Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig de gjorde ikke så mye utav dagen. Mikkel var så søt med bøttehatt. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lew skrev (9 timer siden):

17 mai vloggen var kjedelig,dem filmer bare seng og bakken.Dem kunne filma kake,maten dem serverte og om dem hadde dekket bord osv.

Har de flere kontoer eller snap? Finner ikke 17 mai vlogg på tiktok jeg  

Skrevet
Janmar skrev (Akkurat nå):

Har de flere kontoer eller snap? Finner ikke 17 mai vlogg på tiktok jeg  

Disse er de jeg får opp av de siste vloggene på tiktok. 

Screenshot_20250518-200446_TikTok.jpg

Skrevet
Janmar skrev (18 minutter siden):

Dem har vloggene på YouTube.

• Liker 1
Skrevet

Er begge hjemmeværende? Eller jobber de?

Skrevet
Janmar skrev (13 minutter siden):

Er begge hjemmeværende? Eller jobber de?

Guro er hjemme og Pia jobber 2 dager i uka noen få timer.

Skrevet
lew skrev (4 minutter siden):

Guro er hjemme og Pia jobber 2 dager i uka noen få timer.

Er det pga sykdom hos begge to?

Skrevet (endret)

Litt rart at de ikke så Eurovision i går. I hvert fall sa de ikke noe om at de skulle se det. De er jo så glade i ny musikk, så trodde de kom til å se på det. Men kan jo hende de så det likevel uten å nevne at de skulle, så klart. 

Endret av jukkapalme
Skrevet
Janmar skrev (2 minutter siden):

Er det pga sykdom hos begge to?

Ja Guro ble syk etter opprasjon og Pia sliter en del med beina.

Skrevet (endret)
jukkapalme skrev (9 timer siden):

Litt rart at de ikke så Eurovision i går. I hvert fall sa de ikke noe om at de skulle se det. De er jo så glade i ny musikk, så trodde de kom til å se på det. Men kan jo hende de så det likevel uten å nevne at de skulle, så klart. 

Dette reagerte jeg litt på og at de ikke såg Eurovision. 

Endret av Flowers
Skrevet
Janmar skrev (14 timer siden):

Synes de kunne filmet litt lenger unna sånn at begge kan få stå foran kamera når det er taste test, det er alltid Pia som står fremst mens Guro står baki der på skulderen hennes som om det er Pia som er viktigst og hovedtvillingen 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det med koppen var litt rart..🙄

Når det kommer til 17.mai vloggen og hvorfor de ikke filmet så mye seg selv og generelt ute så kan det kanskje være angsten til Pia som slår inn? Det var hun som stod for mesteparten av filminga når de var ute virket det som og hun ser kanskje mye ned i bakken når hun er ute blant folk? 

Skrevet
Smurfii skrev (48 minutter siden):

Det med koppen var litt rart..🙄

Når det kommer til 17.mai vloggen og hvorfor de ikke filmet så mye seg selv og generelt ute så kan det kanskje være angsten til Pia som slår inn? Det var hun som stod for mesteparten av filminga når de var ute virket det som og hun ser kanskje mye ned i bakken når hun er ute blant folk? 

Pia virka ganske gåen dinne veka. Ho treng ein dag åleine og eit eget soverom. Guro kunne kanskje reist med åleine til Sverige?

• Liker 2
Skrevet
Petrine12 skrev (59 minutter siden):

Pia virka ganske gåen dinne veka. Ho treng ein dag åleine og eit eget soverom. Guro kunne kanskje reist med åleine til Sverige?

ja, skjønner ikke at hun orker å sove på sofaen, hun bor jo nærmest i stua. 

• Liker 3
Skrevet
Smurfii skrev (4 minutter siden):

Såg kjapt på Finn.no og det er ikkje soooo dyrt leige leil i Moss. Ofte med strøm og internett i husleiga. Håpa virkelig dei finn noke og blir sjølvstendig begge to. 

• Liker 2
Skrevet
Smurfii skrev (7 minutter siden):

Ikke jeg heller. Hun er så altfor snill. Og den sofaen er ingen sovesofa en gang. 

• Liker 3
Skrevet

Ho fortalte på live sending i går at ho trudde ikkje at det vart før liten plass sjøl om gutten vaks te. I såfall skulle ho flytte saman med syster si.

• Liker 3
Skrevet
NinaLisa skrev (1 time siden):

Ho fortalte på live sending i går at ho trudde ikkje at det vart før liten plass sjøl om gutten vaks te. I såfall skulle ho flytte saman med syster si.

Jeg glemmer alltid den livesendingen. Bare sett den noen få ganger. Blir altfor liten plass når gutten vokser til, det vet hun/de nok selv også innerst inne. Og flytte igjen sammen med søsteren sin, vil de ikke prøve å finne seg partnere? Har hørt at tvillinger har ekstra tette bånd, men ganske spesielt at to søsken på 40 bor sammen over lenger tid. Hadde vært noe annet om de var studenter i 20-årene. Men selvfølgelig fint at de har så tett bånd og godt vennskap.

Guro har forandret seg så mye etter det ble slutt med Petter, blitt en helt annen person. Håper hun har det bra :hjerte: 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Har de 2 soverom eller 1 ? 

Skrevet

Pia hadde nok ikke regnet med Guro skulle bo hos henne så lenge, sikkert bare midlertidig løsning Pia tenkte. Hun er snill som lar søstera bo hos seg. De har et godt søsken forhold. Pia er en god tante til M. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...