Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
NinaLisa skrev (2 minutter siden):

Vet du, jeg tenkte akkurat det samme. At de hadde ikke akkurat pyntet seg for seerne sine. Tenk om de hadde kledd seg pent og lagt litt makeup? 

Jeg kommenterte det på dagens video jeg 😄 Klarte ikke la være 😂

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo nesten rett fra senga til live sending.Var ikke stelle seg som  ble det viktigste.Den fæle genseren har hu gått med siden dem begynnte med youtube🙊

• Nyttig 3
Skrevet

Som jeg trodde, rett i forsvar og at de har rett og jeg tar feil 😄

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Sett det før og så det i dag,at Pia tørker nesa med genser armen🙊

• Nyttig 2
Skrevet

Den lilla genseren ser jo attpåtil altfor stor ut. Hadde hun valgt noe som passet hadde hun sett langt mer stelt ut. Hun har jo mange andre plagg som sitter bedre.

• Nyttig 4
Skrevet

Forferdelig irriterende at Pia avbryter/snakker i munnen på Guro støtt og stadig. Verre en noen gang under denne livesendingen 😏

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Mardina skrev (19 timer siden):

Som jeg trodde, rett i forsvar og at de har rett og jeg tar feil 😄

Likevel tøft av "dem" å faktisk svare :nikke:. Dét betyr nok at det var Guro som satt bak tastaturet. Hun greier å beholde roen littegrann, i allefall i større grad enn sin søsteren. Da hadde du nok sikkert blitt blokkert. 

Skrevet (endret)
Tradegy skrev (37 minutter siden):

Likevel tøft av "dem" å faktisk svare :nikke:. Dét betyr nok at det var Guro som satt bak tastaturet. Hun greier å beholde roen littegrann, i allefall i større grad enn sin søsteren. Da hadde du nok sikkert blitt blokkert. 

Var nok Guro som svarte ja 😄 

Men som jeg trodde, rett i kampmodus og forsvar.... 😄 

Glad jeg ikke ser på de daglige vloggene lenger. Er jo null innhold....

Endret av Mardina
  • Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Var nok Guro som svarte ja 😄 

Men som jeg trodde, rett i kampmodus og forsvar.... 

får ikke opp kommentarene dine, bare 2stk til sammen, har de diskutert med seg selv eller slettet de?🤣

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (11 minutter siden):

får ikke opp kommentarene dine, bare 2stk til sammen, har de diskutert med seg selv eller slettet de?🤣

Kommentarene ligger der. Sjekket nå nettopp. Tror du må trykke på "Nyeste" for å få opp alle. 

Skrevet
Mardina skrev (3 minutter siden):

Kommentarene ligger der. Sjekket nå nettopp. Tror du må trykke på "Nyeste" for å få opp alle. 

takk! skjønner ikke hvorfor youtube er sånn😵‍💫

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (4 minutter siden):

takk! skjønner ikke hvorfor youtube er sånn😵‍💫

Har merket det samme. At ikke alle kommentarer kommer fram...

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (På 25.11.2025 den 19.15):

Har merket det samme. At ikke alle kommentarer kommer fram...

Min ble fjernet eller blokkert/gjømt? De tåler ikke kritikk. 
Var innom å så i dag herremoses så kjedelig. Filmer seg selv gjespe i bilen og så skal jeg inn å spise frokost og vente på Pia/hente sønn i barnehage. Altså🥱 Nekter å tro folk syns dette er underholdende😳

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Coffee_lover skrev (20 minutter siden):

Min ble fjernet eller blokkert/gjømt? De tåler ikke kritikk. 
Var innom å så i dag herremoses så kjedelig. Filmer seg selv gjespe i bilen og så skal jeg inn å spise frokost og vente på Pia/hente sønn i barnehage. Altså🥱 Nekter å tro folk syns dette er underholdende😳

Det kan være enten de som har blokkert kommentarene eller YouTube. Ikke godt å si. 

Jeg ser mindre og mindre av vloggene, fordi det er så dørgende kjedelig.... 😴 At noen finner dem underholdende er igrunn et mysterium 😂

• Liker 2
Skrevet

Jeg så så vidt litt for mange år siden, og har tatt opp tråden litt nå. Men har begynt å plukke ut enkelte slags videoer fra de første åra og skal se oppover frem til nå. IKKE alt, for var mye kjedelig for meg allerede da, men for å få med meg litt av historien.

Hopper over mange hele kategorier som feks lange oppramsinger, ting vi har brukt opp, matmandag eller hva det heter, og litt sånne ting. Sett litt de som heter bare vlogg, haul/unboxing og en del jul. 

Begynte en dag for et par uker siden, og det ble med den dagen, så hvor fengende det var allerede da, kan jo diskuteres. Men har lest hele tråden og vil se "høydepunktene" for å henge med. 😅

• Liker 1
Skrevet

Se der ja, nå var det på tide med annonse video igjen. Da nevnes nye hudpleieprodukter som favoritt ( har ennå ikke fått med meg hva slags merke det er) og happyflops er selvfølgelig på plass.. når hører man om disse ellers? Eller ser de har dem på seg? At de velger twinsa for samarbeid har jeg virkelig lite forståelse for altså. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Miss perfect skrev (1 time siden):

Se der ja, nå var det på tide med annonse video igjen. Da nevnes nye hudpleieprodukter som favoritt ( har ennå ikke fått med meg hva slags merke det er) og happyflops er selvfølgelig på plass.. når hører man om disse ellers? Eller ser de har dem på seg? At de velger twinsa for samarbeid har jeg virkelig lite forståelse for altså. 

Happyflops har gått ganske ivrig ut og reklamert for produktene sine. I hvert fall for en stund siden. At de velger Norwaytwins er vel fordi de er villig til å si ja til de fleste sånne produkter. Uavhengig om det er bra ting eller ikke. Så lenge det gir litt penger i kassa til tvinsa 😄 

Skrevet

Happyflopp er jo nesten beskrivende for bloggen :knegg: 

• Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (13 timer siden):

Happyflops har gått ganske ivrig ut og reklamert for produktene sine. I hvert fall for en stund siden. At de velger Norwaytwins er vel fordi de er villig til å si ja til de fleste sånne produkter. Uavhengig om det er bra ting eller ikke. Så lenge det gir litt penger i kassa til tvinsa 😄 

Ja men når hører du twinsa selv snakke om de eller vise at de går med dem? Sånn utenom når det er annonse video tid?

• Nyttig 3
Skrevet
Miss perfect skrev (1 time siden):

Ja men når hører du twinsa selv snakke om de eller vise at de går med dem? Sånn utenom når det er annonse video tid?

Ser jo Guro går jo heller med crocks enn de floppsa 🤭 de har sikkert fått 20 par med happy flopps og hun bruker heller crocks. Så det ble kommentert en gang også og da kom hun som vanlig med en eller annen teit unnskyldning.

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...