mereo Skrevet i går, 07:25 #2541 Skrevet i går, 07:25 Coffee_lover skrev (11 timer siden): De har vært i Sverige igjen😳 Hvor nært er Moss til Sverige? Bor laaaaangt fra svenske grenser så misunner alle dere som bare kan reise til Sverige raskt og raskt tilbake på få timer. Her må det planlegges. Har ikke vært i Sverige siden slutten av 90-tallet. Men neste år🙏 Men hvorfor filmer de kun matvarene og aldri at de shopper i Sverige? Tør de ikkw filme i offentligheten for de filmer bare såvidt utenfor huset🤷♀️ Moss til svenskegrensa er 45 min, så det er nærmere enn det er for de fleste. 3
lew Skrevet i går, 07:51 #2542 Skrevet i går, 07:51 Guro sa i en vlogg at hu satt og venta på at Pia skulle komme fra jobb.Pia jobber vel type 3 timer pr gang.Så det er jo syklig hvor avhengig dem er.Guro sa også at det ikke var så viktig og finne seg en ny mann.Trist at 2 voksene damer på 40 år ,bor sammen og gjør alt sammen,sammen🙊Venner virker også til være fraværende.Dem så hverandre så og si vær dag når Guro bodde med Petter.Så familie liv var kansje ikke noe for hun.Skjønner at ikke lever A4 liv,men dette er noe spesielt.Kommer nok ikke til skje så mye endringer heller.Om 10 år er nok livet dems likt. 3
garfunkel Skrevet i går, 09:44 #2543 Skrevet i går, 09:44 Miss perfect skrev (20 timer siden): Mest sannsynlig ble nok Petter drittlei.. filme, være med pia og mamma, vondt her og der, orker ikke osv osv. Passet vel Guro bra siden alt hun vil er å være med pia og mamma, filme, slappe av.. Ja det må jo ha vært litt sårt for han at hun til og med begynte på middagen hos Pia, bare for å ha mest mulig tid med søstera. Kokte poteter hos Pia før hun tok med potetene hjem til middag med ektemann og barn. 3 1
lew Skrevet i går, 11:42 #2544 Skrevet i går, 11:42 garfunkel skrev (1 time siden): Ja det må jo ha vært litt sårt for han at hun til og med begynte på middagen hos Pia, bare for å ha mest mulig tid med søstera. Kokte poteter hos Pia før hun tok med potetene hjem til middag med ektemann og barn. Wow det husker jeg ikke at hun gjorde,men jeg tviler ikke på det.🤣
lew Skrevet i går, 15:04 #2545 Skrevet i går, 15:04 lew skrev (3 timer siden): Wow det husker jeg ikke at hun gjorde,men jeg tviler ikke på det.🤣 Husker også dem lempa varer igjenom vinduet,fordi dem ikke gadd gå rundt.Jeg vet hvor dem bor,og det er ikke langt gå fra bilen og inn.
Mardina Skrevet i går, 15:07 #2546 Skrevet i går, 15:07 lew skrev (2 minutter siden): Husker også dem lempa varer igjenom vinduet,fordi dem ikke gadd gå rundt.Jeg vet hvor dem bor,og det er ikke langt gå fra bilen og inn. Latskapen lenge leve ja 😄 Ikke så rart de legger på seg 😬 1 3
Miss perfect Skrevet i går, 18:50 #2547 Skrevet i går, 18:50 Guro tilbringer jo omtrent all tid utendørs i den bilen! Hun skulle aldri hatt bil, da måtte hun tatt beina fatt som mange andre også må. Hun har ikke tidsklemma å tenke på engang, siden hun bare går hjemme. 2 3
Mardina Skrevet i går, 19:05 #2548 Skrevet i går, 19:05 Miss perfect skrev (13 minutter siden): Guro tilbringer jo omtrent all tid utendørs i den bilen! Hun skulle aldri hatt bil, da måtte hun tatt beina fatt som mange andre også må. Hun har ikke tidsklemma å tenke på engang, siden hun bare går hjemme. Helt enig. Jeg har bil selv, men går turer hver dag likevel. Guro er jo full av unnskyldninger uansett hva det er 🤔 3
Miss perfect Skrevet 23 timer siden #2549 Skrevet 23 timer siden Mardina skrev (49 minutter siden): Helt enig. Jeg har bil selv, men går turer hver dag likevel. Guro er jo full av unnskyldninger uansett hva det er 🤔 Det er bra at du går tur hver dag. Selv har jeg ikke bil da jeg bor sentralt i Oslo. Tar beina fatt 😊 ja, jeg lurer på hvorfor hun ikke har startet på treningssenteret feks? Hvorfor ble det med den ene dansevideoen? 1
Mardina Skrevet 23 timer siden #2550 Skrevet 23 timer siden Miss perfect skrev (40 minutter siden): Det er bra at du går tur hver dag. Selv har jeg ikke bil da jeg bor sentralt i Oslo. Tar beina fatt 😊 ja, jeg lurer på hvorfor hun ikke har startet på treningssenteret feks? Hvorfor ble det med den ene dansevideoen? Hun orket vel ikke. På flere måter..... Både fordi hun sikkert ikke gidder å dra dit og fordi hun ikke vil ha spørsmål om hvorfor hun ikke har begynt på trening. Tiltakslyst vettu..... 😄 I Moss skal du motstand finne 😄 Tror hovedgrunnen er at hun ikke gidder. Bedre å sitte hjemme i pysj og stirre i taket 😄 2
Miss perfect Skrevet 22 timer siden #2551 Skrevet 22 timer siden Mardina skrev (53 minutter siden): Hun orket vel ikke. På flere måter..... Både fordi hun sikkert ikke gidder å dra dit og fordi hun ikke vil ha spørsmål om hvorfor hun ikke har begynt på trening. Tiltakslyst vettu..... 😄 I Moss skal du motstand finne 😄 Tror hovedgrunnen er at hun ikke gidder. Bedre å sitte hjemme i pysj og stirre i taket 😄 Ja, hun sitter jo bare hjemme et par timer å venter på pia så.. 2
Mardina Skrevet 21 timer siden #2552 Skrevet 21 timer siden Miss perfect skrev (36 minutter siden): Ja, hun sitter jo bare hjemme et par timer å venter på pia så.. Og det er jo veldig travelt, må skjønne 😄 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 21 timer siden #2553 Skrevet 21 timer siden Mardina skrev (1 time siden): Hun orket vel ikke. På flere måter..... Både fordi hun sikkert ikke gidder å dra dit og fordi hun ikke vil ha spørsmål om hvorfor hun ikke har begynt på trening. Tiltakslyst vettu..... 😄 I Moss skal du motstand finne 😄 Tror hovedgrunnen er at hun ikke gidder. Bedre å sitte hjemme i pysj og stirre i taket 😄 hun sa på live at det er en kneik hun må overkomme først eller noe, men den kneiken blir jo ikke borte av å sitte hjemme og catche opp på alle youtube videoene de har gått glipp av! 1 1
Mardina Skrevet 21 timer siden #2554 Skrevet 21 timer siden Kvinneforkjemper1 skrev (3 minutter siden): hun sa på live at det er en kneik hun må overkomme først eller noe, men den kneiken blir jo ikke borte av å sitte hjemme og catche opp på alle youtube videoene de har gått glipp av! Det har du helt rett i. Mye mer behagelig å sitte i sofaen og ikke gjøre noe 😄 1
lew Skrevet 20 timer siden #2555 Skrevet 20 timer siden Miss perfect skrev (3 timer siden): Det er bra at du går tur hver dag. Selv har jeg ikke bil da jeg bor sentralt i Oslo. Tar beina fatt 😊 ja, jeg lurer på hvorfor hun ikke har startet på treningssenteret feks? Hvorfor ble det med den ene dansevideoen? Hun mente at folk maste for mye så hun mista motivasjonen helt.Deiligere sitte og se film i stedet.
Mardina Skrevet 18 timer siden #2556 Skrevet 18 timer siden lew skrev (1 time siden): Hun mente at folk maste for mye så hun mista motivasjonen helt.Deiligere sitte og se film i stedet. Hvem har mast på Guro egentlig? 🤔 Folk hun ikke kjenner?
garfunkel Skrevet 12 timer siden #2557 Skrevet 12 timer siden Mardina skrev (6 timer siden): Hvem har mast på Guro egentlig? 🤔 Folk hun ikke kjenner? De har holdt på med sosiale medier i så mange år at jeg synes det er rart at hun fremdeles ikke har lært seg at enkelte ting er bare dumt å melde for tusenvis av seere. Det med trening er et godt eksempel. Det var hun selv som dro i gang det. Den ene dagen hun startet (og avsluttet) hjemmetreninga var det folk som heiet henne fram og ville hive seg på trening med henne. Hun var positiv til det. Da kan hun ikke bli sur for at folk etterlyser og lurer på hvorfor det brått ble fullstendig uaktuelt. Og før det hadde hun sagt at hun skulle begynne på treningssenter, men en ny unnskyldning kom hver mnd. Ikke råd den mnd, må konsentrere seg om London andre mnd, for mye som skjer neste mnd. Så å sitte å si at det er følgernes feil at hun mistet motivasjonen synes jeg rett og slett er stygt av henne. Men å skylde på andre for at livet er dritt er ikke akkurat noe nytt når det gjelder disse to. 3 1
Miss perfect Skrevet 11 timer siden #2558 Skrevet 11 timer siden I dagens vlog måtte Guro bare kjøre Pia til jobb, var såå kaldt. Pia sa selv like før at det var -6 grader 😂 3
Mardina Skrevet 9 timer siden #2559 Skrevet 9 timer siden garfunkel skrev (2 timer siden): De har holdt på med sosiale medier i så mange år at jeg synes det er rart at hun fremdeles ikke har lært seg at enkelte ting er bare dumt å melde for tusenvis av seere. Det med trening er et godt eksempel. Det var hun selv som dro i gang det. Den ene dagen hun startet (og avsluttet) hjemmetreninga var det folk som heiet henne fram og ville hive seg på trening med henne. Hun var positiv til det. Da kan hun ikke bli sur for at folk etterlyser og lurer på hvorfor det brått ble fullstendig uaktuelt. Og før det hadde hun sagt at hun skulle begynne på treningssenter, men en ny unnskyldning kom hver mnd. Ikke råd den mnd, må konsentrere seg om London andre mnd, for mye som skjer neste mnd. Så å sitte å si at det er følgernes feil at hun mistet motivasjonen synes jeg rett og slett er stygt av henne. Men å skylde på andre for at livet er dritt er ikke akkurat noe nytt når det gjelder disse to. De er så nærtagende på ting at det er helt flaut.... 🙄 Selvfølgelig er det ikke følgerne sine feil at hun ikke fikk begynt med trening. Så utrolig slemt å si! 😡 Tar hun ikke grep snart, så kommer hun til å bli sengeliggende. Hvordan skal hun da ta vare på sønnen sin? Skjønner ikke at folk synes det er gøy å se på de kjedelige vloggene deres hver dag. Det er jo ikke noe innhold lenger 😳 Og folk betaler hver mnd for å se på disse to? 😳 1 1
Coffee_lover Skrevet 9 timer siden #2560 Skrevet 9 timer siden Mardina skrev (34 minutter siden): De er så nærtagende på ting at det er helt flaut.... 🙄 Selvfølgelig er det ikke følgerne sine feil at hun ikke fikk begynt med trening. Så utrolig slemt å si! 😡 Tar hun ikke grep snart, så kommer hun til å bli sengeliggende. Hvordan skal hun da ta vare på sønnen sin? Skjønner ikke at folk synes det er gøy å se på de kjedelige vloggene deres hver dag. Det er jo ikke noe innhold lenger 😳 Og folk betaler hver mnd for å se på disse to? 😳 Betaler de på youtube? Er det ikke gratis?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå