Gjest Catmom Skrevet 22. april #1041 Skrevet 22. april Kartoffel skrev (22 timer siden): Hvor ser dere hva de har på seg? Finner de ikke på snapchat. kanalen.
Gjest Catmom Skrevet 22. april #1042 Skrevet 22. april (endret) Smurfelinee skrev (8 timer siden): De kler seg så gammeldags eller kombinasjonene de setter sammen passer mer til noen på 70+, de kler seg også i klær hvor snittet er helt feil. G går jo nesten bare i den grå tynne genseren med knapper øverst. Ser ut som den blir brukt som både tunika og genser. Jeg syns moren kler seg veldig fint, virker som hun har litt peiling når det kommer til klær faktisk og ser hva som passer sammen og ikke. Har G blitt helst obsessed av Isabel Raad? Så ikke den komme.😅 Ja, de to er ulike, skal se Guro får litt inspirasjon av Isabel Raad i mote og klær. Boka fikk hun av Elena hun virker så snill. Mora kan kle seg, mulig jentene er fargeblind🥺 Endret 22. april av Catmom
Tradegy Skrevet 22. april #1043 Skrevet 22. april Jeg skal være forsiktig med å bruke ord som rystet, men det faktum at Guro må gå til innkjøp av nye sko, fordi hun ikke har giddet å bruke skohorn/knyte lisser... Må være oppimot det dummeste jeg har hørt. At hun ikke blir skamflau av seg selv. At man fysisk ikke er i stand til å bøye seg ned, dèt kan det være mange grunner til. Men at man ikke orker å bruke hjelpemiddel/skohorn og tråkker i stykker skoene... Utrolig at dama har boevne. 8
Miss perfect Skrevet 23. april #1045 Skrevet 23. april Tradegy skrev (10 timer siden): Jeg skal være forsiktig med å bruke ord som rystet, men det faktum at Guro må gå til innkjøp av nye sko, fordi hun ikke har giddet å bruke skohorn/knyte lisser... Må være oppimot det dummeste jeg har hørt. At hun ikke blir skamflau av seg selv. At man fysisk ikke er i stand til å bøye seg ned, dèt kan det være mange grunner til. Men at man ikke orker å bruke hjelpemiddel/skohorn og tråkker i stykker skoene... Utrolig at dama har boevne. Helt enig. Det der var bare flaut, tenk å være så lat. Synes også den var bra den at de skal kjøpe kofferter til hverandre i bursdagsgave for da får de ikke så dårlig samvittighet økonomisk.. 🙄 6 1
Petrine12 Skrevet 23. april #1046 Skrevet 23. april Miss perfect skrev (3 timer siden): Helt enig. Det der var bare flaut, tenk å være så lat. Synes også den var bra den at de skal kjøpe kofferter til hverandre i bursdagsgave for da får de ikke så dårlig samvittighet økonomisk.. 🙄 Eller å filme at Pia blir kjørt til stolpejakt som ho fekk pes for Igår 🙊 4 1
Gjest Catmom Skrevet 23. april #1047 Skrevet 23. april Det var veldig mange som er invitert i bursdagsfeiringen deres på søndag. De har nok mange venner og tidligere kollegaer.
Gjest Catmom Skrevet 23. april #1048 Skrevet 23. april Petrine12 skrev (21 minutter siden): Eller å filme at Pia blir kjørt til stolpejakt som ho fekk pes for Igår 🙊 Var kanskje litt langt og gå til den stolpen.
jukkapalme Skrevet 23. april #1049 Skrevet 23. april Tradegy skrev (14 timer siden): Jeg skal være forsiktig med å bruke ord som rystet, men det faktum at Guro må gå til innkjøp av nye sko, fordi hun ikke har giddet å bruke skohorn/knyte lisser... Må være oppimot det dummeste jeg har hørt. At hun ikke blir skamflau av seg selv. At man fysisk ikke er i stand til å bøye seg ned, dèt kan det være mange grunner til. Men at man ikke orker å bruke hjelpemiddel/skohorn og tråkker i stykker skoene... Utrolig at dama har boevne. Enig i at det var flaut. Og hun som er så sparsom. Tydeligvis ikke like opptatt av å ta vare på tingene sine som å kjøpe billig. Skjønner at det kan være vondt/tungt å bøye seg ned pga smerter og diverse, men å ikke gidde å bruke skohorn… Hadde aldri turt å fortelle det på video, hadde vært så flau over meg selv. Men de damene der eier ikke filter, hehe. 4
jukkapalme Skrevet 23. april #1050 Skrevet 23. april Miss perfect skrev (4 timer siden): Helt enig. Det der var bare flaut, tenk å være så lat. Synes også den var bra den at de skal kjøpe kofferter til hverandre i bursdagsgave for da får de ikke så dårlig samvittighet økonomisk.. 🙄 Haha, ja den var bra. Skjønner ikke helt forskjellen på å kjøpe koffert til hverandre i bursdagsgave (når de egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe bursdagsgaver) og til seg selv. De trenger det jo (ihvertfall Guro), så hvorfor ha dårlig samvittighet da? Håper de kjøper noe ordentlig som holder lenge og ikke noe billig drit som blir ødelagt bare man ser litt hardt på det. 2
Mardina Skrevet 23. april #1051 Skrevet 23. april Er jo ikke noe nytt at Guro er lat 😊 Kjører til alt, sparsommelig osv. Ikke så rart at hun har lagt på seg så mye. Håper virkelig at hun starter med den treningen hun snakket om og at hun innser hvor farlig overvekten hennes er 😥 Akkurat nå virker det ikke som hun synes det er så farlig å være overvektig 🤔 Jeg tror mye av smertene i kroppen ville blitt borte om hun gikk ned i vekt. 5
Miss perfect Skrevet 23. april #1052 Skrevet 23. april (endret) Catmom skrev (2 timer siden): Det var veldig mange som er invitert i bursdagsfeiringen deres på søndag. De har nok mange venner og tidligere kollegaer. Var relativt mange ja som man vel aldri hører noe om.. men de regner vel med barn også å da blir det vel et såpass antall 😊 pluss familiemedlemmer Endret 23. april av Miss perfect
Miss perfect Skrevet 23. april #1053 Skrevet 23. april Petrine12 skrev (1 time siden): Eller å filme at Pia blir kjørt til stolpejakt som ho fekk pes for Igår 🙊 Ja den var også litt drøy.. uffamei 😂 2
lew Skrevet 23. april #1054 Skrevet 23. april Er jo mye lettere bruke sko horn enn presse foten ned.Blir vel snart at hu bruker slippers til alt. 1
jukkapalme Skrevet 23. april #1055 Skrevet 23. april Petrine12 skrev (6 timer siden): Eller å filme at Pia blir kjørt til stolpejakt som ho fekk pes for Igår 🙊 Fikk hun pes for det? Så ikke noe i kommentarfeltet, så de har sikkert slettet det. Men ja, hensikten med stolpejakt er jo å gå, så litt spesielt å kjøre og ta stolper. Så klart greit å kjøre til et sted et stykke unna om man vil gå stolpejakt der, men kjøre for å gå ut av bilen og ta en stolpe er nesten litt «juks», haha. 3
Petrine12 Skrevet 23. april #1056 Skrevet 23. april Sært å lage mat til YouTube fleire daga i veka, men inviterer til kalas med nøye oppdelt mengde drikke, 1 vaffel og 1 kakestykke pr pers. Pinlig rett og slett. 1 5
Petrine12 Skrevet 23. april #1057 Skrevet 23. april jukkapalme skrev (1 minutt siden): Fikk hun pes for det? Så ikke noe i kommentarfeltet, så de har sikkert slettet det. Men ja, hensikten med stolpejakt er jo å gå, så litt spesielt å kjøre og ta stolper. Så klart greit å kjøre til et sted et stykke unna om man vil gå stolpejakt der, men kjøre for å gå ut av bilen og ta en stolpe er nesten litt «juks», haha. Ja, sto vist i reglementet for ein kan vinne ganske fine premier. Var i kommentarfeltet på YouTube. Ditta var andre gangen ho vart kjøyrt til stolpejakt. 1 1
jukkapalme Skrevet 23. april #1058 Skrevet 23. april (endret) Petrine12 skrev (1 time siden): Sært å lage mat til YouTube fleire daga i veka, men inviterer til kalas med nøye oppdelt mengde drikke, 1 vaffel og 1 kakestykke pr pers. Pinlig rett og slett. Var det bare en vaffel og ett kakestykke pr pers? Det var ganske spesielt, ja. Særlig når det ikke er mat heller. De kunne jo bestilt pizza eller noe om de ikke orker å lage noe selv. Blir det for dyrt (noe jeg har forståelse for) kunne de vel bare invitert de aller nærmeste. Petrine12 skrev (1 time siden): Ja, sto vist i reglementet for ein kan vinne ganske fine premier. Var i kommentarfeltet på YouTube. Ditta var andre gangen ho vart kjøyrt til stolpejakt. Da er det ihverfall juks. Trodde stolpejakten kun var for mosjonens skyld jeg og ikke at man kunne vinne premier. De har sikkert slettet kommentaren, for jeg så den ikke. Endret 23. april av jukkapalme 2
Mardina Skrevet 23. april #1059 Skrevet 23. april jukkapalme skrev (46 minutter siden): Var det bare en vaffel og ett kakestykke pr pers? Det var ganske spesielt, ja. Særlig når det ikke er mat heller. De kunne jo bestilt pizza eller noe om de ikke orker å lage noe selv. Blir det for dyrt (noe jeg har forståelse for) kunne de vel bare invitert de aller nærmeste. Oi. Da er det ihverfall juks. Trodde stolpejakten kun var for mosjonens skyld jeg og ikke at man kunne vinne premier. De har sikkert slettet kommentaren, for jeg så den ikke. Kommentaren står der den, i hvert fall om man ser på videoen via pc. Som jeg i hvert fall stort sett gjør. Vet at enkelte kommentarer forsvinner på mobil.
jukkapalme Skrevet 23. april #1060 Skrevet 23. april Mardina skrev (Akkurat nå): Kommentaren står der den, i hvert fall om man ser på videoen via pc. Som jeg i hvert fall stort sett gjør. Vet at enkelte kommentarer forsvinner på mobil. Ser kun YouTube på mobil og pad jeg. Bruker aldri pcen mer. Var mobilen jeg så på i sted. Er på pad nå, skal se om jeg ser den her. Ja, har sett før at kommentarer kan forsvinne på mobil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå