Mardina Skrevet mandag kl 17:43 #1001 Del Skrevet mandag kl 17:43 Smurfelinee skrev (8 timer siden): Ser ikke ut som Guro har gått ned i vekt i hvert fall. Ser ut som Pia har lagt seg litt ut igjen å, men det er jo ikke så veldig rart når man ser hva de putter i seg. De har også godteposer og potetgull liggende i bakgrunnen som de ofte unnlater å ta med i matinnkjøp-klippene. Jada, vi alle spiser godteri og potetgull fra tid til annen, men de spiser garantert mer enn de gir uttrykk for og viser frem(også når det kommer til mat generelt.) Jeg tviler sterkt på at Guro og Petter finner tilbake igjen til hverandre. Jeg tror nok Petter har gått videre før det skjer og funnet seg en ny dame, jeg tror det vil skje før Guro finner seg en ny en. Tror nok Guro innerst inne trives best med å bo sammen med Pia og har grodd litt fast der akkurat nå. Moren deres virker super herlig, og favoritt videoene mine er når hun er med! Hun byr virkelig på seg selv. Hun ble jo faktisk innlagt på sykehuset for ikke lenge siden, og siden hun ble innlagt så virker det som det kanskje er noe som satt henne litt ut. Pengebruken, vet ikke hvor jeg skal starte engang, jeg fatter det ikke. Men de får gjøre som de føler er best for de holdt jeg på å si😆 så lenge M får det han har behov for og trenger til enhver tid. Måtte jo vært mye greiere for Guro å fått seg en jobb, så hun hadde sluppet å få så mye hjelp fra Pia og MammaNT for å få det til å gå rundt. Spesielt når hun har et splitter nytt(og dyrt for noen i hennes situasjon) bil lån og betale på. Kjemper hun for å bli ufør? Eller hva er greia? Prøver hun å få diagnoser på papiret gjennom alle desse traume behandlingene og møtene hun flyr på fra dag til dag? utrolig trist i så fall. MammaNT har sikkert nok med sitt å betale på etter renoveringen av huset og jeg håper Pia setter av penger til å bruke på seg selv, hun har jo en liten jobb å gå til i tillegg og tjener litt av pengene sine gjennom den. Merker også at de er veldig defensive i svarene sine på TikTok når noen prøver å komme med velmente råd rundt mat. Etter episoden hvor hun ble sjekket av ambulansepersonell grunnet smerter i brystet hadde jeg tatt grep om jeg hadde vært Guro. Jeg hadde faktisk blitt livredd for egen helse. Hun er ikke virkelig ikke en ungdom lengre. Bilen eies ikke av Guro. Det er faren som står som eier/leasingavtale og så betaler hun han en viss sum i mnd. Guro hadde neppe hatt muligheten til å ta opp et så høyt lån på den lille inntekten hun har. Hun er visstnok allerede delvis ufør, men det er ikke mye de snakker om det på sosiale medier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet mandag kl 18:01 #1002 Del Skrevet mandag kl 18:01 Smurfelinee skrev (8 timer siden): Ser ikke ut som Guro har gått ned i vekt i hvert fall. Ser ut som Pia har lagt seg litt ut igjen å, men det er jo ikke så veldig rart når man ser hva de putter i seg. De har også godteposer og potetgull liggende i bakgrunnen som de ofte unnlater å ta med i matinnkjøp-klippene. Jada, vi alle spiser godteri og potetgull fra tid til annen, men de spiser garantert mer enn de gir uttrykk for og viser frem(også når det kommer til mat generelt.) Jeg tviler sterkt på at Guro og Petter finner tilbake igjen til hverandre. Jeg tror nok Petter har gått videre før det skjer og funnet seg en ny dame, jeg tror det vil skje før Guro finner seg en ny en. Tror nok Guro innerst inne trives best med å bo sammen med Pia og har grodd litt fast der akkurat nå. Moren deres virker super herlig, og favoritt videoene mine er når hun er med! Hun byr virkelig på seg selv. Hun ble jo faktisk innlagt på sykehuset for ikke lenge siden, og siden hun ble innlagt så virker det som det kanskje er noe som satt henne litt ut. Pengebruken, vet ikke hvor jeg skal starte engang, jeg fatter det ikke. Men de får gjøre som de føler er best for de holdt jeg på å si😆 så lenge M får det han har behov for og trenger til enhver tid. Måtte jo vært mye greiere for Guro å fått seg en jobb, så hun hadde sluppet å få så mye hjelp fra Pia og MammaNT for å få det til å gå rundt. Spesielt når hun har et splitter nytt(og dyrt for noen i hennes situasjon) bil lån og betale på. Kjemper hun for å bli ufør? Eller hva er greia? Prøver hun å få diagnoser på papiret gjennom alle desse traume behandlingene og møtene hun flyr på fra dag til dag? utrolig trist i så fall. MammaNT har sikkert nok med sitt å betale på etter renoveringen av huset og jeg håper Pia setter av penger til å bruke på seg selv, hun har jo en liten jobb å gå til i tillegg og tjener litt av pengene sine gjennom den. Merker også at de er veldig defensive i svarene sine på TikTok når noen prøver å komme med velmente råd rundt mat. Etter episoden hvor hun ble sjekket av ambulansepersonell grunnet smerter i brystet hadde jeg tatt grep om jeg hadde vært Guro. Jeg hadde faktisk blitt livredd for egen helse. Hun er ikke virkelig ikke en ungdom lengre. 🤔 Guro har ein ukjent prosent ufør. Men ho er på aap ellers? Men ingen tiltak ol? Trudde det var masse krav til aap 🤷🏽♀️ Guro lagde seg heimelaga pizza med kjøttdeig, fleire lag ost og bernes etter undersøkelse hos fastlege når ho hadde vondt i brystet 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet mandag kl 18:23 #1003 Del Skrevet mandag kl 18:23 Petrine12 skrev (12 minutter siden): 🤔 Guro har ein ukjent prosent ufør. Men ho er på aap ellers? Men ingen tiltak ol? Trudde det var masse krav til aap 🤷🏽♀️ Guro lagde seg heimelaga pizza med kjøttdeig, fleire lag ost og bernes etter undersøkelse hos fastlege når ho hadde vondt i brystet 🤣 Bearnaise på pizzaen? Hørtes ikke godt ut. Men hjemmelaget pizza er ikke det verste man kan spise om man bruker grov hjemmelaget bunn, karbonadedeig, tomater, løk, paprika osv og moderate mengder ost. Men flere lag ost og bearnaise er ikke det lureste, nei, da blir det brått en enorm kaloribombe. Husker at hun hadde vondt i brystet, men ikke den pizzaen. Jeg trodde hun var 100% ufør, men hun deler jo ikke så mye om den biten, så det har ikke vi noe med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinneforkjemper1 Skrevet mandag kl 18:54 #1004 Del Skrevet mandag kl 18:54 hun har vel ikke jobbet noe siden før hun fikk sønnen sin, kan ikke så mye om uførhet osv men tror ihvertfall ikke det er noe jobb inne i bildet dessverre… lurer på hvorfor hun ikke er interessert i å jobbe litt de ukene hun ikke har sønnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet i går, 10:08 #1005 Del Skrevet i går, 10:08 Kvinneforkjemper1 skrev (15 timer siden): hun har vel ikke jobbet noe siden før hun fikk sønnen sin, kan ikke så mye om uførhet osv men tror ihvertfall ikke det er noe jobb inne i bildet dessverre… lurer på hvorfor hun ikke er interessert i å jobbe litt de ukene hun ikke har sønnen? Fordi hun har veldig mye smerter, pluss at hun driver å får hjelp for psyken. Arbeids og praksisplasser kan tilrettelegge, men blir vanskelig når man sliter både kroppslig og psykisk. Hun blir sittende i bilen mens søstera går ut for å bedrive stolpejakt liksom, det sier jo sitt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet i går, 10:29 #1006 Del Skrevet i går, 10:29 Guro MÅ begynne å trene skikkelig altså. Hun kommer aldri til å gidde å jobbe, men hun må jo skjønne at trening vil hjelpe på smertene og at hun da i så fall kan få et litt bedre liv ellers. Hun kunne fint løftet noen lette vekter e.l når hun sitter i sofaen. Eller enkle bokseøvelser, armhevinger mot veggen, superlette knebøy, fem min stillestående gåing i stuen, bare noe for å holde hverdagsaktiviteten litt høyere! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet i går, 11:56 #1007 Del Skrevet i går, 11:56 jukkapalme skrev (17 timer siden): Bearnaise på pizzaen? Hørtes ikke godt ut. Men hjemmelaget pizza er ikke det verste man kan spise om man bruker grov hjemmelaget bunn, karbonadedeig, tomater, løk, paprika osv og moderate mengder ost. Men flere lag ost og bearnaise er ikke det lureste, nei, da blir det brått en enorm kaloribombe. Husker at hun hadde vondt i brystet, men ikke den pizzaen. Jeg trodde hun var 100% ufør, men hun deler jo ikke så mye om den biten, så det har ikke vi noe med. Bearnaise på pizza er faktisk farlig godt 😂 og selvfølgelig veldig usunt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet i går, 11:59 #1008 Del Skrevet i går, 11:59 Guro kan vere veldig aktiv når ho vil. YouTube og Sverige etc…. All den matlaginga i timevis. Smerte meg midt i. Ho har kanskje smerte av og til men det har jaggu mange i full jobb. Og Norge knaska smertestillende meir enn mange andre nordiske land. Ho tek ein brusetablett… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 12:00 #1009 Del Skrevet i går, 12:00 Miss perfect skrev (1 minutt siden): Bearnaise på pizza er faktisk farlig godt 😂 og selvfølgelig veldig usunt. Haha, syns det høres guffent ut jeg syns det er godt til biff og sånt da, men er ikke superglad i biff heller, så ikke noe jeg spiser ofte. Men av og til er det digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 21 timer siden #1010 Del Skrevet 21 timer siden jukkapalme skrev (3 timer siden): Haha, syns det høres guffent ut jeg syns det er godt til biff og sånt da, men er ikke superglad i biff heller, så ikke noe jeg spiser ofte. Men av og til er det digg. Kyllingpizza med bearnaise.. nam ! Men nå sporer vi sikkert av her 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå