Ville91 Skrevet 2. august #1941 Skrevet 2. august Oktoberknøttet skrev (51 minutter siden): Mulig jeg er dum her nå, men hvorfor i all verden skal Pia og sønnen til Guro ha felles seng? Hun skal bruke den når han er hos far.
jukkapalme Skrevet 2. august #1942 Skrevet 2. august Teardrop skrev (6 minutter siden): for snill? Eller er det eieren av leiligheten som "krever" dette så det ikke skal bli forskjell på søsken? Jeg vet ikke hva eieren «krever», men uansett har jo Guro bare overtatt Pias seng. Guro burde sovet enten på sofaen eller i egen seng på rommet til gutten. Hun kunne sikkert fint leid en liten leilighet litt utenfor byen til seg selv og gutten også. Men hun finnes jo ikke selvstendig, dessverre og det er veldig trist. Hun er jo så å si aldri alene med gutten. 6
Petrine12 Skrevet 2. august #1943 Skrevet 2. august Skal Guro kjøpe seng som blir brukt av Pia og sonen må ho i hvertfall kjøpe kvalitet🙄 2 1
Petrine12 Skrevet 2. august #1944 Skrevet 2. august Og ein eller annen gang skal han slutte med bleie. Da er det jo greit ha ei overmadrass som til slutt kan skiftast ut. 1
lew Skrevet 3. august #1945 Skrevet 3. august Pia burde fått senga si,så kunne mor ha sovet i senga til sønnen di ukene han ikke er der.Kvalitets seng må dem kjøpe om dette er planen. 5
Tradegy Skrevet 3. august #1946 Skrevet 3. august Kanskje det kommer en livesending på IG snart, så vi får litt forklaring (Men den flukten ut i bilen er vel ikke så nøye når det kun er de to i hus....) 2 1
Fnugg1 Skrevet 3. august #1947 Skrevet 3. august Den plankehaugen fra Jollyroom er jo helt ubrukelig på alle måter. Her blir det bokstavelig talt å krype til køys. Og den må jo være helt forferdelig å komme seg opp fra. Huff…. også sååå dyr. 4 1
lew Skrevet 3. august #1948 Skrevet 3. august Dem bør kjøpe en rammemadrass,kansje en dobbeltseng,så kunne gutten hatt en side og Pia (eller mora)hatt den andre.Hadde ikke trengt sove sammen di ukene,bare det ha en egen side/seng. 2
garfunkel Skrevet 4. august #1949 Skrevet 4. august Nå som mor skal bo hos tvillingene så håper jeg det kanskje går opp for henne hvor skadelig det er at de bor slik. Kanskje hun kan få overtalt de til å finne noe litt større hvis de absolutt må bo sammen. Hvertfall for barnets skyld som trenger orden rundt seg og ikke kaos 1
Mardina Skrevet 4. august #1950 Skrevet 4. august garfunkel skrev (57 minutter siden): Nå som mor skal bo hos tvillingene så håper jeg det kanskje går opp for henne hvor skadelig det er at de bor slik. Kanskje hun kan få overtalt de til å finne noe litt større hvis de absolutt må bo sammen. Hvertfall for barnets skyld som trenger orden rundt seg og ikke kaos Tror neppe hun kommer til å si noe på det. Så lenge som de har bodd sånn som de gjør, så har neppe moren noen påvirkningskraft på leve-situasjonen deres. 3 1
Tradegy Skrevet 4. august #1952 Skrevet 4. august (endret) Fnugg1 skrev (22 timer siden): Den plankehaugen fra Jollyroom er jo helt ubrukelig på alle måter. Her blir det bokstavelig talt å krype til køys. Og den må jo være helt forferdelig å komme seg opp fra. Huff…. også sååå dyr. Kommer vel en rant om noen uker. Garantert noe "feil" på produktet. Det ender nok som alltid i en total mørklagt virkelighetsoppfatning, fordi hun tror hun er mye mindre enn hun faktisk er. Hun kan for alvor ikke mene at hun skal oppi den der Ikke fått med meg at mora skal flytte inn. Håper det ikke er noe alvorlig ❤️ Endret 4. august av Tradegy 1
NinaLisa Skrevet 4. august #1953 Skrevet 4. august lew skrev (5 timer siden): Skal mor flytte inn å??oioi. Mor skal opereres å skal flytte inn noen dager for å få litt hjelp i etterkant av operasjonen. 2
Tradegy Skrevet 5. august #1955 Skrevet 5. august J.k skrev (6 timer siden): Bilde eller link til den sengen som de har bestilt? 🤭 Juniorseng
Mardina Skrevet 5. august #1956 Skrevet 5. august Tradegy skrev (4 timer siden): Juniorseng Den sengen der ser ikke spesielt holdbar ut 😬 Og i hvertfall ikke hvis G skal ligge der 😬 Ribbebunn + overvektig er ikke en god kombinasjon, det vet jeg alt om 😄 Men, men..... Alt for å spare penger. Lurer på om de har betalt det selv eller om det er mamma og pappa-banken som har sponset litt? 🤔 1
Smurfii Skrevet 5. august #1957 Skrevet 5. august Den senga ser helt JÆVLIG ut å ligge i! Hva i alle dager... Det slutter snart å overraske meg hva desse to foretar seg! Og at de ikke blir gal av å bo sånn som de gjør? Guro hadde lett hatt penger til å leie en liten leilighet til seg og sønnen når hun har råd til å bruke så mye penger på ræl. Hun burde vise seg mer selvstendig med tanke på sønnen! 4 1 1
jukkapalme Skrevet 5. august #1958 Skrevet 5. august Smurfii skrev (9 minutter siden): Den senga ser helt JÆVLIG ut å ligge i! Hva i alle dager... Det slutter snart å overraske meg hva desse to foretar seg! Og at de ikke blir gal av å bo sånn som de gjør? Guro hadde lett hatt penger til å leie en liten leilighet til seg og sønnen når hun har råd til å bruke så mye penger på ræl. Hun burde vise seg mer selvstendig med tanke på sønnen! Enig. Jeg er selv slank, men får vondt i ryggen bare av å se på den Hvordan skal en overvektig person kunne ligge godt i den? Jeg skal ikke spekulere i hva Pia veier, men maksvekt er 100 kg og det er jo med dyne og alt. Men den er sikkert såååå god å ligge i først, men redd det ikke varer lenge. En overvektig person kan jo ikke bruke en juniorseng, ihvertfall ikke over tid… De burde heller kutte ut å kjøpe så mye iskaffe, kopper osv og heller legge penger i en skikkelig seng. Men de er litt sånn som ikke liker å bruke penger på «kjedelige» ting. G hadde helt sikkert hatt penger til å leie en liten leilighet til seg selv og sønnen, ja. Ihvertfall litt utenfor byen. Men hun finnes jo ikke selvstendig. Dessverre. 3 1
Tradegy Skrevet 5. august #1959 Skrevet 5. august (endret) De to der er ikke travlere enn at de kunne satt seg i bilen og oppsøkt en skikkelig butikk. Men dét gjør vel for vondt, så da bestiller de heller (Holdt på å skrive at de burde prøveligge, men det hørtes så suspekt ut ) De tar så rare valg innimellom, at man skulle ikke tro det var snakk om voksne individer. Endret 5. august av Tradegy 3 2
lew Skrevet 5. august #1960 Skrevet 5. august NinaLisa skrev (22 timer siden): Mor skal opereres å skal flytte inn noen dager for å få litt hjelp i etterkant av operasjonen. Godt hun får hjelp.Men tenker den lille leiligheten med 3/4 stk .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå