Miss perfect Skrevet i går, 13:16 #821 Del Skrevet i går, 13:16 jukkapalme skrev (26 minutter siden): Det med skoene hadde jeg enten glemt eller ikke fått med meg. Greit at sønnen vokser ut av dem før hun rekker å si kake, men er jo viktig med ordentlige, gode sko til gutten likevel! Mye viktigere enn veske til ho mor Ja, hun har veldig koselig stemme. Men det syns jeg Pia har også. Liker begge to skikkelig godt selv om jeg undrer meg over enkelte av prioriteringene deres. Solkrem for ansikt for dyrt for daglig bruk, liksom Syns stemmen til Guro har forandret seg de siste årene, men det kan ha noe med nytt kamera å gjøre og. Hadde vært fint om de delte seg litt mer og gjorde litt innhold hver for seg også, ja Hvis du ser en video fra når guro var slank, så hører du at nå høres hun ut som en helt annen person. Og forsåvidt ser ut som en helt annen og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 13:22 #822 Del Skrevet i går, 13:22 Miss perfect skrev (1 minutt siden): Hvis du ser en video fra når guro var slank, så hører du at nå høres hun ut som en helt annen person. Og forsåvidt ser ut som en helt annen og. Ja, jeg vet. Ser på gamle videoer innimellom. Hadde aldri trodd det var samme person om jeg ikke visste det. Men rart stemmen kan endre seg sånn. Derfor jeg tenkte at det kanskje er kameraet som gjør det. Jeg begynte å følge dem først i 2022 eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eggedoris Skrevet 8 timer siden #823 Del Skrevet 8 timer siden jukkapalme skrev (21 timer siden): Ja, jeg vet. Ser på gamle videoer innimellom. Hadde aldri trodd det var samme person om jeg ikke visste det. Men rart stemmen kan endre seg sånn. Derfor jeg tenkte at det kanskje er kameraet som gjør det. Jeg begynte å følge dem først i 2022 eller noe. Stemmen blir ofte mer maskulin/dypere jo høyere vekt for oss damer. Hos menn er det motsatt. Rare greier, men handler om hormoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå