Mardina Skrevet 28. august #2081 Skrevet 28. august Har G i det hele tatt kommet i gang med denne treningen hun snakket om? 🤔 Eller er det fortsatt bare snakk ? 🤔
garfunkel Skrevet 28. august #2082 Skrevet 28. august Mardina skrev (11 minutter siden): Har G i det hele tatt kommet i gang med denne treningen hun snakket om? 🤔 Eller er det fortsatt bare snakk ? 🤔 Hun trente 1 dag 2
Petrine12 Skrevet 28. august #2083 Skrevet 28. august jukkapalme skrev (19 minutter siden): Proteinpulver?! Hva skal hun med det, hun som ikke trener? Kan hun ikke bare drikke den smoothien da og spise når hun blir sulten? Man MÅ ikke spise frokost. Jeg har aldri vært noe frokostmenneske. Spiser sjelden før lunsjtid kl 11-12. Tar bare kaffe på morgenen. Ja, du kan so sei….
jukkapalme Skrevet 28. august #2084 Skrevet 28. august garfunkel skrev (20 minutter siden): Hun trente 1 dag Ja, den dansingen ble med den ene dagen. Synd, for virket jo som hun syntes det var gøy. Og hadde hun fortsatt hadde hun nok nevnt det på vloggene.
Mardina Skrevet 28. august #2085 Skrevet 28. august Var vel som jeg trodde, det kommer nok ikke til å bli noe særlig av den treningen 😄 1
Petrine12 Skrevet 28. august #2086 Skrevet 28. august Ho tør nok ikkje når mor var der, Pia er der eller sonen er der. Derfor hadde det vore bedre med ein tursti i fred og ro. Kunne hjelpt på psyken og.
Tradegy Skrevet 29. august #2087 Skrevet 29. august Jeg steilet også når hun nevnte proteinpulver, men det bunner jo ut i manglende kunnskap og forståelse rundt hva man putter i nebbet. Komme med kostråd i det kommentarfeltet hennes , er jo å be om å bli blokkert, så nåde den som tør 1
Miss perfect Skrevet 30. august #2088 Skrevet 30. august Altså seriøst? Pia justerer arbeidstiden så hun er ferdig samtidig med Guro som har vært på timen sin 😂 2
Gogglebox Skrevet 30. august #2089 Skrevet 30. august Miss perfect skrev (12 minutter siden): Altså seriøst? Pia justerer arbeidstiden så hun er ferdig samtidig med Guro som har vært på timen sin 😂 Hun kommer til å få seg en overraskelse hvis hun blir fast ansatt og arbeidstidene ikke er like fleksible som nå når hun er i arbeidstrening 3
Petrine12 Skrevet 30. august #2090 Skrevet 30. august Miss perfect skrev (19 minutter siden): Altså seriøst? Pia justerer arbeidstiden så hun er ferdig samtidig med Guro som har vært på timen sin 😂 Det regna jo og 😂
Miss perfect Skrevet 30. august #2091 Skrevet 30. august Gogglebox skrev (46 minutter siden): Hun kommer til å få seg en overraskelse hvis hun blir fast ansatt og arbeidstidene ikke er like fleksible som nå når hun er i arbeidstrening Ja virkelig. Jeg har selv vært i arbeidstrening for mange år siden og måtte da følge hva sjefen satte meg opp på. Ikke komme og gå etter hva som hadde passet m når søsteren min ble ferdig på ting. Helt merkelig. 4 1
jukkapalme Skrevet 30. august #2092 Skrevet 30. august Miss perfect skrev (6 timer siden): Altså seriøst? Pia justerer arbeidstiden så hun er ferdig samtidig med Guro som har vært på timen sin 😂 Ja, det var merkelig med en så fleksibel arbeidstid, selv om hun «bare» er i arbeidstrening. Og fleksitid i butikk funker jo ikke. Trodde både nav og arbeidsgiver var ganske strenge på faste arbeidstider når man er i arbeidstrening? Gogglebox skrev (6 timer siden): Hun kommer til å få seg en overraskelse hvis hun blir fast ansatt og arbeidstidene ikke er like fleksible som nå når hun er i arbeidstrening Tror nok det går bra, hun har jo jobbet før. Vet ikke når hun ble sykemeldt fra den lampebutikken? Var det etter operasjonen? Håper hun får fast jobb på dollarstore, virker jo som hun trives.
Gogglebox Skrevet 30. august #2093 Skrevet 30. august jukkapalme skrev (43 minutter siden): Ja, det var merkelig med en så fleksibel arbeidstid, selv om hun «bare» er i arbeidstrening. Og fleksitid i butikk funker jo ikke. Trodde både nav og arbeidsgiver var ganske strenge på faste arbeidstider når man er i arbeidstrening? Tror nok det går bra, hun har jo jobbet før. Vet ikke når hun ble sykemeldt fra den lampebutikken? Var det etter operasjonen? Håper hun får fast jobb på dollarstore, virker jo som hun trives. Hun har ikke jobbet siden høst 2018, så en viss overgang vil det jo bli. Spørs om hun får fast jobb så lenge hun ikke klarer å øke arbeidsmengden. De fleste butikker trenger arbeidstakere som klarer mer enn 3 timer på jobb. Særlig når de opererer innenfor en åpningstid på 9-20.
jukkapalme Skrevet 30. august #2094 Skrevet 30. august (endret) Gogglebox skrev (12 minutter siden): Hun har ikke jobbet siden høst 2018, så en viss overgang vil det jo bli. Spørs om hun får fast jobb så lenge hun ikke klarer å øke arbeidsmengden. De fleste butikker trenger arbeidstakere som klarer mer enn 3 timer på jobb. Særlig når de opererer innenfor en åpningstid på 9-20. Er det så lenge siden? Ja, klart det blir overgang, men jeg tror hun ville taklet det. Og, ja, klart hun må kunne jobbe mer enn 3 timer, men kan jo hende hun klarer det etterhvert. Håper jo det. Endret 30. august av jukkapalme 2
tyggis Skrevet 31. august #2095 Skrevet 31. august ikke første gang Pia timer arbeidstiden etter andre ting. Ikke lenge siden hun startet på jobb kl 9 slik at hun var ferdig tidligere så de rakk å filme en video før de skulle noe annet.. 1 1
garfunkel Skrevet 31. august #2096 Skrevet 31. august jukkapalme skrev (11 timer siden): Ja, det var merkelig med en så fleksibel arbeidstid, selv om hun «bare» er i arbeidstrening. Og fleksitid i butikk funker jo ikke. Trodde både nav og arbeidsgiver var ganske strenge på faste arbeidstider når man er i arbeidstrening? Åpenbart at bedriften har gitt henne opp som potensiell fast ansatt. De ser det ikke spiller noen rolle hvorvidt hun er på jobb eller ikke, derfor sier de også ja hver gang hun kommer å spørr om å endre. Holder nok på sånn helt til nav gir opp prosjektet 3
Kvinneforkjemper1 Skrevet 31. august #2097 Skrevet 31. august guro som skylder på at hun har vært syk, så derfor har hun ikke fått danset, men hun får til å gå innom alle matbutikker i moss with ease 3 2
lew Skrevet 31. august #2098 Skrevet 31. august At hun sier hun er dårlig på spise frokost er litt rart,for syntes hun alltid sier hun skal inn og spise når ungene er levert i barnehage.Og stadig får hun servert frokost av at Pia lager. 2
Petrine12 Skrevet 31. august #2099 Skrevet 31. august Kan vlog utenat synst eg. Pia starta ofte på badet. Klaga på håret og fortell plana for dagen. Kaffie… Guro prata om plan for dagen. På butikk eller sitt i sofa. Filma på badet og slutt for dagen. 2
Tradegy Skrevet 2. september #2100 Skrevet 2. september Synd for Pia at hun har så lite kapasitet. Hun må jo være gullende god på kundeservice. Blid og utadvendt . Men dessverre sitter Miss Umotivert hjemme og venter med tv og mat. Dét tror jeg er et enormt hinder for Pia til å få prøvd seg "på ekte" i arbeidslivet. Tenk at man lærer den yngre garde at vi må ut i bilen for å finne "ro" 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå