Tradegy Skrevet 7 timer siden #3661 Skrevet 7 timer siden I løpet av mars, venter London, så da har nok både søvnmangel og vondter forsvunnet på 🪄magisk 🪄 vis 3
Mardina Skrevet 7 timer siden #3662 Skrevet 7 timer siden Tradegy skrev (16 minutter siden): I løpet av mars, venter London, så da har nok både søvnmangel og vondter forsvunnet på 🪄magisk 🪄 vis Jepp, da er alt i skjønneste orden 😂 Merkelig fenomen det der 😂 2
Miss perfect Skrevet 6 timer siden #3663 Skrevet 6 timer siden Utrolig flaks de alltid har med at forkjølelse kommer sånn like før de skal ut på tur, sånn at alt er greit når de skal dra.. og ja, vondter legges igjen hjemme. Garantert. Enig i at det er helt på trynet prioritering av Guro at hun selv kan ligge å dra seg halve dagen når hun føler seg litt pjusk, men gutten han skal selvfølgelig i bhg. Husker jeg tenkte mitt når Guro var helt ram på å kjøpe klær i flere str større enn gutten brukte der og da. I dag hadde hun solgt 2 jakker han aldri hadde brukt for de hadde hun glemt av 😂 2
lew Skrevet 4 timer siden #3664 Skrevet 4 timer siden Skulle nesten ønske dem ble kjempe dårlige rett før tur.Så dem kan kjenne på hva det vil si være syk.For denne daglige syken dems er ikke sykdom,bare unskyldninger.Ikke at jeg unner noen være dårlige,men har vært ekstremt dårlig på turer/reiser selv.Kansje ting hadde vært mer troverdig da. 2
Eggedoris Skrevet 3 timer siden #3665 Skrevet 3 timer siden Miss perfect skrev (2 timer siden): Utrolig flaks de alltid har med at forkjølelse kommer sånn like før de skal ut på tur, sånn at alt er greit når de skal dra.. og ja, vondter legges igjen hjemme. Garantert. Enig i at det er helt på trynet prioritering av Guro at hun selv kan ligge å dra seg halve dagen når hun føler seg litt pjusk, men gutten han skal selvfølgelig i bhg. Husker jeg tenkte mitt når Guro var helt ram på å kjøpe klær i flere str større enn gutten brukte der og da. I dag hadde hun solgt 2 jakker han aldri hadde brukt for de hadde hun glemt av 😂 Innbiller meg hun kjøpte en jakke på salg i strl 8-10 år,og da var sønnen rundt 2-3 års alder 😆 1
Petrine12 Skrevet 2 timer siden #3666 Skrevet 2 timer siden lew skrev (1 time siden): Skulle nesten ønske dem ble kjempe dårlige rett før tur.Så dem kan kjenne på hva det vil si være syk.For denne daglige syken dems er ikke sykdom,bare unskyldninger.Ikke at jeg unner noen være dårlige,men har vært ekstremt dårlig på turer/reiser selv.Kansje ting hadde vært mer troverdig da. Det hadde jo vore det… berre det å investere i gode sko til Pia feks. Alle får jo vondt i ben av tynne sko uten demping 🤦🏽♀️ 2
lew Skrevet 2 timer siden #3667 Skrevet 2 timer siden Eggedoris skrev (1 time siden): Innbiller meg hun kjøpte en jakke på salg i strl 8-10 år,og da var sønnen rundt 2-3 års alder 😆 Ja hu kjøpte masse før,i store str til ungen,fordi det var billig😆 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå