Miss perfect Skrevet 30. oktober #721 Del Skrevet 30. oktober Noen må jo spise opp alt som blir laget i matlagingsvideoer, taste tester osv.. de spiser nok mye mer enn hva som blir vist fram. Kveldsmat blir vel aldri vist? Etter hva jeg har sett så er vel både mamma og pappa overvektig også, så kanskje derfor de ikke tar det opp med dem? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 31. oktober #722 Del Skrevet 31. oktober Miss perfect skrev (19 timer siden): Noen må jo spise opp alt som blir laget i matlagingsvideoer, taste tester osv.. de spiser nok mye mer enn hva som blir vist fram. Kveldsmat blir vel aldri vist? Etter hva jeg har sett så er vel både mamma og pappa overvektig også, så kanskje derfor de ikke tar det opp med dem? Men mor er sprek og ganske stabil i vekt trur eg. Sosial og kul dame👌 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. november #723 Del Skrevet 1. november Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 6 timer siden #724 Del Skrevet 6 timer siden Lenge siden jeg har fulgt med nå. Spent på om oktober fikk passere, før julerushet tok plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå