt for mye til rette.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
lllll skrev (8 minutter siden):

Var helt med på at Guro skulle få hvile litt ut etter å ha flyttet fra eksmann og inn i leiligheten til Pia, det var sikkert en ganske kjip og stressende tid for henne. Men nå som det har gått evigheter? Hvorfor er det sånn at Guro MÅ få sove så lenge hun vil, men ikke Pia? Hvorfor skal hun måtte liste seg rundt i hjemmet sitt for å ikke vekke søster? 

Synes Guro må få litt orden på livet sitt nå, ta tak i søvnproblemer og helsesituasjonen sin sånn at hun kan få et liv som er mer forenlig med det å være småbarnsmor. Og så må Pia og mor begynne å stille litt krav. De legger alt for mye til rette.

Pia er nok redd for å vere åleine igjen og betale strøm og leil åleine. Guro er null tak i! Null! Ho veit so lite om voksenlivet.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
lllll skrev (1 time siden):

Skrev en kommentar på det jeg 😄 Får vel en rant tilbake om at jeg er helt på bærtur og tar feil 😄

Folk har øyne og følger med, Guro og Pia 😄

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (2 minutter siden):

Skrev en kommentar på det jeg 😄 Får vel en rant tilbake om at jeg er helt på bærtur og tar feil 😄

Folk har øyne og følger med, Guro og Pia 😄

på hvilken plattform kommenterte du? vil se hihi

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (17 minutter siden):

på hvilken plattform kommenterte du? vil se hihi

YouTube. Alltid der jeg kommenterer. 

Og nå trenger jeg backup fra dere! 

Skrevet
Mardina skrev (Akkurat nå):

YouTube. Alltid der jeg kommenterer. 

Og nå trenger jeg backup fra dere! 

Nyeste vloggen eller?? 

Skrevet
Eggedoris skrev (33 minutter siden):

Nyeste vloggen eller?? 

Jepp 😊

Skrevet
Mardina skrev (2 minutter siden):

Jepp 😊

jeg finner d ikke

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (6 minutter siden):

jeg finner d ikke

Ikke jeg heller 🤔 

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (13 minutter siden):

jeg finner d ikke

Eggedoris skrev (6 minutter siden):

Ikke jeg heller 🤔 

Trykk på nyeste innlegg/kommentarer. Jeg får kommentaren min opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...