Tradegy Skrevet 29. oktober 2025 #2401 Skrevet 29. oktober 2025 NinaLisa skrev (På 28.10.2025 den 8.00): Jeg føler innimellom at de er som to teletubbier som lager barne tv, men det er dem selv så har d mest gøy. Å det er kanskje litt av hensikten, de koser seg og har det gøy mens de lager disse videoene. Tinky Winky, Dipsy, Hei og Hå 1 2
Henrietta Skrevet 29. oktober 2025 #2402 Skrevet 29. oktober 2025 garfunkel skrev (9 timer siden): Hun er litt sånn ja. Husker den julemat-liven, det må vel være den eneste av uendelige videoer de har som de endte opp med å slette tror jeg? Det var veldig ønskelig med en live med kun Guro og eksen, hvor de laget julemat for seerne. Men der også hoppet Pia fram, og seerne reagerte på det fordi det skulle være Guro og Petters live. Ble dårlig stemning pga Pia ble sur, og liven ble preget av kjeftingen hennes og kvalm stemning. Er enda irritert over at de slettet den liven, for Petter er faktisk flink på kjøkkenet og jeg ville se hvordan han gjorde ting Hva gjorde Pia i liven hvis det var Guro og Petter sin? Jeg har aldri sett livene deres og heller aldri hørt om at Pia har blitt sur. Kjeftet hun på seerne eller Guro og Petter? Kjente jeg ble veldig nysgjerrig og ville også gjerne sett den liven nå😅 Jeg ser på Pia som alltid blid og ikke sjalu på søsteren men kanskje det finnes en litt mørkere side der som ikkje vises så godt eller hvertfall som jeg ikkje har sett. 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 29. oktober 2025 #2403 Skrevet 29. oktober 2025 føler G er den sure og gretne av de to, om Pia har blitt litt gretten i det siste er det vel pga søsteren. det hadde jeg også blitt etter hvert om hjemmet mitt ble invadert på den måten
Mardina Skrevet 29. oktober 2025 #2404 Skrevet 29. oktober 2025 Kvinneforkjemper1 skrev (2 minutter siden): føler G er den sure og gretne av de to, om Pia har blitt litt gretten i det siste er det vel pga søsteren. det hadde jeg også blitt etter hvert om hjemmet mitt ble invadert på den måten G er nok den som er mest sur og gretten av de to ja. Hun fyker opp i vekt og er ikke i jobb. 2
lew Skrevet 29. oktober 2025 #2405 Skrevet 29. oktober 2025 Men det er jo egentlig ikke Pia sitt hjem.Begge bodde der sammen før Guro gifta seg.Er faren som eier,så evt så har jo begge litt rett på bo der.Dem skulle nesten hatt litt økonomisk verge så dem kunne fått kjøpt noe eget,eller større sammen. 1
NinaLisa Skrevet 30. oktober 2025 #2407 Skrevet 30. oktober 2025 Heide olufsen skrev (7 timer siden): går M i vanlig barnehage? Ja det gjør han.
Miss perfect Skrevet 30. oktober 2025 #2408 Skrevet 30. oktober 2025 Det må vel være lov å si at disse damene på 40 år er rimelig bortskjemte? Nå har de fått kasserollesett og Westlife bill. av pappa som liksom skal være julegaver for 2026 😂 og pia sin reaksjon når de fikk tak i billetter.. hjelpes.. 2 4
Mardina Skrevet 30. oktober 2025 #2409 Skrevet 30. oktober 2025 Miss perfect skrev (1 minutt siden): Det må vel være lov å si at disse damene på 40 år er rimelig bortskjemte? Nå har de fått kasserollesett og Westlife bill. av pappa som liksom skal være julegaver for 2026 😂 og pia sin reaksjon når de fikk tak i billetter.. hjelpes.. Hvor leser du at faren har betalt for Westlife-billettene? Jeg hadde hatt samme reaksjon som Pia på det jeg. Har veldig lyst til å dra på konserten, men har ikke råd 😥 Om jeg hadde hatt det, så hadde jeg blitt kjempeglad for å få tak i billetter 😊 Små gleder i livet kan bety mye for noen. At de kan være bortskjemt på andre områder kan jeg være enig i. Og hva hvis faren ønsker å hjelpe dem økonomisk? Og at han har midler til det. Hvorfor er det så veldig galt? 3 3
Miss perfect Skrevet 30. oktober 2025 #2410 Skrevet 30. oktober 2025 Mardina skrev (Akkurat nå): Hvor leser du at faren har betalt for Westlife-billettene? Jeg hadde hatt samme reaksjon som Pia på det jeg. Har veldig lyst til å dra på konserten, men har ikke råd 😥 Om jeg hadde hatt det, så hadde jeg blitt kjempeglad for å få tak i billetter 😊 Små gleder i livet kan bety mye for noen. At de kan være bortskjemt på andre områder kan jeg være enig i. Og hva hvis faren ønsker å hjelpe dem økonomisk? Og at han har midler til det. Hvorfor er det så veldig galt? De har sagt at pappa betaler bill. som julegave for neste år. Jeg synes det er rimelig spesielt å oppføre seg sånn som pia gjør i en alder av 40 år. Hun er som meg, som 16 åring og skulle på backstreet boys konsert liksom.. Joda, sikkert greit å hjelpe sine 40 år gamle døttre, men det syes nok mange puter under armene der.. 1 4
Mardina Skrevet 30. oktober 2025 #2411 Skrevet 30. oktober 2025 Miss perfect skrev (3 minutter siden): De har sagt at pappa betaler bill. som julegave for neste år. Jeg synes det er rimelig spesielt å oppføre seg sånn som pia gjør i en alder av 40 år. Hun er som meg, som 16 åring og skulle på backstreet boys konsert liksom.. Joda, sikkert greit å hjelpe sine 40 år gamle døttre, men det syes nok mange puter under armene der.. Og som sagt, jeg hadde oppført meg på samme måte. Og jeg er 46. Ser ikke problemet med å være litt barnslig jeg. Hvorfor skal man være så dønn alvorlig hele tiden? Som sagt, små gleder i livet kan bety mye ❤️ 3 2
Miss perfect Skrevet 30. oktober 2025 #2412 Skrevet 30. oktober 2025 Mardina skrev (Akkurat nå): Og som sagt, jeg hadde oppført meg på samme måte. Og jeg er 46. Ser ikke problemet med å være litt barnslig jeg. Hvorfor skal man være så dønn alvorlig hele tiden? Som sagt, små gleder i livet kan bety mye ❤️ Er ikke snakk om å være dønn alvorlig hele tiden da.. du skjønner nok egt hva jeg mener. Men vi får bare være litt uenig her da vet du. Jada, små gleder er bra 😊 2
Mardina Skrevet 30. oktober 2025 #2413 Skrevet 30. oktober 2025 Miss perfect skrev (2 minutter siden): Er ikke snakk om å være dønn alvorlig hele tiden da.. du skjønner nok egt hva jeg mener. Men vi får bare være litt uenig her da vet du. Jada, små gleder er bra 😊 Jeg skjønner hva du mener og du skjønner nok hva jeg mener 😊
Tradegy Skrevet 2. november 2025 #2414 Skrevet 2. november 2025 Miss perfect skrev (På 30.10.2025 den 16.28): De har sagt at pappa betaler bill. som julegave for neste år. Jeg synes det er rimelig spesielt å oppføre seg sånn som pia gjør i en alder av 40 år. Hun er som meg, som 16 åring og skulle på backstreet boys konsert liksom.. Joda, sikkert greit å hjelpe sine 40 år gamle døttre, men det syes nok mange puter under armene der.. Disse er jo på ferie så fort de skal sove en natt hjemmefra, så en togtur/biltur Moss-Oslo-Moss, er jo rene ekskursjonen Klart det skaper engasjement når man knapt er iført annet enn pysj store deler av dagen Tipper de har startet pakkinga i neste uke.....Tross alt bare et år til...❤️ 🐼 🐧 4
Iso1 Skrevet 2. november 2025 #2415 Skrevet 2. november 2025 Miss perfect skrev (På 30.10.2025 den 16.28): De har sagt at pappa betaler bill. som julegave for neste år. Jeg synes det er rimelig spesielt å oppføre seg sånn som pia gjør i en alder av 40 år. Hun er som meg, som 16 åring og skulle på backstreet boys konsert liksom.. Joda, sikkert greit å hjelpe sine 40 år gamle døttre, men det syes nok mange puter under armene der.. Nei, uffamei, en på 40 kan ikke få glede seg over noe.🙄 Jeg syns reaksjonen var fin jeg, glede seg over å se noe live som de har hørt på i mange år. Viktig med gleder i livet, store som små. 3 1 1
Orly Skrevet 2. november 2025 #2416 Skrevet 2. november 2025 Miss perfect skrev (På 30.10.2025 den 16.28): De har sagt at pappa betaler bill. som julegave for neste år. Jeg synes det er rimelig spesielt å oppføre seg sånn som pia gjør i en alder av 40 år. Hun er som meg, som 16 åring og skulle på backstreet boys konsert liksom.. Joda, sikkert greit å hjelpe sine 40 år gamle døttre, men det syes nok mange puter under armene der.. Hæ, kan man ikke få lov å bli glad for noe heller nå da? Herlig med folk som viser glede når de får noe, uansett om de er 13 eller 40 3 1 1
Mardina Skrevet 2. november 2025 #2417 Skrevet 2. november 2025 Iso1 skrev (14 minutter siden): Nei, uffamei, en på 40 kan ikke få glede seg over noe.🙄 Jeg syns reaksjonen var fin jeg, glede seg over å se noe live som de har hørt på i mange år. Viktig med gleder i livet, store som små. Må si meg enig med deg her 😊 Små gleder kan bety mye ❤️ 3 1
Petrine12 Skrevet 2. november 2025 #2418 Skrevet 2. november 2025 Guro sin reaksjon er jo meir lik oss fleste, medan Pia sin er i ein annen kategori 🙊 Guro tenke meir på livet her og no, praktisk etc. Pia gleda seg til nye seria på tv og film som er retta mot ungdom og lika godt den bobla der. Pia hadde hatt so godt av litt ekte romantikk istadenfor all den fantasien. 3
Mardina Skrevet 2. november 2025 #2419 Skrevet 2. november 2025 (endret) Petrine12 skrev (15 minutter siden): Guro sin reaksjon er jo meir lik oss fleste, medan Pia sin er i ein annen kategori 🙊 Guro tenke meir på livet her og no, praktisk etc. Pia gleda seg til nye seria på tv og film som er retta mot ungdom og lika godt den bobla der. Pia hadde hatt so godt av litt ekte romantikk istadenfor all den fantasien. Ser ingen problemer med det Pia interesserer seg for. Eller hvordan hun reagerer på ting. Det må hun få lov til. Jeg er 46 og har nok også det folk vil se på som barnslige interesser. F.eks så liker jeg å høre på boyband innimellom. Jeg gir en lang f..... om folk synes det er teit og rart. Om Pia finner kjærligheten en dag er det ingen andre enn hun som har noe med. Endret 2. november 2025 av Mardina 5 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 2. november 2025 #2420 Skrevet 2. november 2025 Mardina skrev (4 minutter siden): Ser ingen problemer med det Pia interesserer seg for. Eller hvordan hun reagerer på ting. Det må hun få lov til. Jeg er 46 og har nok også det folk vil se på som barnslige interesser. F.eks så liker jeg å høre på boyband innimellom. Jeg gir en lang f..... om folk synes det er teit og rart. Om Pia finner kjærligheten en dag er det ingen andre enn hun som har noe med. sårt tema eller? dette handler jo igjen om de og ikke deg😅 at man hyler og hopper av å få konsertbilletter i en så voksen alder er ikke helt normalt, spesielt ikke mtp at det gjør hun bare taylor swift slipper en ny sang også. det er bare hele prinsippet med å få julegaver 14 mnd på forskudd som er litt merkelig tenker nå jeg. 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå