Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet
Smurfelinee skrev (5 timer siden):

Nå er det jo snakk om to stykker som ikke har en vanlig inntekt på lik linje med oss som jobber fulltid, så jeg skjønner at de eventuelt valgte å prioritere andre ting foran konsert/teater/musikal som koster en del. Det sier jo seg selv at de ikke har all verdens å rutte med. 

Hvis du ser på forbruket deres når de er hjemme så handler det nok mer om prioriteringer, ikke at de har lite å rutte med. Det handles så og si hver dag, og hvor mange kafebesøk/take away har de ikke i løpet av en uke. Mystery boxes og masse sminke som bare blir liggende. Ikke engang vi som er i full jobb sløser så mye. De er ikke dårlig stilt akkurat. Med mindre det er kredittkort som brukes for å dekke deres 365 dager i året-kjøpefest da

• Liker 5
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
garfunkel skrev (1 time siden):

Hvis du ser på forbruket deres når de er hjemme så handler det nok mer om prioriteringer, ikke at de har lite å rutte med. Det handles så og si hver dag, og hvor mange kafebesøk/take away har de ikke i løpet av en uke. Mystery boxes og masse sminke som bare blir liggende. Ikke engang vi som er i full jobb sløser så mye. De er ikke dårlig stilt akkurat. Med mindre det er kredittkort som brukes for å dekke deres 365 dager i året-kjøpefest da

Men kjøper de så mange mysterybokser lenger? Jeg har ikke sett det på lenge på YouTube, men jeg har ikke tiktok, snap osv, så kan jo hende de viser mer der. Før kjøpte de ofte makeupmekka mystery bags, men det har jeg ikke sett på kanalen deres på lenge. Guro har goodiebox da, men det er vel det eneste og, tror jeg? Jeg hadde goodiebox selv før, men sluttet fordi jeg fikk produkter jeg har fått før flere ganger, det var litt kjedelig. Var ikke alt som passet meg og min hud heller. Men syns det er gøy å se henne åpne boksene. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Skrevet
garfunkel skrev (17 timer siden):

Helt sant det du skriver. Jeg føler helt ærlig at de ikke har en oppriktig interesse for sminke så skjønner ikke helt all den sminken de går til innkjøp av/mottar i desse boksene. Det virker som det å bare kjøpe eller motta ting gir de veldig mye glede. Men de har jo virkelig ikke plass til å holde på sånn, Pia har jo ikke sitt eget rom engang. Det er jo veldig lite hyggelig når stua blir et slags lager for alt mulig. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Gjest Catmom
Skrevet

Nå blir det en ny London tur i Mars 2026. Nye runde med planlegging og prat. Men de skulle ha reist på Charterferier til Spania en gang. Soling og bading dagen lang. De kunne ha med Mikkel. 

Skrevet

Soling og bading tror jeg aldri blir noe av på dem.Guro er jo ikke med når sønnen er på svømming.Da sitter hu i bilen.

• Liker 2
Skrevet
Gjest Catmom skrev (3 timer siden):

Nå blir det en ny London tur i Mars 2026. Nye runde med planlegging og prat. Men de skulle ha reist på Charterferier til Spania en gang. Soling og bading dagen lang. De kunne ha med Mikkel. 

Er jo ikke alle som er like glad i soling og bading. Selv syns jeg det er dørgende kjedelig og charterferie er ikke min greie. Neppe Pia og Guros greie heller. De kan jo sikkert ha med Guros sønn til London om noen år. Ingenting i veien for det. Finnes sikkert fornøyelsesparker, badeland osv de kan besøke om han liker sånt. 

• Liker 2
Skrevet
Gjest Catmom skrev (3 timer siden):

Hvorfor skulle de om de ikke liker det? 

Skrevet (endret)
Orly skrev (20 minutter siden):

Hvorfor skulle de om de ikke liker det? 

Tror poenget er at de gjør aldri noe nytt. Nå avlyste de turen til Riga fordi de heller ville til London igjen. Disse damene sliter med angst og er låst til hjemmet sitt hvor de sjelden er med andre. Klart de hadde hatt godt av å gå litt utenfor komfortsonen sin og reist til et nytt sted, komme seg litt mer ut av leiligheten (og gjøre noe annet enn å shoppe og bruke peng), utforske lavterskeltilbud i Moss, veldedighet/Frivillighetssentralen, la bilen stå og ta en rolig gåtur istedet/øve på buss. I stedet er de som regel kun med hverandre eller mora og reiser til de samme trygge stedene. Mulig noen synes det er slemt å si det men det er jo ikke rart at angsten og formen ellers blir verre når de ikke gjør noen små tiltak i det minste

Endret av garfunkel
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Tenk at jentene greide seg uten mamma, ei hel uke :knegg: 

Alle med en viss bakkekontakt, og sinnet i behold, skjønner at Chartertur ville jo vært krise. Med mindre de flyr privatfly og bor i privat leilighet... 

Blir sliten av å tenke på det støynivået som ville utspilt seg i en flykabin. Jentene hadde hatt mer enn nok med å ivareta seg selv. (Derimot burde G og mamma tatt seg en helgetur for å styrke tilknytningen og Pia fått muligheten til å hente seg inn ❤️) Generelt å inkludere sønnen mer i løpet av en ferie og ta han med seg på div kjøreturer, er jeg selvsagt hèlt enig i :nikke: 

Endret av Tradegy
  • Liker 1
Skrevet

synes det er merkelig at de hjemme ikke gjør noe, tar 0 kollektiv trafikk og bare slumper rundt, mens i London har de plutselig 0 smerter, klarer å gå og leve et nesten normalt liv (selvfølgelig med pysjpauser og stusselig frokost på hotellrommet). at de skal ta årlige londonturer med skattepengene våre som betalingsmetode er vilt i mine øyne, jentene jobber ikke, har ikke eget bosted, ikke egen bil (pappa betaler) og ingenting på stell i livet, men I LONDON DAAA skal de være helt oppegående og flotte. digger tvillingene men det er bare tåpelig å se på nå.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Heide olufsen skrev (1 time siden):

synes det er merkelig at de hjemme ikke gjør noe, tar 0 kollektiv trafikk og bare slumper rundt, mens i London har de plutselig 0 smerter, klarer å gå og leve et nesten normalt liv (selvfølgelig med pysjpauser og stusselig frokost på hotellrommet). at de skal ta årlige londonturer med skattepengene våre som betalingsmetode er vilt i mine øyne, jentene jobber ikke, har ikke eget bosted, ikke egen bil (pappa betaler) og ingenting på stell i livet, men I LONDON DAAA skal de være helt oppegående og flotte. digger tvillingene men det er bare tåpelig å se på nå.

Enig. Jeg unsubscribet i dag. Det blir for dumt. Og kjedelig.

• Liker 2
Skrevet

Nei, syden er nok ikke noe får jentene. De blir nok fort lei av varmen og sola. Blir nok en koselig tur med mammaNT til London. 

• Liker 1
Skrevet

I dag var Pia på møte mulig hun skal jobbe litt mer. Det tror jeg hun hadde klart fint. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er jo litt merkelig.. mange år siden jeg har sett Guro så lett til beins og Pia sin angst og vondt i beina  virker ikke å være så hemmende.. og ny tur bestilt ja.. det er ikke verst for 2 som ikke jobber.. det viser vel bare at d kommer inn nok av penger på annonser der i gården om alt som er så fint og flott. ( noe gidder de ikke nevne omtrent engang) Håper de tar med sønnen til Guro på litt turer snart og. Petter tar han jo tydeligvis med rundt omkring, så hvorfor skal det at han ikke har noe glede av ditt og datt brukes fra Guro sin side? Hun må jo la han få prøve noe nye ting også da.. han er tross alt over 4 år nå.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Miss perfect skrev (2 minutter siden):

Ja, det er jo litt merkelig.. mange år siden jeg har sett Guro så lett til beins og Pia sin angst og vondt i beina  virker ikke å være så hemmende.. og ny tur bestilt ja.. det er ikke verst for 2 som ikke jobber.. det viser vel bare at d kommer inn nok av penger på annonser der i gården om alt som er så fint og flott. ( noe gidder de ikke nevne omtrent engang) Håper de tar med sønnen til Guro på litt turer snart og. Petter tar han jo tydeligvis med rundt omkring, så hvorfor skal det at han ikke har noe glede av ditt og datt brukes fra Guro sin side? Hun må jo la han få prøve noe nye ting også da.. han er tross alt over 4 år nå.

Virker ut som det er faren som tar gutten med seg på turer. Rart ikke Guro ja. 

• Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (6 timer siden):

Soling og bading tror jeg aldri blir noe av på dem.Guro er jo ikke med når sønnen er på svømming.Da sitter hu i bilen.

Guro kunne ha tatt med sønnen sin på bading hun og. Er nok vekta hemmer henne😔ikke lett. 

• Hjerte 1
Skrevet
garfunkel skrev (6 timer siden):

Tror poenget er at de gjør aldri noe nytt. Nå avlyste de turen til Riga fordi de heller ville til London igjen. Disse damene sliter med angst og er låst til hjemmet sitt hvor de sjelden er med andre. Klart de hadde hatt godt av å gå litt utenfor komfortsonen sin og reist til et nytt sted, komme seg litt mer ut av leiligheten (og gjøre noe annet enn å shoppe og bruke peng), utforske lavterskeltilbud i Moss, veldedighet/Frivillighetssentralen, la bilen stå og ta en rolig gåtur istedet/øve på buss. I stedet er de som regel kun med hverandre eller mora og reiser til de samme trygge stedene. Mulig noen synes det er slemt å si det men det er jo ikke rart at angsten og formen ellers blir verre når de ikke gjør noen små tiltak i det minste

Det var vel meininga at mora skulle bruke bilen litt sidan ho betalte på den ho og. Ho har hatt bilen eit døgn når damene var på konsert i Oslo. 

Skrevet
Flowers skrev (1 time siden):

I dag var Pia på møte mulig hun skal jobbe litt mer. Det tror jeg hun hadde klart fint. 

Ho klare nok full jobb. 

Skrevet
Petrine12 skrev (49 minutter siden):

Skjønna ikkje at dei kan planlegge reise med tanke på evn jobb ol? M får veldig lite oppmerksomhet iforhold til alt anna. Bleieslutt og lære å uttrykke seg blir Petter sitt ansvar åleine?🥺

Ikke enkelt med et barn med barne autisme som M har.  Jeg forstår hva du mener om M. Mye av dagen deres vi ikke ser. Virker ut som M er litt urolig den uka han er hos Guro og Pia. 

Skrevet
Petrine12 skrev (1 time siden):

Ho klare nok full jobb. 

Sikkert en av dagene, hun trives godt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...