mereo Skrevet fredag kl. 12:16 #2641 Skrevet fredag kl. 12:16 Kvinneforkjemper1 skrev (43 minutter siden): hadde likt å gi G litt sminketips, men er nesten så jeg ikke «tør» fordi jeg vet det bare blir mottatt som kvalme😂 Hvis de har såååååå stor interesse for feltet som de later som hadde jeg kanskje tatt meg bryet og få hjelp til å finne rett farge på foundationen min, men det er meg. 4
tonebelinda Skrevet fredag kl. 19:23 #2642 Skrevet fredag kl. 19:23 Miss perfect skrev (På 3.12.2025 den 14.43): Hvorfor sminker guro seg med så lys base? Ser jo veldig bleik ut også kommer de mørke fargene som veldig harde oppå der igjen. Hun burde få litt mer farge på foundation. Det er feil at hun ikke sminker seg Og sjokk. Jammen fant vi noe å klage på når hun sminket seg og 1
Miss perfect Skrevet fredag kl. 21:21 #2643 Skrevet fredag kl. 21:21 tonebelinda skrev (1 time siden): Det er feil at hun ikke sminker seg Og sjokk. Jammen fant vi noe å klage på når hun sminket seg og Har aldri sagt det er feil om Guro ikke sminker seg? Men å sminke seg så bleik, ja det vil jeg faktisk kalle feil. 3 1
Coffee_lover Skrevet 11 timer siden #2644 Skrevet 11 timer siden Er det meg eller er de ekstremt barnslige? Den der baking i blinde var litt morsom men opptrer de ikke veldig barnslige for å være 40 år? Sååå opptatt av åpning og jul. 2 4
NinaLisa Skrevet 10 timer siden #2645 Skrevet 10 timer siden Coffee_lover skrev (1 time siden): Er det meg eller er de ekstremt barnslige? Den der baking i blinde var litt morsom men opptrer de ikke veldig barnslige for å være 40 år? Sååå opptatt av åpning og jul. Jeg har fulgt jentene i mange år, men akkurat det med baking i blinde hopper jeg over. Det blir for barnslig med klin og søl. 3
Orly Skrevet 9 timer siden #2646 Skrevet 9 timer siden Coffee_lover skrev (1 time siden): Er det meg eller er de ekstremt barnslige? Den der baking i blinde var litt morsom men opptrer de ikke veldig barnslige for å være 40 år? Sååå opptatt av åpning og jul. Så fint at man fortsatt kan være barnslig selv om man er 40 år 1 3
Coffee_lover Skrevet 7 timer siden #2647 Skrevet 7 timer siden NinaLisa skrev (3 timer siden): Jeg har fulgt jentene i mange år, men akkurat det med baking i blinde hopper jeg over. Det blir for barnslig med klin og søl. Det var det minst barnslige synes eg. Har sett andre slike baking i blinde før og det er dritvittig å se på.
Iso1 Skrevet 5 timer siden #2648 Skrevet 5 timer siden Coffee_lover skrev (6 timer siden): Er det meg eller er de ekstremt barnslige? Den der baking i blinde var litt morsom men opptrer de ikke veldig barnslige for å være 40 år? Sååå opptatt av åpning og jul. Er det så farlig å være barnslig da? Viktig å beholde barnet i seg som voksen.
Mardina Skrevet 5 timer siden #2649 Skrevet 5 timer siden Coffee_lover skrev (6 timer siden): Er det meg eller er de ekstremt barnslige? Den der baking i blinde var litt morsom men opptrer de ikke veldig barnslige for å være 40 år? Sååå opptatt av åpning og jul. Er ikke noe galt i å være barnslig da. Jeg er 46 og har fortsatt barnslige tendenser 😄 Og det kommer jeg til å fortsette med 😊
Kvinneforkjemper1 Skrevet 4 timer siden #2650 Skrevet 4 timer siden når skal folk la andre bare si meningen sin fritt uten å begynne å gråte over det omg. selvfølgelig er det barnslig å bake i blinde og ha fem julekalendere etc. folk må få lov til å påpeke det uten at alle andre begynner å sutre
Orly Skrevet 4 timer siden #2651 Skrevet 4 timer siden Kvinneforkjemper1 skrev (3 minutter siden): når skal folk la andre bare si meningen sin fritt uten å begynne å gråte over det omg. selvfølgelig er det barnslig å bake i blinde og ha fem julekalendere etc. folk må få lov til å påpeke det uten at alle andre begynner å sutre Sutre? Dette er et diskusjonsforum, ikke ett ekkokammer, man må tåle å bli sagt i mot 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 4 timer siden #2652 Skrevet 4 timer siden Orly skrev (2 minutter siden): Sutre? Dette er et diskusjonsforum, ikke ett ekkokammer, man må tåle å bli sagt i mot og du er aaaalltid den første til å slå ned andres mening🤣 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå