Kvinneforkjemper1 Skrevet 14. august #2021 Skrevet 14. august 7 pakker nudler og sånn 4 potetgull(osv) poser kjøpt på én dag😭 hjeeelpes 2 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 14. august #2022 Skrevet 14. august jeg blir mer og mer bekymret, de kjøper jo BARE dårlig mat, og ser de henter pakker i smug på videoene der de «sender pakker». de har jo sikkert dobbelt så god råd som andre som jobber r*va av seg daglig 1
Petrine12 Skrevet 14. august #2023 Skrevet 14. august Kvinneforkjemper1 skrev (56 minutter siden): 7 pakker nudler og sånn 4 potetgull(osv) poser kjøpt på én dag😭 hjeeelpes Og bestiller fra ein nettbutikk itilegg 🤷🏽♀️
jukkapalme Skrevet 14. august #2024 Skrevet 14. august (endret) Kvinneforkjemper1 skrev (4 timer siden): 7 pakker nudler og sånn 4 potetgull(osv) poser kjøpt på én dag😭 hjeeelpes Var det i dagens vlogg? Ikke sett den enda. Eller mente du gårsdagens med rekechips og sånt? Aldri smakt rekechips, men er neppe noe sunnere det enn potetgull? Ja, de er glad i nudler. Kvinneforkjemper1 skrev (4 timer siden): jeg blir mer og mer bekymret, de kjøper jo BARE dårlig mat, og ser de henter pakker i smug på videoene der de «sender pakker». de har jo sikkert dobbelt så god råd som andre som jobber r*va av seg daglig Hæææ, henter de pakker i smug? Hvor har du sett det? Jeg har ikke lagt merke til det, men følger sikkert dårlig med Skjønner på en måte at de ikke vil vlogge alt de kjøper, for de har jo fått stygge kommentarer til tider, men samtidig deler de livet sitt på nett, så må jo tåle at folk kommenterer. På en ok måte, så klart. Men skal lite til før de går i forsvar. Endret 14. august av jukkapalme
Anonymus6 Skrevet 15. august #2025 Skrevet 15. august Det må ha vært deilig for pia å kunne få slappe ordentlig av i en seng på ett privat rom. God bedring til Pia🌸 2 5
Tradegy Skrevet 15. august #2026 Skrevet 15. august (endret) Anonymus6 skrev (På 15.8.2025 den 12.10): Det må ha vært deilig for pia å kunne få slappe ordentlig av i en seng på ett privat rom. God bedring til Pia🌸 Tenkte det samme; å bli borte fra jobb fordi mensen kanskje kommer, sier en del om hvor mye det tærer å bo så tett. Hun er jo som ei tobarnsmor. Håper Pia tar til fornuft og krever skikkelig seng med ordentlige soveforhold. Håper hun kvikner til kjapt, samtidig som jeg unner henne noen ekstra lange timer med hvile 😴 Endret 16. august av Tradegy 1 3
Petrine12 Skrevet 15. august #2027 Skrevet 15. august Tradegy skrev (23 minutter siden): Tenkte det samme; å bli borte fra jobb fordi mensen kanskje kommer, sier en del om hvor mye det egentlig tærer å bo så tett. Håper Pia tar til fornuft og krever skikkelig seng med ordentlige soveforhold. Håper hun kvikner til kjapt, samtidig som jeg unner henne noen ekstra lange timer med hvile 😴 Nesten so eg lure på om ho følte ho måtte vere heime med G. Kven andre droppa i jobbe i 2 tima pga litt feber? Litt låk i halsen? Hallo…. Er ein Paracet og ein Ibux so går ein på jobb🙄 6
mereo Skrevet 15. august #2028 Skrevet 15. august (endret) Petrine12 skrev (24 minutter siden): Nesten so eg lure på om ho følte ho måtte vere heime med G. Kven andre droppa i jobbe i 2 tima pga litt feber? Litt låk i halsen? Hallo…. Er ein Paracet og ein Ibux so går ein på jobb🙄 Man går ikke på jobb med feber nei. Og litt feber? Enten har man feber eller så har man ikke feber! Endret 15. august av mereo
Mardina Skrevet 15. august #2029 Skrevet 15. august Petrine12 skrev (30 minutter siden): Nesten so eg lure på om ho følte ho måtte vere heime med G. Kven andre droppa i jobbe i 2 tima pga litt feber? Litt låk i halsen? Hallo…. Er ein Paracet og ein Ibux so går ein på jobb🙄 Mange blir veldig utslått av feber, b.l.a meg. Jeg hadde ikke orket å gå på jobb da. Og smertestillende virker bare i en viss periode. Det er jo fint at du går på jobb om du er syk med feber, men sånn er det ikke for alle. 2
Orly Skrevet 15. august #2030 Skrevet 15. august Petrine12 skrev (1 time siden): Nesten so eg lure på om ho følte ho måtte vere heime med G. Kven andre droppa i jobbe i 2 tima pga litt feber? Litt låk i halsen? Hallo…. Er ein Paracet og ein Ibux so går ein på jobb🙄 Nei, man går ikke på jobb med feber, virkelig ikke 3
Iso1 Skrevet 16. august #2031 Skrevet 16. august Petrine12 skrev (13 timer siden): Nesten so eg lure på om ho følte ho måtte vere heime med G. Kven andre droppa i jobbe i 2 tima pga litt feber? Litt låk i halsen? Hallo…. Er ein Paracet og ein Ibux so går ein på jobb🙄 Ingen som lærte noe under pandemien eller?! Man går da ikke på jobb når man er syk!!!! Man skal da prøve å unngå å smitte andre! Greit nok at det ikke er regler som det var da nå, men det er lov å tenke litt selv også! Er man syk så er man hjemme! Er ikke så vanskelig det altså. 6
lew Skrevet 16. august #2032 Skrevet 16. august Helt tragisk og måtte låne senga til søstra si fordi man ikke eier sin egen,i sitt eget hjem.Lurer på om foreldrene sier noe om dette opplegget,det virker som dem har veldig oppegående foreldre.Begge foreldrene er i jobb og eier noe eget.Moren har jo fått et fint lite hus. 5 1 3
Tradegy Skrevet 16. august #2033 Skrevet 16. august lew skrev (7 timer siden): Helt tragisk og måtte låne senga til søstra si fordi man ikke eier sin egen,i sitt eget hjem.Lurer på om foreldrene sier noe om dette opplegget,det virker som dem har veldig oppegående foreldre.Begge foreldrene er i jobb og eier noe eget.Moren har jo fått et fint lite hus. Tror foreldrene overkompenserer en dose mer enn andre ville ha gjort. Men moren som jobber med barn, og er vant til rydding og rutiner, steiler nok innimellom når hun ser resultatet av enkelte valg. De har kanskje ikke så mye å hamle opp med, med en fortid som stadig innhenter dem. (Mormor og mat). 2
tyggis Skrevet 16. august #2034 Skrevet 16. august Faren og kona har nok ordna forhold, reiser ofte på ferier og inviterer jentene og gutten på mat. MNT derimot, not so much. Huset henger på halv tolv, kjøkkenet er ikke ferdig, det står et bilvrak i hagen som er avregistrert for år siden men som hun ikke har kvitta seg med. Jentene må ha med mat når de skal på middag der, og til tross for jobb i bhg passer hun aldri sitt eget barnebarn. 5 2
lew Skrevet 16. august #2035 Skrevet 16. august tyggis skrev (4 timer siden): Faren og kona har nok ordna forhold, reiser ofte på ferier og inviterer jentene og gutten på mat. MNT derimot, not so much. Huset henger på halv tolv, kjøkkenet er ikke ferdig, det står et bilvrak i hagen som er avregistrert for år siden men som hun ikke har kvitta seg med. Jentene må ha med mat når de skal på middag der, og til tross for jobb i bhg passer hun aldri sitt eget Ja det er så sant.Jeg har barnebarn selv,gleder meg til passe han mye når han blir litt større,så det er litt rart hun ikke passer barnebarnet.Trodde huset var i stand nå.Moren er aldri med på YouTube mer,blir bare filma litt bakfra. 1
Orly Skrevet 17. august #2036 Skrevet 17. august tyggis skrev (9 timer siden): Faren og kona har nok ordna forhold, reiser ofte på ferier og inviterer jentene og gutten på mat. MNT derimot, not so much. Huset henger på halv tolv, kjøkkenet er ikke ferdig, det står et bilvrak i hagen som er avregistrert for år siden men som hun ikke har kvitta seg med. Jentene må ha med mat når de skal på middag der, og til tross for jobb i bhg passer hun aldri sitt eget barnebarn. Skjønner ikke helt hva yrket hennes har med det å gjøre, annet enn st hun faktisk kan være så sliten og lei av barn etter jobb at hun vil ha ro. Det er ingen hemmelighet at det er mye støy i barnehager 3
lew Skrevet 17. august #2037 Skrevet 17. august Orly skrev (7 timer siden): Skjønner ikke helt hva yrket hennes har med det å gjøre, annet enn st hun faktisk kan være så sliten og lei av barn etter jobb at hun vil ha ro. Det er ingen hemmelighet at det er mye støy i barnehager Jobber i barnehage selv,mye støy og stress.Men ville 100% passet barnebarnet mitt uansett.Men vi er forskjellige.Og han er jo heller aldri med når dem 3 reiser på ferie. 1
Orly Skrevet 17. august #2038 Skrevet 17. august lew skrev (2 minutter siden): Jobber i barnehage selv,mye støy og stress.Men ville 100% passet barnebarnet mitt uansett.Men vi er forskjellige.Og han er jo heller aldri med når dem 3 reiser på ferie. Ja, man er forskjellig og man vet ikke hva som ligger bak 1
Petrine12 Skrevet 17. august #2039 Skrevet 17. august Men bestemor er jo med barnebarn kvar veke. På tur og butikk og heime. Bestefar ser han bare i noken tima kvar mnd. Aldri åleine med han🤷🏽♀️ 2 1
Miss perfect Skrevet 20. august #2040 Skrevet 20. august Da var adventskalender samlingen begynt 😂 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå